کانر مک گرگور و یک آرزوی باقی مانده ؛ برنامه مبارز ایرلندی چیست؟

کانر مک گرگور پس از کسب کمربند جوجیتسو حالا به دنبال هدف بعدی خود است.
کدخبر (228159) | 19 شهریور 1402 | ساعت 08:52
0 181
کانر مک گرگور و یک آرزوی باقی مانده ؛ برنامه مبارز ایرلندی چیست؟
کانر مک گرگور پس از کسب کمربند جوجیتسو حالا به دنبال هدف بعدی خود است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کانر مک گرگور که در دو دسته قهرمان UFC شده است، موفقیت‌های شگفت‌انگیزی در این رشته داشته و الان فقط یک هدف دیگر دارد. او دو کمربند قهرمانی را به دست آورده، خود را به عنوان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان معرفی کرده و کسی است که سود خوبی از مسابقاتی که در آن‌ها به ازای دیده شدن پول می‌دهند، به دست می‌آورد. علاوه بر این دستاوردها، او اخیراً کمربند سیاه جوجیتسو را هم گرفته است. در سال 2013 کانر مک گرگور این متن را در توییتر نوشت:

من فقط دو کمربند طلا، یک کمربند سیاه جوجیتسو، یک لوح تالار مشاهیر و 25 میلیون در بانک می‌خواهم. آیا این درخواست زیادی است؟ وقت ورزش است!!!

کانر مک گرگور و یک هدف باقی مانده

مسیر راه یافتن کانر مک گرگور به تالار مشاهیر UFC ناتمام باقی مانده چون این تالار از ورزشکاران رزمی ترکیبی و چهره‌های MMA بازنشسته تقدیر می‌کند. از آنجایی که کانر از این ورزش بازنشسته نشده، جایگاه او در این لیست نامشخص است. کانر مکگرگور، معروف به "بدنام"، اولین قهرمانی خود را در 10 آگوست و زمانی که برای مبارزه قهرمانی دسته پر وزن UFC مقابل خوزه آلدو قرار گرفت، به دست آورد. تنها هدف باقی مانده در لیست آرزوهای کانر مک گرگور در یک مبارزه خیره کننده، مک گرگور با ناک اوت کردن آلدو با هوک چپ و تنها سیزده ثانیه بعد از شروع راند اول، قهرمانیاش را تضمین کرد. بعداً، در 27 سپتامبر، مک گرگور برای قهرمانی دسته سبک وزن UFC با ادی آلوارز روبرو شد و این مبارزه تاریخی در 12 نوامبر در UFC 205 برگزار شد. در راند اول این مسابقه، مک گرگور ترکیب چند مشت را اجرا کرد و در نهایت آلوارز را با ناک اوت فنی در راند دوم شکست داد. این برد تاریخی مک گرگور را به اولین مبارزی تبدیل کرد که قهرمانی UFC را در دو کلاس وزنی مجزا به دست آورده است. حساب بانکی کانر مک گرگور بدون شک به لطف مبارزات تاریخی‌اش که در آنها به ازای هر دیدن پول می‌گرفت، پر از پول است. علاوه بر این، دستاورد اخیرش در گرفتن کمربند سیاه جوجیتسو، نشان دهنده تعهد او به توسعه مهارت‌هایش است. با توجه به اینکه لوح تالار مشاهیر UFC تنها قطعه مفقود شده در حرفه درخشان اوست، مک گرگور برای مسابقه برگشت به UFC همچنان متعهد باقی مانده است و در وقت مناسب برای رویارویی با مایکل چندلر وارد هشت ضلعی میشود. طرفداران او مشتاقانه منتظر بازگشتش به صحنه هستند. جدیدترین اخبار MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...