هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟

کدخبر (230389) | 25 مهر 1402 | ساعت 15:19
0 21949
هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟
مسابقات مستر المپیا 2023 سه هفته دیگر در شهر اورلاندو برگزار خواهد شد و تمام غول های بدنسازی برای تاجگذاری روی استیج خواهند آمد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات مستر المپیا 2023 از یازدهم تا چهاردهم آبان در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا برگزار می‌شود و بدنسازان مرد و زن در یازده بخش مختلف باهم رقابت خواهند کرد.

در این دوره شش بدنساز ایرانی در مسابقات حضور دارند که هادی چوپان، وحید بادپی و بهروز تابانی زیر پرچم ایران و حسین کلاته، محمدرضا تبریزی نوری و آریا صفایی با پرچم کشورهای کانادا و آمریکا به رقابت می‌پردازند. به طور کلی در هر دسته بخش مردان یک بدنساز ایرانی حضور دارد که می‌تواند رقابت را برای ما جذابتر کند.

هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 به همراه بهروز تابانی در بخش اوپن رقابت خواهند کرد. آریا صفایی در بخش فیزیک به رقابت با حریفانش می‌پردازد. وحید بادپی در دسته فیزیک کلاسیک و حسین کلاته نیز در دسته 212 پوند روی استیج خواهند رفت.

با این حال قطعا بیشتر نگاه‌ها به استیج بخش اوپن دوخته شده است؛ جایی که هادی چوپان پس از قهرمانی در مسابقات سال گذشته، کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارد. او به عنوان یکی از 4 قهرمان سال گذشته دسته‌های مختلف بخش مردان، کار نسبتا سخت‌تری نسبت به سایر قهرمانان دارد. در فاصله حدود 20 روز مانده تا شروع این مسابقات پرهیجان، سوال اصلی این است که آیا قهرمانان دوره پیش می‌توانند از عناوین قهرمانی خود دفاع کنند؟

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟

بخش اوپن مستر المپیا 2023

هادی چوپان سال گذشته در حالی توانست به قهرمانی بخش اوپن برسد که در سه دوره پیش از آن مرتبا در بین 5 نفر برتر قرار داشت.

مدافع قهرمانی اوپن مستر المپیا 2023 : هادی چوپان 

هادی چوپان او دو سال در رده سوم قرار گرفت و یکبار هم در جایگاه چهارم ایستاد اما سرانجام موفق شد به سلطه دو ساله بیگ رامی بر بخش اوپن خاتمه دهد و حالا این بدنساز 36 ساله آماده است تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و تعداد قهرمانی‌هایش را به عدد دو برساند. هادی چوپان پس از قهرمانی در مستر المپیا آماتور در سال 2017 و شروع همکاری با هنی رامبد یکی از بهترین مربیان بدنسازی دنیا، توانست مسیر پیشرفت را سریعتر طی کند و حالا در آستانه رسیدن به موفقیت دیگری است.

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟

مدعیان اصلی اوپن مستر المپیا 2023 : سامسون داودا و درک لانسفورد

بسیاری بدنسازان کهنه‌کار و کارشناسان جامعه بدنسازی، از سامسون داودا و درک لانسفورد به عنوان اصلی‌ترین رقبای هادی چوپان یاد می‌کنند. جی کاتلر، رونی کلمن، سمیر بنوت، میلوس سارسف و... این دو بدنساز را شانس‌های اصلی قهرمانی در مستر المپیا 2023 نامیده‌اند.

این در حالی است که تا همین یک سال گذشته آنها تجربه آنچنانی برای رقابت در بخش اوپن مردان نداشتند. با این حال درک لانسفورد که سال گذشته پس از قهرمانی در دسته 212 پوند مستر المپیا 2021 و موفقیت در فیگور گیری افتخاری پیتسبورگ 2022، با دعوتنامه ویژه‌ای که دریافت کرد به بخش اوپن منتقل شد و در اولین تجربه حضورش در این دسته توانست به مقام نایب قهرمانی برسد. لانسفورد هم که مانند هادی چوپان تحت نظر هنی رامبد فعالیت داشت، در اولین ساز شگفتی ساز لقب گرفت اما حالا از او به عنوان بدنسازی یاد می‌شود که می‌تواند هادی چوپان را از تاج و تخت قهرمانی پایین بکشد.

