رپر معروف برای رسلمنیا 40 می‌ خواند؛ لیل وین در کنار راک و رومن رینز

کدخبر (235438) | 18 فروردین 1403 | ساعت 10:00
0 66
رپر معروف برای رسلمنیا 40 می‌ خواند؛ لیل وین در کنار راک و رومن رینز
قرار است لیل وین با یک تک آهنگ جدید برای رسلمنیا 40 به فیلادلفیا برود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طرفداران دبلیو دبلیو ای در حال آماده شدن برای رسلمنیا 40 هستند که قرار است روزهای شنبه و یکشنبه همین هفته در فیلادلفیا برگزار شود. در حالی که بسیاری از طرفداران در انتظار دیدن بزرگان کشتی از رومن رینز گرفته تا بازگشت راک به رسلمنیا هستند، طرفداران موسیقی ممکن است به همان اندازه از شنیدن خبر اجرای آهنگی توسط یکی از بزرگترین رپرهای تاریخ غافلگیر شده باشند.

به گزارش CBS Local Philadelphia قرار است لیل وین با یک تک آهنگ جدید برای رسلمنیا به فیلادلفیا برود. این رپر اهل نیواورلئان این موضوع را در آخرین دوشنبه شب راو اعلام کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که در این رویداد جی اوسو دعوتی بداهه از ویزی برای آمدن وی به رسلمنیا انجام داد و عنوان کرد که چنین چیزی امکان پذیر است.

به گفته Wrestling Inc. نام این آهنگ مشخص شده و قرار است لیل وین در جریان رویداد روتس 2024 که همزمان با رسلمنیا در فیلادلیفا برگزار می‌شود، هم از آخرین آلبوم خود رونمایی کند و هم این آهنگ جدید را در اجرا کند تا یکی از سلبریتی های حاضر در رسلمنیا 40 باشد.

با این حال مشخص نیست که لیل وین در همه رقابت‌های این رویداد حضور خواهد داشت یا نه؟ 

رسلمنیا 40 از شنبه 6 آوریل تا یکشنبه 7 آوریل در فیلادلفیا برگزار می‌شود. در اوایل این هفته، لیل وین در طی گفتگو با جی اوسو تایید کرد که اولین تک‌آهنگ جدیدش را در رسلمنیا 40 اجرا خواهد کرد. او تایید کرد «اگر اونجا باشم، تک آهنگ جدیدمو میارم. این اولین نمایش جهانی این آهنگه. رسلمنیا. حتما می‌دونید چیه».

تا هفته پیش او هنوز نام آهنگ، تهیه کننده آن یا هیچ مشخصات دیگری را اعلام نکرده بود. با این حال اکنون او در شبکه‌های اجتماعی جزئیات بیشتری را از این آهنگ به طرفدارانش ارائه کرده است. لیل وین یک تیزر کوتاه با مضمون رسلمانیا از این آهنگ را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و به طور غیرمنتظره‌ای مشخص شد که او به همراه Young Thug این آهنگ را تولید کرده است. به نظر می‌رسد نام آهنگ Bless نام دارد و توسط خود ویزی تولید شده است. این آهنگ امروز در پلتفرم‌های موسیقی منتشر می‌شود تا با انتشار آن هیجان رسلمنیا 40 بیشتر و  بیشتر شود.

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...