پیش بینی هنری سجودو از مبارزه اصلی UFC 287 ؛ پریرا ، ادسانیا را مهر خواهد کرد !

کدخبر (161867) | 16 فروردین 1402 | ساعت 06:39
0 160
پیش بینی هنری سجودو از مبارزه اصلی UFC 287 ؛ پریرا ، ادسانیا را مهر خواهد کرد !
هنری سجودو بیان کرد که اگر اسرائیل آدسانیا به همین شیوه تمرین کند، مقابل الکس پریرا شکست می‌خورد.

به گزارش سرخ نیوز، هنری سجودو باور دارد که اگر اسرائیل ادسانیا تغییرات ضروری و مورد نیاز را در کمپ تمرینی خود به‌وجود نیاورد، باز هم از الکس پریرا شکست خواهد خورد. اسرائیل ادسانیا روز نوزدهم فروردین در UFC 287 با الکس پریرا مبارزه خواهد کرد و امیدوار است که با شکست دادن او بتواند بار دیگر قهرمانی دسته متوسط‌وزن را از آن خود کند. الکس پریرا موفق شد تا در 5 دور، اسرائیل ادسانیا را در UFC 281 شکست دهد. پیش بینی هنری سجودو از مبارزه اصلی UFC 287 ؛ پریرا ، ادسانیا را مهر خواهد کرد !

چهارمین شکست ادسانیا مقابل پریرا در یو اف اسی 287 رقم می خورد؟

پیروزی پریرا مقابل مبارز نیوزلندی، سومین پیروزی او مقابل قهرمان سابق دسته متوسط‌وزن بود. هنری سجودو باور دارد که اگر ادسانیا واقعاً به‌دنبال شکست دادن پریرا است، باید حریف های تمرینی مشخصی را برای خود انتخاب کند. او در کانال یوتیوب خود اظهار کرد:

پیروزی او بستگی به تغییراتی دارد که او در کمپ تمرینی خود به‌وجود می‌آورد. اگر او افراد مشخصی را به کمپ تمرینی خود اضافه کند، به احتمال زیاد دوباره شکست خواهد خورد.

هنری سجودو نتیجه مبارزه پیشین الکس پریرا و اسرائیل آدسانیا را نیز به‌درستی پیش‌بینی کرد و باور دارد که ادسانیا نمی‌تواند به روش خود پریرا را شکست دهد. او گفت:

به نظر من اسرائیل در تله ذهنی خود گیر افتاده است و باور دارد که می‌تواند پریرا را به روش خود شکست دهد، اما باید بگویم که متأسفانه اینگونه نیست. او تغییرات مورد نیاز را در کمپ تمرینی‌اش به‌وجود نیاورده و افراد تمرینی دیگری را به کمپ خودش اضافه نکرده است. من به قدرت پریرا باور دارم. پریرا در گذشته سه بار او را شکست داده و مبارزه آن‌ها در یو اف اسی 287 به چهارمین مبارزه‌ای تبدیل می‌شود که ادسانیا از پریرا شکست می‌خورد. پریرا با پیروزی خود مقابل ادسانیا، او را مهر خواهد کرد!

خطرناک ترین مبارز دسته خروس وزن از نظر قهرمان المپیک

سجودو در یو اف سی 288 پس از غیبتی سه ساله با آلجامین استرلینگ مبارزه خواهد کرد. هنری سجودو امیدوار است که بتواند با شکست دادن استرلینگ، قهرمانی دسته خروس‌وزن را از آن خود کند. بازگشت او به این دسته، عیار و ارزش این دسته را افزایش خواهد داد. مبارز داغستانی توجه سجودو را به خود جلب کرده است. هنری سجودو معتقد است که او نیز مانند اعضای خانواده خود به‌دنبال موفقیت‌های بزرگ است.

هنری سجودو و تحسین عمر نورماگومدوف

هنری سجودو اخیراً در ویدیوی یوتیوب خود در رابطه با عمر نورماگومدوف صحبت کرد و از او به‌عنوان اسب سیاه این دسته یاد کرد. او در مورد این مبارز داغستانی گفت:

او خطرناک‌ترین مبارز این دسته است. میان تمام گربه‌هایی که من در این دسته می‌بینم، تنها مبارزی که می‌تواند چالشی جدی برای تمام مبارزان این دسته، حتی من باشد، نورماگومدوف است. توانایی او گسترده است و می‌تواند کشتی بگیرد، حمله کند، بدن خوبی دارد و بوکسور خوبی است. او شاهد این بوده که برادر و پسرعمویش به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌اند و او هم‌اکنون می‌خواهد در همین مسیر قدم بردارد.

پیش بینی هنری سجودو از مبارزه اصلی UFC 287 ؛ پریرا ، ادسانیا را مهر خواهد کرد ! کشتی‌گیری نورماگومدوف فوق‌العاده است و این موجب ترس حریفان او خواهد شد. او همچنین توانایی بسیار خوبی در حمله‌های مختلف دارد و به‌سادگی می‌توان این موضوع را از ناک شدن بارچلوس توسط او متوجه شد. سجودو با برترین مبارزان دسته مگس‌وزن و خروس‌وزن مبارزه کرده و باور دارد که نورماگومدوف بهترین مبارز این دسته‌ها به‌حساب می‌آید. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...