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟

سامسون داودا هم شرایط مشابهی با درک لانسفورد دارد. او که زیر نظر میلوس سارسف سرشناس فعالیت دارد، به نظر در اوج آمادگی خود قرار گرفته است. داودا و سارسف چندی پیش عنوان کرده بودند که اگر بتوانند عضلات پشت این بدنساز نیجریه‌ای را تقویت کنند، شانس اول قهرمانی در مستر المپیا 2023 خواهند بود. داودا که تا پیش از سال 2022 در مدت فعالیت حرفه‌ای بدنسازی خود تنها در مسابقات پراگ پرو 2021 به قهرمانی رسیده بود، سال گذشته در اولین تجربه حضور در مسابقات مستر المپیا در جایگاه ششم قرار گرفت اما پس از آن با حضور در آرنولد کلاسیک 2023 توانست در رقابت با بیگ رامی، نیک واکر و اندرو جکد به مقام قهرمانی برسد تا حالا از او به عنوان یکی از مدعیان اصلی و بدنسازی که می‌تواند به سلطه هادی چوپان خاتمه دهد، یاد شود.

مدعیان در سایه اوپن مستر المپیا 2023 :

قطعا پس از این سه نفر باید به سراغ نیک واکر برویم؛ بدنسازی که در مستر المپیا 2022 به مقام سوم رسید و پس از آن در آرنولد کلاسیک عنوان دومی را به خود اختصاص داد. واکر سال قبل از آن توانسته بود در آرنولد کلاسیک اوهایو به قهرمانی برسد و در مستر المپیا 2021 پنجم شده بود. واکر مدعی شده که رقابت قهرمانی این دوره میان او و درک لانسفورد خواهد بود اما کارشناسان و طرفداران به او اهمیت زیادی نمی‌دهند و به گفته خود واکر همین باعث انگیزه وی می‌شود. 

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟

دیگر چهره مدعی و سرشناس این دسته برندون کوری و هانتر لابرادا هستند. کوری از سال 2011 شرکت در مستر المپیا را تجربه کرده که در آن دوره به مقام هشتم رسید. او پس از چند سال غیبت در سال 2017 باردیگر به این رویداد بازگشت و بازهم روی پله هشتم ایستاد. او پس از کسب عنوان پنجمی در سال 2017، سرانجام در سال 2019 به قهرمانی رسید و در دو دوره بعد از آن پس از بیگ رامی عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد. او که در سال 2022 به قهرمانی آرنولد کلاسیک رسیده، امیدوار است بتواند پس از جی کاتلر دومین بدنسازی باشد که می‌تواند قهرمانی خود را تکرار کند. در عین حال لابرادا که از سال 2020 در مستر المپیا مشارکت داشته، پس از مقام هشتمی و چهارمی دو سال ابتدایی و عدم حضور در مسابقات سال گذشته، می‌تواند در این دوره حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

شگفتی‌سازهای اوپن مستر المپیا 2023 :

در بخش اوپن مردان طی یک سال گذشته چندین چهره جدید و جوان پیشرفت قابل توجهی داشتند که می‌توانند در مستر المپیا 2023 در حد یک شگفتی ظاهر شوند. اندرو جکد که در آرنولد کلاسیک 2023 به مقام سومی رسید، یکی از این بدنسازان است. او که در آرنولد کلاسیک 2022 بریتانیا به قهرمانی رسیده بود، در اولین تجربه حضور در مستر المپیا 2022 به مقام هشتم رسید و حالا با قهرمانی در مسابقات تگزاس پرو 2023 می‌تواند در مستر المپیا 2023 شگفتی ساز شود.

مایکل کریزو یکی دیگر از چهره‌های رو به پیشرفت سال گذشته بوده است. او که کارت حرفه‌ای بدنسازی خود را با شرکت در مستر المپیا آماتور ایتالیا بدست آورده، در مستر المپیا 2022 در رده دوازدهم قرار گرفت اما او طی یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و قطعا در مستر المپیا 2023 عنوان بهتری کسب خواهد کرد. او در مسابقات امپرو کلاسیک 2023 به عنوان قهرمانی رسید. از ناتان دی آشا و ریگان گرایمز می‌توان به عنوان دیگر شگفتی‌سازهای بخش اوپن نام برد.

