ویدئویی که رونی کلمن را شگفت زده کرد؛ مردی ناشناس با تناسب اندام ژان کلود ون دام!

اخیرا طرفداران رونی کلمن از وی درخواست کرده‌اند تا در ویدئویی نسبت به موضوع دیگری واکنش نشان دهد و از آنجایی که کلمن انسانی فروتن است، این کار را پذیرفته است.
کدخبر (222774) 03 شهریور 1402 | ساعت 12:52
0 234
اخیرا طرفداران رونی کلمن از وی درخواست کرده‌اند تا در ویدئویی نسبت به موضوع دیگری واکنش نشان دهد و از آنجایی که کلمن انسانی فروتن است، این کار را پذیرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن یکی از رمزآلودترین بدنسازان دنیا است؛ مردی که توانسته در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود 26 عنوان قهرمانی در مسابقات مختلف از جمله 8 قهرمانی مستر المپیا را بدست آورد. با این حال او بدنسازی بوده که همیشه از رقبایش قدردانی کرده و آنها را مورد ستایش قرار داده است. نگرش او به بدنسازی و اخلاق ورزشی کلمن باعث شده تا طرفدارانش نسبت به بدنسازی اشتیاق بیشتری داشته باشند. رونی کلمن نسبت به عملکرد و زندگی سایر بدنسازان کهنه‌کار هم واکنش نشان داده و در ویدئوهایی نظراتش را بیان می‌کند. بسیاری از علاقه‌مندان تناسب اندام و این بدنساز افسانه‌ای این ویدئوها را دنبال کرده و صحبت‌های رونی کلمن برایشان اهمیت زیادی دارد.

واکنش رونی کلمن به شیرین کاری‌ های مختلف تناسب اندام

اخیرا طرفداران رونی کلمن از وی درخواست کرده‌اند تا در ویدئویی نسبت به موضوع دیگری واکنش نشان دهد و از آنجایی که کلمن انسانی فروتن است، این کار را پذیرفت. این اسطوره بدنسازی در این ویدئو به بررسی و واکنش به برخی از شیرین‌کاری‌های جنون آمیز بدنسازی پرداخته است.
ویدئویی که رونی کلمن را شگفت زده کرد؛ مرد ناشناسی با تناسب اندام ژان کلود ون دام!این ویدئو با صحبت رونی در مورد اینکه چگونه طرفدارانش خواستار یک ویدیوی واکنشی بودند و می‌خواستند صحبت‌های او را برای شیرین کاری‌های مختلف تناسب اندام بشنوند، شروع می‌شود. در این ویدئو علاقه‌مندان به تناسب اندام تمرینات تناسب اندام مختلفی را انجام می‌دهند. یک نفر ددلیفت وزنه را با بلند کردن چندین صفحه وزنه انجام می‌دهد و بدنساز دیگری از طریق یک بالابر میله‌ای موقت که از دسته‌های صورتی ساخته شده بود، تعداد زیادی صفحه وزنه را بلند می‌کند. با این حال در همین ویدئو کلمن با یک ورزشکار منحصر به فرد روبرو شد که اگرچه هیچ وزنه‌ای بلند نکرد اما انعطاف پذیری بدن خود را نشان داد. در این ویدئو مردی در حالیکه روی دو صندلی اداری که چرخ داشتند، ایستاده بود آرام آرام پاهایش را از دو طرف دراز کرد و سپس صندلی‌ها شروع به حرکت می‌کنند.  
  بدین ترتیب این مرد به طور کامل و موفق بدنش بین دو صندلی قرار می‌گیرد و تعادل خود را حفظ می‌کند. کلمن درباره این مرد می‌گوید:

ما در حال گسترش تناسب اندام هستیم و می توانم بگویم که بسیار تاثیرگذار است.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


قطعا انجام این حرکت برای بسیاری از هواداران رشته تناسب اندام یادآور حرکات ژان کلود ون دام ملقب به فرانکی بوده است. کلمن در ادامه واکنش خود به این حرکت می‌گوید:

انعطاف بدن این مرد واقعا دیوانه‌وار و در سطح دیگری است.

رونی کلمن تحت تاثیر لیفت برایان شاو قرار گرفت

همچنین رونی کلمن به برخی از مسابقات قدیمی برایان شاو نیز واکنش نشان داد. قهرمان افسانه‌ای مسابقات مستر المپیا در کانال یوتیوب خود ویدیوهای واکنش جالبی تهیه کرده است. او چندی پیش ویدیویی از آرنولد شوارتزنگر و کریس بامستد را در کانال خود بارگذاری کرد و در آن درباره لیفت‌های آرنولد صحبت و نظراتش را در مورد فیزیک بدنی ستاره بی چون و چرای دسته کلاسیک فیزیک در مستر المپیا 2022 به اشتراک گذاشت. این بار او به فعالیت‌ها برایان شاو واکنش نشان داد و ویدیویی از سال 2011 را مورد بررسی قرار داد که شاو اولین عنوان WSM خود را به دست آورد. در این ویدئو دیده می‌شود که او می‌تواند دو لاستیک بزرگ را حمل کند؛ کاری که کاملا کلمن را شوکه می‌کند. به دنبال آن شاو یک پرس نیمکت انجام می‌دهد و 250 کیلوگرم وزنه را لیفت می‌کند. کلمن به طور کامل تحت تاثیر لیفت برایان شاو قرار می‌گیرد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...