لباس جنجالی همسر کانیه وست در تعطیلات ایتالیا! / اتهامات جدید به ستاره هیپ هاپ

طبق گزارش‌ها، کانیه وست همسرش را مجبور می‌کند که لباس‌های نامناسب بپوشد تا او بتواند توجه‌ها را جلب کرده و برای آلبوم جدیدش تبلیغ کند.
کدخبر (226585) | 13 شهریور 1402 | ساعت 21:26
0 827
لباس جنجالی همسر کانیه وست در تعطیلات ایتالیا! / اتهامات جدید به ستاره هیپ هاپ
طبق گزارش‌ها، کانیه وست همسرش را مجبور می‌کند که لباس‌های نامناسب بپوشد تا او بتواند توجه‌ها را جلب کرده و برای آلبوم جدیدش تبلیغ کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رپر جنجالی که الان اسم Ye را برای خودش انتخاب کرده و همسر معمارش، بیانکا سنسوری، در طول سفر ایتالیایشان، با انجام رفتاری که برخی آن را «رفتار زشت» می‌نامند، به تیتر اخبار تبدیل شده‌اند. یک منبع در مورد رفتار عجیب آن‌ها به Page Six گفت که شیطنت‌های کانیه، درواقع بخشی از یک شیرین‌کاری تبلیغاتی برای تبلیغ آلبوم جدیدش است. کانیه قبلاً هم با اظهارات ضدیهودی‌اش جنجالی شده و باعث شده که برندهای بزرگ سراسر جهان دیگر با او همکاری نکنند. با این حال، یک منبع نزدیک به او، به این نشریه گفت که کانیه «تمام تابستان در استودیو مشغول کار بوده» و اضافه کرد که آلبوم جدید «دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد». آلبوم بعدی این خواننده رپ، اولین آلبوم او پس از انتشار Donda 2 خواهد بود. لازم به ذکر است که او در ژانویه، موسیقی جدیدی را که به بیانکا تقدیم شده بود، منتشر کرد، اما بعداً آن را حذف نمود.

لباس جنجالی همسر کانیه وست در تعطیلات ایتالیا! 03

ماجرای جنجال کانیه در مکان عمومی

بیانکا در تعطیلات ایتالیایی‌اش با انتخاب لباس‌های بدن‌نما، جنجالی شده و عکس جنجالی دیگری هم از کانیه وست منتشر شده که در آن، او در مکان عمومی و در مقابل توریست‌ها، بدون لباس حاضر شده است. این زوج دوشنبه گذشته در حال تفریح برروی یک تاکسی آبی در ونیز بودند ولی در همین زمان، گردشگران او را بدون لباس روی قایق دیدند و این موضوع باعث ایجاد جنجال شد. Venezia Turismo Motoscafi، شرکتی که قایق را به وست و سانسوری کرایه داده، در مصاحبه با Daily Mail استرالیا گفته که دیگر این زوج را روی قایق‌های خود راه نمی‌دهد. این شرکت در بیانیه خود، حرکات غیراخلاقی این زوج را محکوم کرده و گفته که تا زمان رسانه‌ای شدن عکس‌ها از اتفاقات روی قایق، بی‌اطلاع بوده است. او گفته:

در قایق، هدایت کننده‌ی آن باید مراقب ترافیک دریایی باشد و این رفتارها را ندیده است. اگر می‌دید، فوراً آن‌ها را پیاده می‌کرد و به مسئولین مربوطه گزارش می‌داد. علاوه‌بر این، شخص سومی هم به همراه آقا و خانم وست در تاکسی دریایی حضور داشته که اجازه دیدن عقب قایق را در هیچ زمانی به کاپیتان نمی‌داده.

لباس جنجالی همسر کانیه وست در تعطیلات ایتالیا! 03نفر سوم زنی بوده که به همراه وست و سانسوری در تعطیلات ایتالیای آن‌ها دیده شده است. پس از این اتفاقات، ایتالیایی‌ها خواستار دستگیری آن‌ها شدند و اشاره کردند که جریمه چنین رفتار ناشایستی، طبق رأی دادگاه ایتالیا، تا 309 یورو است.

آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...