تمریناتی که خون به پا خواهد کرد؛ دواین جانسون به جنگ عضلات پشت می رود + ویدئو

دواین جانسون ملقب به راک، کشتی کج کار سابق و ستاره فعلی هالیوود، در جدیدترین تمرینات خود، به مصاف عضلات پشت رفته است.
کدخبر (210087) 28 تیر 1402 | ساعت 23:05
0 541
دواین جانسون ملقب به راک، کشتی کج کار سابق و ستاره فعلی هالیوود، در جدیدترین تمرینات خود، به مصاف عضلات پشت رفته است.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون سوپراستار هالیوود به خود می‌بالد که یکی از سخت کوش‌ترین افراد در باشگاه است. او تناسب اندام بی عیب و نقصی خود را در همه این سال‌هایی که از کشتی کج دور شده، حفظ کرده است و علیرغم داشتن یک برنامه فشرده، هرگز در انجام تمرینات سنگین کوتاهی نمی‌کند. جانسون در پست اخیر خود در اینستاگرام، تکنیکی را به اشتراک گذاشت که برای به حداکثر رساندن رشد عضلانی روی حرکات میله سیم‌کش تمرکز داشت.

تمریناتی که خون به پا خواهد کرد؛ دواین جانسون به جنگ عضلات پشت می رود + ویدیو  
صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


داستان بازیگری دواین جانسون از کجا شروع شد؟

راک در دهه 1990 به دلیل داشتن استعدادهای ورزشی و فیزیک بدنی تنومند، به عنوان یک کشتی گیر حرفه‌ای در سازمان WWF/WWE به شهرت رسید. او با شخصیت بی‌رحم و کاریزماتیک خود طرفداران زیادی را در دوران نگرش این پروموشن بدست آورد. کسب 10 مقام قهرمانی جهان باعث شد تا او به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های WWE تبدیل شود. جانسون در حالی که هنوز در این عرصه فعالیت داشت، این شانس را پیدا کرد تا در فیلم بازگشت مومیایی (2001) روی پرده نقره‌ای سینما حضور پیدا کند. بعد از این فیلم بود که راک تصمیم گرفت به طور تمام وقت به بازیگری روی بیاورد. جانسون همان اخلاق کاری و نظم و انضباط خود را به عنوان یک ورزشکار برای موفقیت در هالیوود به کار گرفت و چندین بار به پردرآمدترین بازیگر سال تبدیل شد. راک در سال‌های آخر فعالیت حرفه‌ایش در ورزش توانست از نظر تناسب اندام خود را به سطح بالاتری برساند و فیزیک بدنی‌اش را باورنکردنی‌تر از گذشته کند.
تمریناتی که خون به پا خواهد کرد؛ دواین جانسون به جنگ عضلات پشت می رود + ویدیو

آیا راک از استروئید استفاده می کند؟

هنوز هم گمانه زنی‌هایی در مورد اینکه آیا جانسون با توجه به فیزیک برجسته خود از استروئید استفاده می‌کند یا خیر، وجود دارد. اگرچه او بارها این اتهامات را رد کرده است. جو روگان، مفسر مطرح UFC از راک خواسته تا پس از افشاگیری لیور کینگ، به مصرف استروئیدها اعتراف کند. در عین حال ادی هال، قوی‌ترین مرد سابق جهان از راک بخاطر مصرف استروئیدها دفاع کرده و عنوان داشته که او احتمالا درمان جایگزینی تستوسترون را در پیش گرفته است. جانسون مرتباً با ویدیوهای تمرینی دیوانه‌وار خود به طرفداران انگیزه می‌دهد. او چهار ماه پیش یک جلسه تمرین سنگین بالای تنه را با هدف تقویت عضلات سینه و پشت با بهره‌گیری از سوپرست‌ها انجام داد. این برنامه تمرینی روی عضله سازی و دستیابی به یک سوپر پمپ عضلانی متمرکز بود. او سپس طرفدارانش را در مورد تمرینات پایین تنه آگاه کرد و در آن برای سوزاندن بیشتر عضلات از سوپر ست‌ها در تمرینات پا استفاده کرد. این کلیپ در سالن بدنسازی معروف او به نام «بهشت آهنین» ضبط شده است.

