کیم کارداشیان و کانیه وست؛ سلبریتی سرشناس همچنان درگیر رابطه قبلی خود است؟

یک اخترشناس درباره آینده کیم کارداشیان پیش‌بینی‌های جالبی انجام داده است.
کدخبر (221008) | 29 مرداد 1402 | ساعت 12:19
0 372
کیم کارداشیان و کانیه وست؛ سلبریتی سرشناس همچنان درگیر رابطه قبلی خود است؟
یک اخترشناس درباره آینده کیم کارداشیان پیش‌بینی‌های جالبی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که کانیه وست در حال شروع زندگی نو با همسر جدیدش است، شاید کیم کارداشیان هنوز هم به فکر عشق گذشته‌اش باشد و وقتی به آنچه پشت سر گذاشته، فکر می‌کند، ناراحت شود. این ستاره 42 ساله، در سال 2021 از کانیه 46 ساله جدا شد، اما نهایی شدن طلاق این زوج تا نوامبر 2022 طول کشید. تنها چند هفته بعد، رپر و بنیانگذار YEEZY، با مدل و معمار استرالیایی 28 ساله‌ای به نام بیانکا ازدواج کرد. از زمان ازدواج با بیانکا، کانیه چندین بار در فضای عمومی در کنار این مدل زیبای استرالیایی دیده شده است. به گفته طرفداران، این زوج در عکس‌هایی که از تعطیلاتشان یا از قدم زدن در اطراف لس آنجلس منتشر شده، بسیار خوشحال و عاشق به نظر می‌رسند و خیلی مناسب هم هستند. طالع بینی برای کیم کارداشیان! اما با توجه به اینکه کیم، پس از شایعات کوتاهی که از روابطش با افرادی مثل پیت دیویدسون منتشر شد، در حال حاضر مجرد است، این سؤال ایجاد شده که آیا او درگیر عشق گذشته و همسر سابقش است؟ یک کارشناس اخترشناسی و متخصص در زمینه سلبریتی‌ها، به بررسی احساسات کیم درمورد عکس‌های شوهر سابقش که همچنان در حال پخش شدن است، پرداخته است.

طالع بینی آینده کیم کارداشیان

اینبال هونیگمن، کارشناس اخترشناسی مشهور و متخصص زبان بدن، نمودار طالع‌بینی SKIMS را تجزیه و تحلیل کرده و تاروت خوانی اختصاصی برای The Mirror US انجام داده است. اینبال در گفتگو با این نشریه گفت که کیم کارداشیان متولد ماه میزان بوده و نمونه بارز این نماد است. طالع بینی برای کیم کارداشیان! او اشاره کرد که کیم، زیبا، صلح‌طلب و خانواده‌دار است که مطابق با علامت ستاره ماه تولدش بوده و اغلب به دنبال کمک به دیگران است. او اضافه کرد:

تعادل کامل کیم در زیبایی و هوش، احساسات و فعالیت، کاملاً مطابق با نماد ماهش است.

اینال با خواندن کارت‌های تاروت این مادر چهار فرزند گفت:

برای تابستان 2023، کارت تاروت ماه برای کیم آمده که نماد رؤیاها، فانتزی‌ها و خیالات است.

او افزود که:

این کارت نشانه حرکت به جلو، هرچقدر هم که دردناک باشد، است.

او سپس گفت:

کیم هنوز به داستان عاشقانه قبلیش متصل است و هنوز هم از فکر کردن به آنچه که پشت سر گذاشته، احساس ناراحتی می‌کند؛ اما با این حال، به جلو حرکت خواهد کرد.

اینبال ادامه داد که:

ما احتمالاً شاهد حداقل دو سرمایه‌گذاری تجاری جدید ازسوی این کارآفرین، یکی در صنعت زیبایی مثل لوازم آرایشی و دیگری صنعت رژیم غذایی مثل ترکیب جدیدی برای شیک، خواهیم بود.

او سپس کارت‌های تاروتش را برای پاییز و زمستان آینده 2023 خواند و گفت:

کارت تاروت شاهزاده خانم دیسک برای کیم آمده که کارتی نشان‌دهنده‌ی ریشه‌ها، زنانگی و باروری است. او ممکن است قصد داشته باشد با افراد مسن خانواده مادری یا پدری‌اش وقت بگذراند.

آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...