جنجال جدید کانر مک گرگور و حمله به الکساندر ولکانوفسکی ؛ رجزخوانی جدید بدنام ایرلندی!

کانر مک گرگور مبارز ایرلندی UFC با الفاظ رکیکی الکساندر ولکانوفسکی را هدف قرار داده است.
کدخبر (228734) | 20 شهریور 1402 | ساعت 14:20
0 208
جنجال جدید کانر مک گرگور و حمله به الکساندر ولکانوفسکی ؛ رجزخوانی جدید بدنام ایرلندی!
کانر مک گرگور مبارز ایرلندی UFC با الفاظ رکیکی الکساندر ولکانوفسکی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یکی از افرادی که در یکی دو سال اخیر مورد حمله شدید لفظی از سوی کانر مک گرگور قرار گرفته، الکساندر ولکانوفسکی است. ولکانوفسکی قهرمان بلامنازع و پادشاه بی چون و چرای دسته پَر وزن سازمان UFC (66 کیلوگرم) است که در حال حاضر طولانی‌ترین دوران قهرمانی پیوسته در بین قهرمانان فعلی را در اختیار دارد. او موفق شد در 19 دسامبر 2019 در رویداد UFC 245 قهرمان وقت یعنی مکس هالووی را با رای متحد داوران شکست داده و تا امروز که تقریبا 4 سال گذشته، کسی نتوانسته کمربند قهرمانی را از او بگیرد. الکساندر ولکانوفسکی 5 دفاع موفق از عنوانش در مقابل مکس هالووی، برایان اورتگا، زامبی کره ای، باز هم مکس هالووی و در نهایت 3 ماه پیش در مقابل یائیر رودریگز انجام داده است. 26 پیروزی و 2 شکست حاصل کار او تا به اینجاست. 13 پیروزی با ناک اوت، 10 پیروزی با رای داوران و 3 پیروزی با سابمیشن. جالب است بدانید که هر 2 شکست او در وزن تخصصی خودش یعنی پَر وزن نبوده است. شکست اول او 10 سال پیش در دسته وزنی فوق سبک وزن (77 کیلو) رقم خورده بود و شکست دوم او همین پارسال در مقابل اسلام ماخاچف قهرمان سبک وزن در این دسته وزنی رقم خورد. دعوت به مبارزه از سوی کانر مک گرگور و واکنش الکساندر ولکانوفسکی ؛ جنجال جدید بدنام ایرلندی!

درگیری لفظی کانر مک گرگور و الکساندر ولکانوفسکی

شکی نداریم که پرافتخارترین دوران کانر مک گرگور در پَر وزن بوده و از نظر بخشی از هواداران ام ام ای، او بهترین مبارز پَر وزن تاریخ است. دورانی که او موفق شد خوزه آلدوی افسانه‌ای که 9 سال شکست ناپذیر بود، را تنها در عرض 13 ثانیه ناک اوت کند و قهرمان شود. اما حالا با ظهور الکساندر ولکانوفسکی و نمایش‌های فوق العاده خوب و قاطعانه او در برابر حریفانش که نشان می‌دهد یک سر و گردن بالاتر از تمام مبارزان پَر وزن هست، نظر ها به این سمت رفته که او بهترین مبارز پَر وزن تمام تاریخ است نه کانر مک گرگور. مبارزی که توانسته 3 بار مکس هالووی را شکست دهد و در مقابل قهرمان دسته وزنی بالاتر (اسلام ماخاچف) یک نمایش دیدنی و پایاپای رو ارائه دهد و در نهایت با رای داوران شکست بخورد. الکساندر ولکانوفسکی در حال حاضر در جدول Pound for pound سازمان UFC که مربوط به بهترین مبارزان فارغ از دسته وزنی آنها است، بالاتر از جان جونز و اسلام ماخاچف در جایگاه اول باشد. دعوت به مبارزه از سوی کانر مک گرگور و واکنش الکساندر ولکانوفسکی ؛ جنجال جدید بدنام ایرلندی! 02این تفاسیر، زیاد به مذاق کانر مک گرگور خوش نیامده و چند باری الکساندر ولکانوفسکی را مورد حمله لفظی قرار داده. آخرین مورد برمی‌گردد به روز گذشته که کانر در صفحه شخصی خودش در شبکه اجتماعی X نوشت:
با ... مشورت کردم اونا هم بهم گفتن که به هیچ وجه ولکانوفسکی، لایق جایگاه اول بهترین مبارزان نیست. مسخرست. شکست دادن اون واسم مثل آب خوردنه. با دقت صد در صدی شکستش میدم. حرکاتش قابل پیش بینیه. ضربه خورش زیاده. آسیب پذیرم هست. من خوشحالم که اون الان قهرمان پَر وزنه چون ما باید یه زمانی مبارزه کنیم به عنوان دو تا از بهترین مبارزان پَر وزن تاریخ تا معلوم بشه کدوممون بهتره و دیگه جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمونه.

پاسخ الکساندر ولکانوفسکی به کانر مک گرگور

الکساندر ولکانوفسکی قبلا گفته بود که با تمام قهرمانان پیشین پَر وزن مبارزه کرده و شکستشان داده و فقط کانر باقی مانده و از این مبارزه استقبال می‌کند. او در پاسخ گفت:
بیا تو UFC 300 انجامش بدیم.
شایعات حاکی از این است که سازمان UFC می‌خواهد به مناسبت سیصدمین رویداد خود، مبارزان بزرگ را در این رویداد قرار داده  و یک شب خاطره انگیز برای هواداران رقم بزند. پس چه رویدادی بهتر از این برای برگشتن کانر مک گرگور پس از 2 سال غیبت. نظر شما چیست؟ شانس کانر مک گرگوری که مدت زیادی از مبارزات دور بوده و یک مصدومیت سنگین رو تجربه کرده در مقابل یکی از آماده ترین و فعال ترین قهرمانان فعلی چگونه می‌بینید؟ جدیدترین اخبار MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...