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟

دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا 2023

4 سال متوالی است که دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا زیر سلطه کریس بامستد کانادایی قرار دارد.

مدافع قهرمانی فیزیک کلاسیک مستر المپیا 2023 : کریس بامستد

کریس بامستد در مستر المپیا 2023 به دنبال پنجمین عنوان قهرمانی خود می‌گردد اما کارشناسان می‌گویند او مانند ادوار گذشته کار راحتی در پیش ندارد. بامستد سال گذشته در حالی به قهرمانی رسید که تنها در فاصله چند هفته تا شروع مسابقات مستر المپیا 2022 با ایان والیر قطع همکاری و تمریناتش را با هنی رامبد ادامه داد. او در حالی روی استیج رفت که از ناحیه عضله دوسر دچار مصدومیت بود اما با همین شرایط هم توانست از قهرمانی خود دفاع کند.

مدعیان اصلی فیزیک کلاسیک مستر المپیا 2023 : رامون دینو کی روش و اورس کالچنسکی

کریس بامستد می‌گوید می‌خواهد آنقدر به قهرمانی‌هایش ادامه دهد تا در تاریخ بدنسازی جاودانه شود. اما او در مسیر رقبای سرسختی دارد. رامون دینو برزیلی که توانسته به در سال جاری میلادی در آرنولد کلاسیک به قهرمانی برسد، رقیب اصلی کریس بامستد محسوب می‌شود. او که در سال 2018 کارت حرفه‌ای بدنسازی خود را بدست آورده، پس از غیبت مشکوک در سال‌های 2019 و 2020 در سال 2021 با یک پکیج فوق العاده به صحنه مسابقات بازگشت و توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات اروپا پرو را بدست آورد. او در همان سال مقام پنجم مستر المپیا را کسب کرد. رامون در سال 2022 دوباره در آرنولد کلاسیک شرکت کرد و پس از ترنس رافین در رده دوم ایستاد. او در مستر المپیا 2022 هم پس از بامستد در جایگاه دومی قرار گرفت. او در این دوره مصمم است تا به سلطنت بامستد خاتمه دهد.

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟

اورس کالچنسکی که به نوعی در طول یک سال گذشته شریک تمرینی کریس بامستد هم محسوب می‌شده، در 25 سالگی به دنبال اولین عنوان قهرمانی مستر المپیا خود است. این بدنساز تازه‌کار با قهرمانی با مسابقات تمپا پرو 2021 نامش را بر سر زبان‌ها انداخت و با کسب مقام چهارم مستر المپیا 2021 به شهرت بیشتری رسید. کالچسنکی در مستر المپیا 2022 با پیشرفت قابل توجهی به مقام سوم رسید و حالا به دنبال شکست دادن دو رقیب جدی خود یعنی کریس بامستد و رامون دینو است.

مدعیان در سایه فیزیک کلاسیک مستر المپیا 2023 : بریون آنسلی، ترنس رافین 

بریون آنسلی که در سال‌های 2017 و 2018 به مقام قهرمانی مستر المپیا دست پیدا کرده، طی سال‌های گذشته یک مقام دومی، دو مقام سومی و یک مقام چهارمی را کسب کرده و با توجه به افت قابل توجهی که طی این مدت با ظهور مدعیان جدید داشته، بعید است بتواند شانسی برای تکرار قهرمانی‌های خود داشته باشد. با این حال نمی‌توان این بدنساز 43 ساله آمریکایی را نادیده گرفت. ممکن است این آخرین دوره حضور آنسلی روی استیج باشد.

ترنس رافین که از سال 2016 و کسب مقام نهمی کارش را در مستر المپیا آغاز کرده، در سه سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در بخش فیزیک کلاسیک داشته است. به نحوی که او دو مقام قهرمانی آرنولد کلاسیک و دو عنوان نایب قهرمانی مستر المپیا را بدست آورده است. با این حال رافین در مستر المپیا 2022 افت چشمگیری داشت و به مقام ششم تنزل پیدا کرد. رافین بعد از مستر المپیا 2022 مدت نسبتا طولانی از استیج دور بود و در هفته‌های اخیر با دو قهرمانی متوالی در دبی پرو و لژیون اسپورتس بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟وحید بادپی

شگفتی‌سازهای فیزیک کلاسیک مستر المپیا 2023 : وحید بادپی، استفان ماتالا

وحید بادپی با قهرمانی در مسابقات اخیر شرو کلاسیک هند توانست خودش را به مستر المپیا برساند. او ممکن است یکی از پدیده‌های این مسابقات باشد اما رقبای سرسختی را در پیش دارد. استفان ماتالا هم در یک سال گذشته خودش را نشان داده و ممکن است در این دوره حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟

بخش 212 پوند مستر المپیا 2023

با کناره گیری کمال القرنی و اضافه شدن چند بدنساز جوان، به نظر می‌رسد معادلات قهرمانی در دسته 212 پوند دچار تغییرات خواهد شد.

