شگفتی سازی شان استریکلند در دنیای UFC / واکنش‌ها به یک پیروزی غیرمنتظره

کدخبر (228401) | 19 شهریور 1402 | ساعت 13:44
0 288
شگفتی سازی شان استریکلند در دنیای UFC / واکنش‌ها به یک پیروزی غیرمنتظره
شگفتی سازی شان استریکلند در UFC 293 با واکنش های جالبی در دنیای مبارزات هنرهای رزمی ترکیبی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در رویداد UFC 293 که امروز صبح در سیدنی استرالیا برگزار شد، مبارزه اصلی بر سر عنوان قهرمانی میان وزن UFC بین قهرمان اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند برگزار شد. در این مبارزه استریکلند موفق شد با یک عملکرد فوق العاده و همچنین عملکرد فوق العاده ضعیف از آدسانیا، قهرمان جدید میان وزن سازمان UFC شود. استریکلند 27 پیروزی و 5 شکست در کارنامه خود داشت. 11 پیروزی با ناک اوت، 12 پیروزی با رای داوران و 4 پیروزی با سابمیشن. این اولین فرصت او برای تصاحب عنوان قهرمانی بود که به نحو احسن از آن بهره برد. او در مصاحبه پس از مبارزه داخل قفس گفت:

این چیه دور کمر من بسته شده ؟ ! من خوابم یا اینا همش واقعیه. یکی منو بزنه تا از این خواب لعنتی بیدار شم. خدای من باورم نمیشه. یک درصد هم فکرشو نمیکردم که صد سال بتونم به این جایگاه برسم. آدسانیا یک ... خیلی خطرناکه. اون خیلیا رو ناک اوت کرده. خیلی از رفقای منو شکست داده. من حتی به خودمم شک داشتم برای این مبارزه. اینو به هواداران استرالیایی میگم که شما مشوق من بودید و بهم انرژی دادید. شوخی نمیکنم. وقتی داشتم وارد قفس میشدم شنیدم که برای من فریاد میزدید با اینکه من آمریکاییم. وقتی در راند چهارم دیدم که همچنان در حال فریاد زدن برای من هستید بهم انرژی مضاعفی دادین. ازتون تشکر می‌کنم. من کلی از سلول‌های مغزم رو به خاطر ضربه خوردن در این رشته از دست دادم. فکر می‌کردم با دست و پای شکسته از قفس برم بیرون ولی اینجوری نشد. این اولین باریه که زبونم بند اومده و نمیدونم چی بگم دوستان.

واکنش مبارزان ام ام ای به قهرمانی شان استریکلند

کانر مک گرگور:

برنامه شان استریکلند مثل مبارزات تمرینی در باشگاه‌ها بود و جواب داد و او پادشاه میان وزن شد. کارت عالی بود شان. اسرائیلِ بدشانس. 2 مبارز باکیفیت با 2 شخصیت کاملا متفاوت از هر نظر که به مصاف یکدیگر رفتند. کجای دنیا می‌تونید چنین چیزی رو پیدا کنید. خارق العادست. چه ورزشی. چه سازمانی. UFC پادشاهست.

داستین پوریر:

باورنکردنیه. ام ام ای دیوانه کننده ترین ورزش دنیاست. عاشق این ورزش لعنتی هستم.

شگفتی سازی شان استریکلند در دنیای UFC / واکنش‌ها به یک پیروزی غیرمنتظرهرابرت ویتکر:

دسته وزنی یه تکونی خورد. تبریک میگم به شان استریکلند. مبارزهخیلی خوبی بود رفیق. نمیتونم برای آینده صبر کنم.

دمتریوس جانسون:

برنامه ساده و منظم باعث پیروزی در مبارزات میشه. تبریک به استریکلند

جاستین گیچی:

خدای من. تبریک میگم

پائولو کاستا:

خیر بر شر پیروز شد

یان بلاهوویچ:

اگر چیزی احمقانه به نظر می‌رسه ولی نتیجه میده، شاید از اولشم احمقانه نبوده 😉

بن اسکرن:

لعنتی استریکلند دخل آدسانیا رو آورد. هیچ جوره فکرشو نمیکردم اینطوری بشه. ام ام ای دیوانه کننده‌اس. 4 راند برای استریکلند و یک راند برای آدسانیا. هم وطنان آدسانیا عاشق استریکلند بودند

شگفتی سازی شان استریکلند در دنیای UFC / واکنش‌ها به یک پیروزی غیرمنتظره

کنفرانس خبری شان استریکلند بعد از پیروزی مقابل اسرائیل آدسانیا

کمی بعد استریکلند در کنفرانس خبری پس از رویداد هم حاضر شد که خلاصه‌ای از صحبت‌های او در پاسخ به خبرنگاران رو با هم می‌خوانیم :

انگار آدسانیا منو دست کم گرفته بود. من انقدر زیاد حرف می‌زنم و واسه همه کری می‌خونم که بعضی وقتا مردم یادشون میره می‌تونم مبارزه کنم. بعضی وقتا مشت‌های مسخره‌ای بهم می‌زد که با خودم می‌گفتم این دیگه چه مسخره بازی‌ایه؟ مگه دارم با یه آماتور مبارزه می‌کنم؟!

استریکلند که دوران کودکی سختی رو سپری کرده و یک پدر معتاد به الکل و زورگو داشته و مادرش هم از فرزندانش به عنوان سپر بلا در برابر دیوانه بازی های پدر استفاده میکرده، در سن 16 سالگی وارد باشگاه رزمی می‌شود و به گفته خودش این ورزش او را نجات داده:

از قهرمانی خوشحال شدم ولی خیلی زود تموم شد. رفت توی گذشته.کمربند منو خوشحال نمیکنه. اصلا چه قدر قیمت داره شاید فروختمش! من همینکه مبارزه میکنم خوشحال میشم. چون مبارزه کردن باعث میشه که هر روز تمرین کنم و تمرین کردن تنها تفریح و لذت واقعی زندگی منه. اگه این رشته نبود یه دیوانه شده بودم که شاید تا الان به جرم قتل پشت میله های زندان بود. پس ممنون از سازمان UFC که این فرصت رو به خیلیا از جمله من داد

شگفتی سازی شان استریکلند در دنیای UFC / واکنش‌ها به یک پیروزی غیرمنتظرهنمایش ضعیف و ناامیدکننده‌ اسرائیل آدسانیا باعث شده که اکثر هواداران مخالف برگزاری مبارزه دوم باشند اما از طرفی دانا وایت مدیر اجرایی سازمان UFC از این ایده استقبال کرده. خود آدسانیا هم تاکنون واکنشی نسبت به این پیشنهاد نشان نداده. نظر شما چیست ؟ آیا آدسانیا لایق دریافت شانس مجدد است یا مبارز دیگری رو در دسته وزنی میان وزن مد نظر دارید؟ جدیدترین اخبار MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...