دواین جانسون و تمرین ها شبانه ؛ راک هیچ فرصتی را از دست نمی دهد

فراتر از این تمرینات، دواین جانسون به خاطر افراط در مصرف برخی از مواد غذایی و شکستن رژیم غذایی مشهور است. لیور کینگ اخیراً از این بازیگر غول‌پیکر الهام گرفت و خود را به چالش کشید تا توانایی خوردن مقدار قابل توجهی از غذاهایی مانند پیتزا، فست فود و مجموعه‌ای از دسرها را امتحان کند. راک سه ماه پیش یک تمرین سخت شبانه را در پیش گرفت تا نشان دهد تا چه اندازه ثبات فیزیکی دارد. او با استفاده از تنوع قابل توجهی از سوپرست‌ها، تمرینات عضله‌سازی پشت را انجام داد. علاوه بر این، جانسون هفته‌ها پیش نکاتی را در مورد اجرای پرس شیب‌دار ماشین اسمیت ارائه کرد. او بر اهمیت کامل کردن آرام و کنترل شده حرکت با مکس‌های 3 ثانیه‌ای برای کسب بهترین نتیجه تاکید کرد. تمریناتی که خون به پا خواهد کرد؛ دواین جانسون به جنگ عضلات پشت می رود + ویدیو

کار با میله سیم‌کش؛ تکنیک های دواین جانسون برای رشد عضلات

دواین جانسون در پست اخیرش در اینستاگرام، تکنیک‌های خود را برای به حداکثر رساندن رشد عضلانی با استفاده از میله سیم‌کش به اشتراک گذاشته است. راک در زیر این پست نوشته:
آخر شب جمعه. یک هفته طولانی. تجهیزات لوتا. نوعی درمان من که ارزان‌تر از کوچک کردن است. تمرین عضلات پشت و سینه با همه سوپرست‌ها. حجم بالا. جریان خون زیاد. با استفاده از میله سیم‌کش سعی می‌کنم واقعاً کشش داشته باشم و دامنه حرکتی کامل را در پایین و با حداکثر تعلل در بالا داشته باشم. من قد بلندی دارم و ساختار عضلانی من کشیده است، بنابراین تمام تلاشم را می‌کنم تا واقعاً دامنه کامل حرکت را داشته باشم. تفاوت بزرگی ایجاد می کند. برای به دست آوردن نتایج مثبت لازم نیست خود را با وزنه سنگین هلاک کنید. امشب را با حرکات هایپر، فشار و کرانچ به پایان می‌برم.
تمریناتی که خون به پا خواهد کرد؛ دواین جانسون به جنگ عضلات پشت می رود + ویدیو تکنیک راک برای تمرین عضلات پشت، در مورد به حداکثر رساندن کشش و به چالش کشیدن عضلات است. این یک راه عالی برای تقویت رشد عضلات پشت و ایجاد فشار بیشتر است. فقط به یاد داشته باشید، این تکنیک پیشرفته است، بنابراین  با حرکات ساده شروع کنید و به تدریج پیشرفت کنید. به فشار آوردن ادامه دهید و دستاوردهایتان را ببینید! جانسون برنامه تمرینی همیشگی خود را با اکستنشن، فشار و کرانچ دنبال می‌کند. همچنین راک تمرینات را برای بهبود عضلات شکم در نظر گرفته تا از نظر ساختاری به بدن کمک کند. او نقطه ضعف عضلات شکم خود را با انجام این تمرین بهبود می‌بخشد و آن را به هوادارانش هم توصیه می‌کند. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...