وحید بادپی و ویکتور مارتینز ؛ قربانیان ویزای آمریکا در یک قاب + عکس

کدخبر (222520) | 01 شهریور 1402 | ساعت 10:36
1 253
وحید بادپی و ویکتور مارتینز ؛ قربانیان ویزای آمریکا در یک قاب + عکس
وحید بادپی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک تصویری کنار ویکتور مارتینز بدنساز نامدار دسته آزاد در باشگاه بینوس وان دبی را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وحید باد پی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک با قهرمانی در شرو کلاسیک هند 2023 موفق شد برای دومین سال متوالی مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کند. وحید بادپی از سال 2015 عضو تیم ملی پرورش اندام ایران بوده و سابقه قهرمانی در مسابقات آسیایی را در کارنامه دارد و همچنین قهرمانان قهرمانان جام الماس شده است. او سابقه قهرمانی و اورالی در مسابقات جهانی را داشته و در سال 2019 و مسابقات مستر المپیا آماتور چین، کارت حرفه‌‌ای خود را دریافت کرده است. او در سال 2022 و با قهرمانی در تایلند موفق شد مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کند اما به دلیل زمان اندک باقی مانده تا مسابقات موفق به دریافت ویزای آمریکا نشد و استیج لاس وگاس را از دست داد. وحید بادپی امسال با انتخابی هوشمندانه و در زمانی مناسب قهرمان شرو کلاسیک هند شد و زمان کافی و تجربه بالایی برای دریافت ویزا دارد و آخرین تصویر منتشر شده از سوی وی در اینستاگرام به نظر می‌رسد اخبار خوبی درباره ویزا در راه است.

وحید بادپی در دبی؛ در انتظار اخبار خوش ویزا باشید

وحید بادپی در اخیرا راهی دبی شده تا اقدامات لازم برای ویزای آمریکا را انجام دهد. مطابق معمول تمام بدنسازانی که راهی دبی می‌شوند، این بدنسازی ایرانی نیز در بهترین باشگاه بدنسازی جهان، باشگاه بینوس وان دبی، تمرین کرده، باشگاهی که محل رفت و آمد سلبریتی‌های پرورش اندام، ورزشکاران قدرتی و مچ‌انداری و حتی سلبریتی‌های سینمایی است. سفری که قطعا بی‌ارتباط به مسئله ویزا و حضور در سفارت آمریکا نخواهد بود. در تصویری که وحید بادپی به اشتراک گذشته در کنار ویکتور مارتینز دیده می‌شود. بدنساز اهل دومینیکن که چند نکته مشترک میان وی و وحید بادپی دیده می‌شود. به جز موضوع رشد پله به پله این دو بدنساز، وحید بادپی و ویکتور مارتینز هر دو در گذشته مشکل ویزای آمریکا داشته‌اند. وحید بادپی سال گذشته با استرس فراوان و تا آخرین لحظه در انتظار صدور ویزای آمریکا بود و در نهایت نیز ویزای وی صادر نشد. مشابه همین اتفاق در سال 2011 برای ویکتور مارتینز به وجود آمد، زمانی که این بدنساز با قهرمانی در رقابت آرنولد کلاسیک اروپا در اسپانیا، مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرده بود، در بازگشت به آمریکا، به دلیل نقض قوانین مهاجرت و منقضی شدن ویزا، او بازداشت و راهی زندان شده بود. سد ویزا همواره در زندگی ویکتور مارتینز خودنمایی کرده و البته خوشبختانه به نظر می‌رسد که برای وحید بادپی بدنساز خوش استایل و خوش اخلاق ایرانی اخبار خوبی در راه است. بعد از همکاری وی با شرکت آل نوتریشن لهستان، بادپی روند خوبی را برای دریافت ویزای آمریکا طی کرده است.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


ویکتور مارتینز، بدنسازی که مدعی قهرمانی مستر المپیا بود و حبس شد!

ویکتور مارتینز برای اولین بار در سال 2004 در مستر المپیا شرکت کرد و در جایگاه نهم قرار گرفت و بعد از آن تا سال 2020 درگیر مسئله ویزا بوده و در سال 2020 در نهایت موفق به دریافت اقامت از آمریکا شد. او در سال 2005 در جایگاه پنجم قرار گرفت و همان سال و بعد از مسابقه، رونی کلمن قهرمان 8 دوره مستر المپیا مدعی شده بود که ویکتور مارتینز بعد از او قهرمان مستر المپیا خواهد شد. با این حال در سال 2006 که سلطنت رونی کلمن با قهرمانی جی کاتلر که تا آن زمان سابقه 4 نایب قهرمانی در مستر المپیا را داشت، به پایان رسید و ویکتور مارتینز در جایگاه سوم قرار گرفت، هر چند وی با پکیج بدنی خوبی روی استیج رفته بود.

در سال 2007 که بار دیگر جی کاتلر با پکیجی بدنی خوبی راهی مستر المپیا شده بود، ویکتور مارتینز در جایگاه دوم قرار گرفت. برخی کارشناسان مدعی بودند که ویکتور می‌توانست در این مسابقات قهرمان شود. مارتینز همان سال قهرمانی در آرنولد کلاسیک را هم تجربه کرد. با توجه به روند پیشرفت پله به پله، ژنتیک فوق‌العاده و عضلات شادابی که ویکتور مارتینز داشت بسیاری مدعی بودند که در سال 2008، او می‌توانست قهرمان مستر المپیا شود، با این حال مشکلات وی از همان موقع آغاز شد.