مدافع قهرمانی بخش 212 پوند مستر المپیا 2023 : شان کلاریدا

شان کلاریدا از سال 2015 در مسابقات مستر المپیا شرکت کرد و به مرور سیر تکامی و پیشرفت خود را پیموده است. او از سال 2019 بین 3 نفر اول این مسابقات قرار گرفته و به جز سال 2021 که در رقابت این دسته مغلوب درک لانسفورد شد، در سال‌های 2020 و 2022 به قهرمانی رسیده است. قاتل غول‌ها می‌خواهد در این دسته جاودانه شود و رکورد قهرمانی مستر المپیا را در اختیار داشته باشد. کلاریدا که در آرنولد کلاسیک 2023 در بخش اوپن شرکت کرد، در مستر المپیا 2023 هم در دسته 212 پوند روی استیج می‌رود و بعید است کار سختی برای تکرار قهرمانی داشته باشد.

مدعیان اصلی بخش 212 پوند مستر المپیا 2023 : آنخل کالدرون فریاس و کیون پیرسون

کالدرون فریاس، این بدنساز اسپانیایی از سال 2019 در بین 10 نفر برتر بخش 212 پوند قرار گرفته است. او در مستر المپیای سال‌های 2020 و 2021 به ترتیب در رده‌های چهارم و سوم قرار گرفته و سال گذشته پس از شان کلاریدا در رده دوم جای گرفت. او در این دوره هم رقیب اصلی کلاریدا محسوب می‌شود. کیون پیرسون بدنسازی که پیشتر در دسته فیزیک کلاسیک روی استیج می‌رفت و سابقه چهارمی مستر المپیا در آن دسته را هم داشت دیگر مدعی جدی جایگاه شان کلاریدا خواهد بود. او از سال 2020 راهی دسته 212 پوند شد و سال گذشته در مستر المپیا در جایگاه ششم قرار گرفت. او در سال جاری میلادی فاتح استیج تگزاس بوده و با پکیج بدنی استثنائی به دنبال نخستین قهرمانی خود در این دسته است.

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟حسین کلاته

مدعیان در سایه 212 پوند مستر المپیا 2023 : حسین کلاته

حسین کلاته می‌تواند دومین بدنساز ایرانی دسته 212 پوند مستر المپیا باشد. اگر معضل ویزای وی حل شود، کلاته در رقابت اورلاندو حضور خواهد داشت و با بدنسازان سرشناس دسته 212 پوند چون شان کلاریدا، آنخل فریاس کالدرون، کیون پیرسون، اولگ کریوی و ... رقابت خواهد کرد. کلاته در سال‌های 2016 و 2017 قهرمانی در مسابقات آماتوری جهان را تجربه کره و از سال 2022 وارد دنیای حرفه‌ای‌ها شده است. او در دو سال گذشته فاتح دو استیج 212 پوند تورنتو رو و ون سیتی بوده و حال در انتظار شرکت در بزرگترین رقابت بدنسازی سال است. او در آخرین رقابت خود (ون سیتی پرو 2023) در رقابت با دیوید هنری بدنساز باتجربه آمریکایی موفق ظاهر شد و این بار امیدوار است با رقبای سرسخت‌تری در اورلاندو رقابت کند.

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟

دسته فیزیک مستر المپیا 2023

سال 2019 بود که ارین بنکس درست در زمانی وارد دنیای بدنسازی شد که شیوع پاندمی کرونا همه چیز را تعطیل کرده بود.

