اسطوره منچستریونایتد و بوکس در آشپزخانه ؛ آیا مبارزه جیک پاول مقابل وین رونی شدنی است ؟

وین رونی سرمربی فعلی دی‌سی یونایتد که علاقه او به بوکس بر همه واضح است، شاید برای مبارزه با جیک پاول وارد رینگ شود.
کدخبر (160862) | 13 فروردین 1402 | ساعت 07:33
0 190
اسطوره منچستریونایتد و بوکس در آشپزخانه ؛ آیا مبارزه جیک پاول مقابل وین رونی شدنی است ؟
وین رونی سرمربی فعلی دی‌سی یونایتد که علاقه او به بوکس بر همه واضح است، شاید برای مبارزه با جیک پاول وارد رینگ شود.

به گزارش سرخ نیوز، ادی هرن، مدیر برنامه های جیک پاول باور دارد که وین رونی اسطوره منچستریونایتد می‌تواند به حریف احتمالی جیک پال یوتیوبر پرطرفدار فضای مجازی تبدیل شود. جیک پاول در مبارزه اش مقابل تامی فیوری با تصمیم داوران شکست خورد. این اولین شکست او در طول هفت مبارزه ای است که تاکنون انجام داده است. مبارزه ای دیگر بین برادر تایسون فیوری محتمل است. با این حال افراد مطرح دیگری نیز وجود دارند که برای مبارزه با جیک پاول اعلام حضور کرده اند. KSI و وین رونی اسطوره تیم منچستریونایتد جزو کسانی هستند که برای مبارزه با جیک پال آماده هستند. اسطوره منچستریونایتد و بوکس در آشپزخانه ؛ آیا مبارزه جیک پاول مقابل وین رونی شدنی است ؟ هرن به ریو فردیناند، کاپیتان و هم‌تیمی پیشین وین رونی گفت:
من تاکنون چندبار با وین رونی در رابطه با مبارزه او با جیک پاول صحبت کرده ام. احتمال می‌دهم که او تنها در صورتی برای مبارزه با جیک پاول اعلام حضور می‌کند که مست باشد! وین تاکنون با چند مبارز آماتور مبارزه کرده است و می‌تواند مبارزه کند. همچنین ترتیب دادن یک مبارزه بین او و جیک پاول در اولدترافورد ممکن است.
KSI سال گذاشته از این اسطوره فوتبال درخواست کرد تا با او مبارزه کند و وین رونی نیز این درخواست را رد کرد.

علاقه بی حد و حصر وین رونی به بوکس

این فوتبالیست 37 ساله یکی از علاقه مندان بوکس است. با این حال مردم تنها یک بار مبارزه او را دیده اند. در سال 2015 ویدیویی از مبارزه او و فیل باردسلی سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد که او در این ویدیو ناک اوت شد. این ویدیو دو هم تیمی سابق را به نمایش می‌کشد که دستکش های بوکس خود را به دست می‌کنند و آن ها با یکدیگر در آشپزخانه وین رونی مبارزه می‌کنند. باردسلی که آن زمان در تیم استوک سیتی بازی می‌کرد، با یک ضربه دست چپ به وین رونی، او را پخش بر زمین کرد و ویدیو نیز پس از ناک اوت شدن رونی قطع شد. چند روز پس از این ماجرا، رونی موفق شد تا برای منچستریونایتد گل بزند و تیم خودش را مقابل تاتنهام پیروز کند. وین رونی در خوشحالی این گل چیزی شبیه به ویدیو را تکرار کرد و خودش را به روی زمین انداخت. اسطوره منچستریونایتد و بوکس در آشپزخانه ؛ آیا مبارزه جیک پال مقابل وین رونی شدنی است ؟ او پس از این اظهار کرد که در مبارزه دوستانه اش با باردسلی هیچ مشکلی برای او پیش نیامده و عنوان کرد که این تنها یک مبارزه دوستانه بین او و ستاره دیگر لیگ برتر انگلیس بود. رونی در سال 2019 توضیح داد:
اتفاقی که آن شب رخ داد، این بود. ما آن شب بیرون رفته بودیم و وقتی به خانه رسیدیم، دستکش های بوکس را دستمان کردیم. ما این کار را به طور معمول انجام می‌دادیم. حتی اتفاقات بدتری نیز برای ما در گذشته افتاده بود! این ویدیو زمانی تمام می‌شود که من روی زمین می‌افتم اما من معمولا دوباره سریع بلند می‌شوم و به مبارزه ادامه می‌دهم. وقتی مبارزه ما تمام شد ما همان جا نشستیم در حالی که بینی من از دست رفته بود و خون نیز دهان باردسلی را پر کرده بود.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...