تاندون پای ویکتور مارتینز در هنگام گرم کردن به یک باره دچار مشکل شد و وی مجبور شدن زانوی خود را به تیغ جراحان بسپرد و او تمام مسابقات سال 2008 را از دست داد و این آغازی بود بر تمام بدشانسی‌های ویکتور مارتینز.

بدشانسی‌های متوالی ویکتور مارتینز

بیش از 7 ماه دوری از تمرین، او در سال 2009 بار دیگر در آرنولد کلاسیک شرکت کرد و با اختلاف اندک سه امتیازی نسبت به کای گرین در جایگاه دوم قرار گرفت و بار دیگر امیدوارکننده ظاهر شد. بعد از این مسابقات، خواهر ویکتور مارتینز مفقود و 4 روز بعد جسد وی کشف شد. در سال 2012 قاتل وی در دادگاه محکوم شد و این موضوع باعث شد تا ویکتور مارتیز نتواند با تمرکز کامل و آمادگی بالا در مستر المپیا شرکت کند و در نهایت در جایگاه ششم قرار گرفت. سال 2010، سال جالبی برای ویکتور مارتینز نبود و مشکلات روحی ناشی از دست دادن خواهرش به آن شکل فجیع، باعث شده بود تا وی تمرکز خوبی نداشته باشد و در مستر المپیا در جایگاه هشتم رسید. در سال 2011 به نظر می‌رسید این بدنساز اهل دومینیکن مشکلات را پشت سر گذاشته تا جایی که وی در آرنولد کلاسیک در جایگاه سوم و در مستر المپیا در جایگاه چهارم قرار گرفت. برخی کارشناسان در آن زمان معتقد بودند که او در مسیر پیشرفت قرار گرفته و او در سال 2012 می‌تواند قهرمان مستر المپیا شود. با این حال بعد از قهرمانی در اسپانیا او چند ماه در زندان بود و بعد از آزادی از زندان نیز تنها 7 هفته فرصت آماده سازی برای مستر المپیا داشت. تصاویر وی بعد از آزادی از زندان به شدت وایرال شد و او مشخصا وزن زیادی از دست داده بود و بیشتر از یک بدنساز حرفه‌ای، مشابه یک انسان معمولی بود. او در زمان اندک باقی مانده موفق شد بدن نسبتا قابل قبولی را آماده کند اما در مصاحبه‌ای مدعی شد که باید واقع‌گرا بود و او با پکیج بدنی وقت خود موفق به شکست دادن غول‌های آن زمان دسته آزاد مانند فیل هیث، کای گرین و برنچ وارن نخواهد بود. بعد از اتفاقات تلخ سال 2011، ویکتور مارتینز از سال 2013 تا 2016 در 4 مستر المپیای دیگر شرکت کرد و موفق به تکرار موفقیت‌های گذشته نشد. او در سال 2020 برای آخرین بار در آرنولد کلاسیک شرکت کرد و با نهمی در این مسابقات، از دنیای مسابقات بدنسازی خداحافظی کرد.

وحید بادپی و پیشرفتی که ادامه دارد

وحید بادپی با وجود از دست دادن مستر المپیا 2022، موفق شد روند پیشرفت خود را ادامه دهد و در آپدیت‌های بدنی اخیر وی، به وضوح پیشرفت بدنی وی در افزایش سایز و در عین حال حفظ کاندیشن مناسب در عضلات وی قابل مشاهده است. سرخ نیوز پیش از این نیز تاکید کرده بود که یکی از ناب‌ترین ژنتیک‌های بدنسازی ایران متعلق به وحید بادپی است و او بدن کلاسیکی زیبا و با عضلات تکه پاره و تا مغز استخوان کات را در اختیار دارد. یک پکیج بدنی کامل که کمتر ایرادی را می‌توانیم در آن پیدا کنیم. عضلات پشت بی‌نظیر و در عین حال کاملا تفکیک شده و جزئیات زیاد و لت‌های بسیار پهن در پکیج بدنی وی قابل مشاهده است. او از معدود بدنسازانی است که در تمامی فیگور ها، کم نقص و کامل به نظر می‌رسد. وحید بادپی و ویکتور مارتینز ؛ قربانیان ویزای آمریکا در یک قاب + عکس 03در پایین تنه نیز عضلات چهار سر ران و همسترینگ فوق‌العاده وحید بادپی قابل مشاهده است. او در فیگورهای جانب هم بغل پای فوق‌العاده، باسن کاملا فیبر شده و یک شیپ بدنی خارق‌العاده را در اختیار دارد و این قابل پیش‌بینی است که در نخستین تجربه مستر المپیایی، وحید بادپی حتی توان حضور در میان 6 نفر برتر دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا 2023 را خواهد داشت، رقابتی که با حضور کریس بامستد، رامون دینو، اورس کالچینسکی، استفان ماتالا، ترنس رافین و مت گرگو جذاب‌تر از سال‌های اخیر دنبال خواهد شد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
در مقایسه با کریس بامستد چیزی برای گفتن نداره متاسفانه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...