عصبی که باعث پیروزی الکس پریرا شد ؛ اسرائیل آدسانیا به دنبال انتقام !

کدخبر (161839) | 15 فروردین 1402 | ساعت 17:00
0 284
عصبی که باعث پیروزی الکس پریرا شد ؛ اسرائیل آدسانیا به دنبال انتقام !
اسرائیل آدسانیا و الکس پریرا در طی مبارزه‌ای که با یکدیگر داشتند، به دلیل آسیب به عصب آدسانیا باعث شکست او در رقابت شد.

به گزارش سرخ نیوز، دوره قهرمانی دسته متوسط وزن سه ساله اسرائیل آدسانیا در UFC 281 به اتمام رسید. الکس پریرا یکی از رقبای قدیمی او موفق شد تا در دور آخر کار او را تمام کند و به قهرمانی این دسته دست پیدا کند. هم‌اکنون آدسانیا امیدوار است که بتواند دوباره در UFC 287 خود را به طرفداران خود ثابت کند. او اخیراً با مشاهده ویدیوی مربوط به مبارزه آن‌ها، علت شکست خود را اظهار کرده است. عصبی که باعث پیروزی الکس پریرا شد؛ اسرائیل آدسانیا به دنبال انتقام!

علت شکست اسرائیل آدسانیا مقابل الکس پریرا

اسرائیل آدسانیا در کانال یوتیوب خود اظهار کرده که قابلیت حرکت و چابکی او پس از ضربه پایی که حریفش به او وارد کرد، بسیار کاهش یافت. الکس پریرا برزیلی با ضربه‌ای که به آدسانیا وارد کرد باعث شد که او نتواند مانند راندهای قبل با قدرت به مبارزه کردن ادامه دهد و از این فرصت به خوبی استفاده کرد و او را شکست داد. آدسانیا در رابطه با این ضربه گفت:

ضربات پای او عادی بود اما ضربه دوم او درست به هدف خورد. این ضربه باعث شد که یکی از اعصاب پای من آسیب ببیند. این موضوع به من لرزش عجیبی وارد کرد و من حس کردم که به من شوک الکتریکی وارد شده است؛ لرزش آن درست مانند لرزش سیم‌های گیتار بود. من در آن راند توانستم این موضوع را کنترل کنم و این راند را به پایان برسانم. در راند دوم هم توانستم به سختی کنترل کنم. من در این راند کم‌کم داشتم کنترلم را روی پای چپم از دست می‌دادم. من نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است و تعجب کرده بودم. تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا من در این راند به دیواره قفس نزدیک‌تر باشم و بیشتر ضربه بخورم. پای او نیز آسیب دیده اما چون ضربه او باعث آسیب‌دیدن عصب من شده بود، وضعیت من وخیم‌تر بود.

بسیاری از هواداران معتقد بودند که حتی تا دور آخر، مبارزه به نفع آدسانیا پیش رفته بود. با این حال، ورق در دور آخر برگشت و ضربات مشتی که پریرا به او در دور آخر وارد کرد، باعث سرگیجه او شد و در نهایت داور مجبور شد که مبارزه را به نفع پریرا تمام کند. عصبی که باعث پیروزی الکس پریرا شد؛ اسرائیل آدسانیا به دنبال انتقام!

ذهنیت و دیدگاه آدسانیا در مورد UFC 287

اسرائیل آدسانیا در گذشته نیز از الکس پریرا شکست خورده بود. با این حال آدسانیا امیدوار است که بتواند در UFC 287 عملکرد بهتری از پریرا به نمایش بگذارد و رینگ مبارزه را به پیروزی ترک کند. ذهنیت آدسانیا این است که انگار این آخرین مبارزه‌ای است که او با مبارز سرسخت برزیلی انجام خواهد داد. او در ویدیوی یوتیوب خود در رابطه با مبارزه آتی گفت:

من می‌خواهم اینطور فرض کنم که این آخرین مبارزه من و الکس پریرا خواهد بود و می‌خواهم به معنای واقعی، تمام توانم را در این مبارزه به کار گیرم.

در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...