مبارزه کشتی کج باتیستا مقابل کین مقابل گریت کالی در «گریت امریکن بش ۲۰۰۷»

ویدیو مسابقه کشتی کج سه جانبه باتیستا مقابل کین مقابل گریت کالی در “گریت امریکن بش ۲۰۰۷” بر سر کمربند قهرمانی جهان را مشاهده می کنید.
کدخبر (228681) | 20 شهریور 1402 | ساعت 10:01
0 11095
مبارزه کشتی کج باتیستا مقابل کین مقابل گریت کالی در «گریت امریکن بش ۲۰۰۷»
ویدیو مسابقه کشتی کج سه جانبه باتیستا مقابل کین مقابل گریت کالی در “گریت امریکن بش ۲۰۰۷” بر سر کمربند قهرمانی جهان را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، PPV «گریت امریکن بش ۲۰۰۷» به تهیه کنندگی کمپانی WWE و با حضور ۱۳۰۳۴ تماشاگر در استادیوم «سن خوزه آرنا» شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار شد. مین ایونت این رویداد به مبارزه سه جانبه باتیستا مقابل کین مقابل گریت کالی بر سر کمربند قهرمانی جهان کمپانی WWE اختصاص یافت.

استوری لاین

در پی پی وی «ونجنس ۲۰۰۷» «ادج» با شکست «باتیستا» در مسابقه ای با قوانین «لست چنس» مجددا صاحب کمربند قهرمانی جهان شد. در شو هفتگی اسمکدان بعدی، «تئودور لانگ» جنرال منیجر وقت اسمکدان اعلام کرد که «ادج» در پی پی وی ماه بعد WWE یعنی گریت امریکن بش در مسابقه ای بر سر کمربند قهرمانی جهان به مصاف «کین» خواهد رفت. در اپیزود بعدی اسمکدان گریت کالی اعلام کرد هر کشتی گیری که علاقه دارد چالش او را برای مبارزه در گریت امریکن بش بپذیرد اعلام کند. باتیستا با ورود به رینگ چالش او را پذیرفت و قرار مبارزه این دو در این PPV گذاشته شد. در ادامه شو کین با حمله ادج که در حال جشن گرفتن عنوان قهرمانی خود بود، موجب آسیب دیدگی او از ناحیه شانه شد و شو به به پایان رسید. مبارزه کشتی کج باتیستا مقابل کین مقابل گریت کالی در «گریت امریکن بش ۲۰۰۷»در اپیزود ۲۰ جولای ۲۰۰۷ اسمکدان، تئودور لانگ اعلام کرد که ادج به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه قادر به حضور در گریت امریکن بش نیست و می بایست کمربند خود را واگذار کند. سپس ترتیب یک مسابقه بتل رویال ۲۰ نفره بین سوپراستارهای اسمکدان را داد و عنوان کرد اخرین مردی که درون رینگ‌ باقی بماند کمربند قهرمانی جهان را از آن خود خواهد کرد. در پایان مسابقه سه نفر در رینگ باقی ماندند که کالی با حذف کین و باتیستا برنده بتل رویال و کمربند شد. همان شب برای تعیین حریف کالی در گریت امریکن بش کین و باتیستا به مصاف هم رفتند که مبارزه با دخالت کالی نیمه تمام ماند. در نتیجه لانگ اعلام کرد که کالی باید در مبارزه ای سه جانبه در گریت امریکن بش از عنوان خود مقابل باتیستا و کین دفاع کند.

مبارزه کشتی کج سه جانبه باتیستا مقابل کین مقابل گریت کالی در گریت امریکن بش 2007

  سایر رویدادهای نوستالژیک کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...