واکنش رونی کلمن به تمرینات جیسون موموا ؛ او مانند نیروهای ویژه تمرین می‌کند!

رونی کلمن به ویدیو تمرینات وزنه ستاره فیلم آکوامن یعنی جیسون موموا واکنش نشان داده است.
کدخبر (214358) 08 مرداد 1402 | ساعت 23:50
0 224
رونی کلمن به ویدیو تمرینات وزنه ستاره فیلم آکوامن یعنی جیسون موموا واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رونی کلمن قهرمان افسانه‌ای بدنسازی که سابقه 8 قهرمانی مسابقات مستر المپیا را دارد، بارها در کانال یوتیوبی خود به ویدیوهای تمرینات تناسب اندام اینفلوئنسرهای بدنسازی و بازیگران سینما واکنش نشان داده است.

او همچنین به ویدیو تمرینات وزنه ستاره فیلم آکوامن یعنی جیسون موموا هم واکنش داشته است.

واکنش جالب رونی کلمن به تمرینات جیسون موموا

در ابتدای این ویدیو رونی کلمن در حال تماشای تمرینات کششی جیسون موموا دیده می‌شود و در واکنش به این تمرین با خنده می‌گوید:

 جیسون اینها در حال حاضر خیلی قوی هستند و واقعا اینها چند تمرین دیوانه‌وار برای هماهنگی توان بدن هستند که من خودم خودم نمی‌خواهم تمرینات کششی با وزنه را انجام دهم.

جیسون موموا بازیگر سرشناس دنیای هالیوود است که بخاطر نقش آفرینی در فیلم‌های قهرمان محور مانند آکوامن شناخته می‌شود.

او نه تنها یک بازیگر قوی‌هیکل بلکه یک ورزشکار حرفه‌ایست و با استفاده از گذشته ورزشی خود، شیرین‌کاری‌های خاصی را در فیلم‌هایش انجام می‌دهد.

به همین دلیل رونی کلمن در واکنش به یکی از ویدیوهای جیسون موموا، از اینکه چقدر راحت کارها را انجام می‌دهد، شگفت زده می‌شود.

جیسون واقعاً قوی است. او یک ورزشکار واقعی استو در شرایط واقعا خوبی قرار دارد. حال متوجه می‌شویم که او چطور توانست در سریال See آنقدر خوب ایفای نقش کند و حرکاتی مانند یک ورزشکار داشته باشد. این سریال یکی از بهترین سریال‌های در حال پخش است.

تمرینات جیسون موموا زیر نظر رونی کلمن؛ او مانند نیروهای ویژه تمرین می‌کند!

کلمن از سریال See به عنوان سریال محبوب خود یاد می‌کند و به بررسی نحوه بدلکاری‌های موموا در این سریال می‌پردازد. کلمن معتقد است که موموا همه بدلکاری‌هایش را خودش انجام می‌دهد.

من الان می‌دانم که او همه کارهایش را خودش انجام می‌دهد. به همین دلیل هم او توانست این کار را به راحتی انجام دهد ... این مرد واقعاً با استعداد و قوی است ...او مانند یک بدلکار واقعی است و من کاملاً مطمئن هستم که او بسیاری از بدلکاری‌ها را خودش انجام می‌دهد چراکه بسیاری از کارهایی که او انجام می‌دهد، به قدرت و هماهنگی زیادی نیاز دارد.

جیسون موموا ؛ بازیگری که مورد تمجید پادشاه قرار گرفت

رونی کلمن در ادامه به تمجید از جیسون موموا پرداخت. او بارها او را قدرتمند و بدلکار قوی نامید. او همچنین اشاره می‌کند که چگونه تمرین نیروهای ویژه با تمرینات جیسون موموا شباهت دارد.

جیسون واقعا قوی، هماهنگ و با استعداد واقعی است... او با یک چشم و یک بازو روی این صخره آویزان است! این تمریناتی است که ما زمانی که عضو نیروهای ویژه بودیم، انجام می‌دادیم. آنها ما را مجبور می‌کردند از صخره آویزان شویم و از دیوار بالا برویم!

تمرینات جیسون موموا زیر نظر رونی کلمن؛ او مانند نیروهای ویژه تمرین می‌کند!

صدایی از پشت دوربین از رونی کلمن پرسید:

پس شما هم مثل آنها تمرینات زیادی انجام دادید؟


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


پادشاه نیز به همان شیوه پاسخ‌ کنایه آمیز خود در مورد مسائل آموزشی نیروهای ویژه توضیح داد و گفت:

آره، ما خیلی از این کارها را انجام دادیم. آنها همیشه می‌خواستند ما سر وقت در تمرینات حاضر باشیم و از آنجایی که من همیشه بیرون از خانه بودم، نمی‌توانستم سر وقت تمرین کنم.

جیسون موموا در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم آکوامن و سرزمین گمشده است. با این حال گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است سری فیلم‌های آکوامن کنار گذاشته شود و موموآ احتمالا در نقش لوبو در فیلم بعدی به نام DCEU بازی کند. در حال حاضر طرفداران در انتظار اکران درام تاریخی آینده او به نام «رییس جنگ» هستند.

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...