مدافع قهرمانی فیزیک مستر المپیا 2023 : ارین بنکس

اما ارین بنکس متوقف نشد و توانست با پیشرفتی که داشته باشایرد، به قهرمانی مستر المپیا 2022 در دسته فیزیک دست پیدا کند. او با قهرمانی در مسابقات نیویورک پرو 2021 توانست جواز حضور در مستر المپیا 2021 را کسب کند. او در اولین تجربه حضورش در این رویداد توانست دنیای بدنسازی را شگفت زده کند و در رقابت با بدنسازانی چون برندون هندریکسون، دیگو مونتنگرو و کایرون هولدن به مقام دوم رسید. او سال روکی خود را اینگونه سپری کرد و در سال 2022 شگفتی بزرگ رقم خورد و او توانست اولین قهرمانی خود را کسب کند. او در همان سال قهرمانی آرنولد کلاسیک و مسابقات بوستون پرو را هم بدست آورد و حالا با قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023 به عنوان شانس اول قهرمانی این دسته شناخته می‌شود. بنکس در شرایطی راهی المپیا خواهد شد که در آخرین استیج مقدماتی فصل جاری المپیا مقابل کایرن هولدن شکست خورده است.

هادی چوپان، کریس بامستد، شان کلاریدا و ارین بنکس؛ کدام یک تاج و تخت خود را در مستر المپیا 2023 از دست می‌دهند؟

مدعیان اصلی فیزیک مستر المپیا 2023 : برندون هندریکسون، جرمی بوندیا و کایرن هولدن

برندون هندریکسون 37 ساله از سال 2015 و پس از قهرمانی در مسابقات دنور پرو، شانس حضور در مستر المپیا را پیدا کرده است. او پس از اینکه در سال‌های 2016 و 2017 به مقام‌‌های چهارمی و سومی این دسته رسید، سرانجام جام سندو را در سال 2018 شکار کرد. او در سال 2019 نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند اما در سال‌های 2020 و 2021 بازهم قهرمان مستر المپیا شد و حالا دوباره می‌خواهد کاری که قبلا در بازگردادن قهرمانی انجام داده، تکرار کند. هندریکسون اصلی‌ترین رقیب بنکس در این دسته محسوب می‌شود.

جرمی بوندیا از سال 2013 به صورت حرفه‌ای در مسابقات فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام رقابت می‌کند؛ جایی که در بخش فیزیک آقایان مستر المپیا مقام دوم را کسب کرد. او سپس عناوین قهرمانی مستر المپیا را در سال‌های 2014، 2015، 2016 و 2017 به دست آورد. او در المپیا فیزیک مردان 2018 مقام چهارم را کسب کرد و پس از آن دیگر در مسابقات شرکت نکرد. اکنون او بعد از چندین سال قصد بازگشت به استیج مسابقات را دارد تا یک رقابت سه گانه را در این دسته در فلوریدا شاهد باشیم.

همچنین کایرن هولدن با قهرمانی در استیج لژیون اسپورتس و در شرایطی که ارین بنکس رقیب مستقیم او بود خود را در میان مدعیان قهرمانی در مستر المپیا قرار داده و رقابت دسته فیزیک نیز با حضور مدعیان پرتعداد، با جذابیت بالایی دنبال خواهد شد.

به نظر شما چه کسانی قهرمانان دسته های مختلف مستر المپیا 2023 خواهند شد؟ آیا تاج گذاری هادی چوپان ادامه خواهد داشت؟

آخرین اخبار مستر المپیا 2023

هادی چوپان : برای ساندوی دوم شبانه روز تلاش کردم / گفت‌وگوی گرگ ایرانی با هنی رامبد در آستانه مستر المپیا 2023

هادی چوپان : برای ساندوی دوم شبانه روز تلاش کردم / گفت‌وگوی گرگ ایرانی با هنی رامبد در آستانه مستر المپیا 2023

بیشتر ببینید
26 مهر 1402 | ساعت 00:16
بیشتر ببینید
واکنش دنیای بدنسازی به تمرینات هادی چوپان ؛ شانه‌ های او مانند اهرام ثلاثه است

واکنش دنیای بدنسازی به تمرینات هادی چوپان ؛ شانه‌ های او مانند اهرام ثلاثه است

بیشتر بخوانید
25 مهر 1402 | ساعت 18:37
بیشتر بخوانید
اسکات 392.5 کیلویی محمد رئیسی

