رونی کلمن در 58 سالگی؛ نگرانی از تمرینات سخت اسطوره + ویدئو

کدخبر (119496) | 08 دی 1401 | ساعت 12:49
5 115802
رونی کلمن در 58 سالگی؛ نگرانی از تمرینات سخت اسطوره + ویدئو
رونی کلمن، اسطوره بدنسازی دنیا و رکورد دار قهرمانی در رقابت های مستر المپیا، در سن 58 سالگی همچنان تمرینات ورزشی خود را کنار نگذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن رکورد بیشترین قهرمانی مستر المپیا را در کنار لی هنی در اختیار دارد. با این حال او در سال‌های اخیر بهای کار کشیدن بیش از حد از بدنش طی چندین دهه را پرداخته است.

بیماری رونی کلمن

این بدنسازی قدیمی 58 ساله که اکنون با چندین بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، تاکنون تحت چندین عمل جراحی قرار گرفته است و نمی‌تواند بدون کمک راه برود. با این حال، او همچنان ورزش می‌کند در صورتی که آخرین ویدیوی تمرینی او بسیاری از طرفدارانش را نگران سلامتی قهرمان سابق جهان کرده است.

رونی کولمن در 58 سالگی ؛ تمرینات رکورددار مستر المپیا در سرمای منفی 12 درجه! + ویدیو

رونی کلمن قهرمان هشت باره مستر المپیا این ویدیو را با نزدیک 6 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. همچنین این اسطوره بدنسازی توضیحی نسبتا طولانی درباره اینکه چرا با لباس زمستانی در حال تمرین است، برای هوادارانش نوشته است.

پس از انتشار این پست اگرچه برخی از هواداران نگرش و طرز فکر او را تحسین کرده‌اند، تعداد بیشتری نگران تمرینات او با این شرایط جسمانی بودند و عنوان کردند که این نوع تمرینات در این شرایط آب و هوایی می‌تواند اثر قابل توجهی بر سلامتی او بگذارد.

در این ویدئو، رونی کلمن یک ست ورزشی زمستانی کامل پوشیده و حرکت اسکات سینه با وزنه را 20 بار تکرار می‌کند. قهرمان سابق مستر المپیا نیز از دستکش‌های بدون انگشت که مچ دستانش را به طور کامل پوشانده بود، استفاده کرده بود. با سرمای قطبی وحشتناکی که تمام آمریکا را فرا گرفته، قهرمان سابق تمرینات منظم خود را در باشگاه متروفلکس قطع نکرده است.

به گفته کلمن بیرون از سالن تمرینی دمای هوا منفی 12 درجه و درون سالن 20 درجه سانتیگراد بوده است.

ویدیو تمرینات سخت رونی کلمن در آستانه 60 سالگی!

کلمن 58 ساله پس از تکرار حرکات سنگین خود، کاملا عرق کرده بود. با این حال، بسیاری از طرفداران نگران تغییر وزنه‌ها و شرایط تمرینی کلمن هستند و این نگرانی خود را زیر پست ویدیویی کلمن بیان کرده‌اند. کیریاکوس کاپاکولاک، یوتیوب‌ساز و پاورلیفتر مشهور، نوشته است "برای سختی‌ها تمرین کن".

یکی از طرفداران طرز فکر کلمن را در 58 سالگی ستایش کرده و نوشته:

"رونی بارها در مستر المپیا قهرمان شد، کمرش شکست و نیاز به اثبات چیزی ندارد اما ، هوا سرد است و او هنوز در باشگاه است. این طرز فکری است که او را قهرمان کرده است".

با این حال، هواداران نیز نگران سلامت کلمن هستند. یکی از آنها نوشته:

"آیا حرکت‌های پشت سر برای شما بد نیست؟"

دیگر طرفداران هم در پاسخ به این نظر نوشته‌اند که این حرکت برای ستون فقرات و گردن خطرناک است. البته برخی دیگر هم به دخالت طرفداران در روند تمرینی کلمن انتقاد کرده و عنوان کرده‌اند که کسی که هشت بار قهرمان مستر المپیا شده خودش می‌داند که چه تمرینی باید انجام دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
گنگ✊✊
کاربر سایت
04 شهریور 1402
من خودم ۳ ساله بدنسازی و پاورلیفتینگ کار میکنم و میتونم تشخیص بدم این با ورزش اینجور شده یا با چیزای دیگه کاملا مشخصه بدن خودش نی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
آخرش خوراک جک جونورا میشی...یکم به فکر آخرتت باش
کاربر سایت
04 شهریور 1402
ها لابد تو خوبی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
مقصر خودش بوده درمانش میکردن دکتر میگفت تا این مدت نمی تونی ورزش کنی یکم می دید حالش خوب شده باز می رفت واسه تمرینات سنگین
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...