آزار دادن نامزد سابق رونالدو با میم های CR7 ؛ ایرینا شایک و مشکلاتی که پایانی ندارند!

طرفداران کریستیانو رونالدو دست بردار ایرینا شایک نامزد سابق رونالدو نیستند.
کدخبر (221657) | 30 مرداد 1402 | ساعت 06:30
0 193
آزار دادن نامزد سابق رونالدو با میم های CR7 ؛ ایرینا شایک و مشکلاتی که پایانی ندارند!
طرفداران کریستیانو رونالدو دست بردار ایرینا شایک نامزد سابق رونالدو نیستند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ایرینا شایک از سال 2010 تا 2015 به مدت 5 سال با کریستیانو رونالدو رابطه عاشقانه داشت و با اینکه نزدیک به یک دهه از این رابطه می گذرد، با توجه به کامنت های اینستاگرامش میتوان گفت که او همچنان نمیتواند از دست طرفداران این ستاره فوتبال راحت باشد.

ایرینا شایک تحت فشار طرفداران رونالدو

شایک 37 ساله اخیراً با تام بریدی، مدافع سابق NFL، آشنا شده و اکنون طرفداران CR7، اینستاگرام او را پر از تصاویر، ویدیوها و میم های رونالدو کردهاند. آنها از تصاویر جورجینا رودریگز هم برای آزار این مدل استفاده می کنند. به نظر میرسد این مسئله تاثیری روی این سوپرمدل نگذاشته است. او به دلیل رابطه با رونالدو محبوب شد، اما بعداً با بردلی کوپر صاحب فرزند شد. شایک و کوپر پس از چهار سال دوستی، از هم جدا شدند. با این حال، طرفداران کوپر با میم هایی از فیلم The Hangover به شبکه های اجتماعی او حمله نمی کنند. با اینکه آخرین پست شایک، که عکسی از او در زمین تنیس است و چند روز پیش منتشر کرده، یکی از پرکامنت ترین پست هایی است که با میم های رونالدو پر شده، اما طرفداران CR7 این رویه را از زمانی که او برای اولین بار با بریدی دیده شد، شروع کردند.

ایرینا شایک در مقابل ژیزلی بینچنی

تام بریدی 46 ساله اواخر سال گذشته از سوپرمدل معروف، ژیزلی بینچنی، طلاق گرفت و بعد از مدتی با شایک وارد رابطه شد. پای بینچنی 43 ساله نیز توسط طرفداران رونالدو به کامنت های شایک کشیده شده و آنها او را با معشوقه ی جدید بریدی مقایسه کرده اند. گزارش شده که شایک تمام تلاش خود را برای مخفی نگه داشتن رابطه اش با بریدی کرده، اما آن ها اخیراً در لندن با هم دیده شدند. این زوج 48 ساعت از اتاق هتل بیرون نیامدند و به طور جداگانه آنجا را ترک کردند. هیچ یک از طرفین، هنوز شایعه رابطه عاشقانه را تکذیب یا تایید نکرده اند. آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...