اسکات 392.5 کیلویی محمد رئیسی

بیشتر ببینید
25 مهر 1402 | ساعت 17:44
بیشتر ببینید
بدنسازی که آرنولد شوارتزنگر را به زانو درآورد/ آیا سرجیو اولیوا بهترین ژنتیک بدنسازی تاریخ است؟

بدنسازی که آرنولد شوارتزنگر را به زانو درآورد/ آیا سرجیو اولیوا بهترین ژنتیک بدنسازی تاریخ است؟

بیشتر بخوانید
25 مهر 1402 | ساعت 13:36
بیشتر بخوانید
تقابل بدنسازان و اینفلوئنسرهای سرشناس تناسب اندام؛ ریشه این دشمنی کجاست؟

تقابل بدنسازان و اینفلوئنسرهای سرشناس تناسب اندام؛ ریشه این دشمنی کجاست؟

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 23:51
بیشتر بخوانید
خبر محرومیت مهدی جابری و اتفاقات عجیب در فدراسیون بدنسازی / جابری: دوست نصیرزاده به جای من تست داد!

خبر محرومیت مهدی جابری و اتفاقات عجیب در فدراسیون بدنسازی / جابری: دوست نصیرزاده به جای من تست داد!

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 19:31
بیشتر بخوانید
جنجال های تخیلی یک قطع همکاری / آندره دیو و هنی رامبد ، هیچ اختلافی در میان نیست

جنجال های تخیلی یک قطع همکاری / آندره دیو و هنی رامبد ، هیچ اختلافی در میان نیست

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 18:52
بیشتر بخوانید
سوال بزرگ دنیای بدنسازی / آرنولد کلاسیک از مستر المپیا پیشی می‌گیرد؟

سوال بزرگ دنیای بدنسازی / آرنولد کلاسیک از مستر المپیا پیشی می‌گیرد؟

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 18:00
بیشتر بخوانید
آپدیت بدنی تونیو بارتون | سه هفته مانده به مستر المپیا 2023

آپدیت بدنی تونیو بارتون | سه هفته مانده به مستر المپیا 2023

بیشتر ببینید
24 مهر 1402 | ساعت 11:19
بیشتر ببینید
آپدیت بدنی برندون کوری | سه هفته مانده به مستر المپیا 2023

آپدیت بدنی برندون کوری | سه هفته مانده به مستر المپیا 2023

بیشتر ببینید
24 مهر 1402 | ساعت 11:06
بیشتر ببینید
آپدیت بدنی آریا صفایی | سه هفته مانده به مستر المپیا 2023

آپدیت بدنی آریا صفایی | سه هفته مانده به مستر المپیا 2023

بیشتر ببینید
24 مهر 1402 | ساعت 11:00
بیشتر ببینید
اضطراب درک لانسفورد در فاصله 3 هفته تا مستر المپیا 2023 ؛ برای این رویداد باید بهترین باشید

اضطراب درک لانسفورد در فاصله 3 هفته تا مستر المپیا 2023 ؛ برای این رویداد باید بهترین باشید

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 08:59
بیشتر بخوانید
تمجید خاص دکستر جکسون از برندون هندریکسون با چاشنی «تیغه»

تمجید خاص دکستر جکسون از برندون هندریکسون با چاشنی «تیغه»

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 00:04
بیشتر بخوانید
آپدیت بدنی بهروز تابانی در فاصله سه هفته مانده تا مستر المپیا 2023

آپدیت بدنی بهروز تابانی در فاصله سه هفته مانده تا مستر المپیا 2023

بیشتر ببینید
23 مهر 1402 | ساعت 22:08
بیشتر ببینید
پیشنهاد دو بدنساز قدیمی به کریس بامستد؛ تا قهرمان بخش اوپن نشوی، لقب مستر المپیا نمی‌گیری!

پیشنهاد دو بدنساز قدیمی به کریس بامستد؛ تا قهرمان بخش اوپن نشوی، لقب مستر المپیا نمی‌گیری!

بیشتر بخوانید
23 مهر 1402 | ساعت 20:26
بیشتر بخوانید
ارین بنکس پس از ناکامی در لژیون پرو 2023؛ در دنیای قهرمانان، شکست پایان کار نیست

ارین بنکس پس از ناکامی در لژیون پرو 2023؛ در دنیای قهرمانان، شکست پایان کار نیست

بیشتر بخوانید
23 مهر 1402 | ساعت 15:45
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...