حضور غیرمنتظره مائورو ایکاردی در یک برنامه تلویزیونی / او جا پای وندا نارا می گذارد

قرار است مائورو ایکاردی در برنامه تلویزیونی آشپزی که از قضا واندا نارا همسرش سابقش هم مجری آن است، حضور یابد.
کدخبر (165325) | 23 فروردین 1402 | ساعت 11:16
0 237
حضور غیرمنتظره مائورو ایکاردی در یک برنامه تلویزیونی / او جا پای وندا نارا می گذارد
قرار است مائورو ایکاردی در برنامه تلویزیونی آشپزی که از قضا واندا نارا همسرش سابقش هم مجری آن است، حضور یابد.

به گزارش سرخ نیوز، حضور واندا نارا به عنوان مجری جدید مسابقه آشپزی «مستر شف» برای بسیاری از مخاطبان غیرمنتظره بود، اما شگفتی دیگری که در راه است، حضور مائورو ایکاردی، همسر سابق وندا نارا در این برنامه خواهد بود. شبکه تلویزیونی Family Channel که پخش برنامه مستر شف را برعهده دارد، در فضای مجازی خبر از حضور مائورو ایکاردی در این برنامه داد؛ حضوری که در آینده نزدیک، به وقوع خواهد پیوست. در تبلیغات حضور مائورو ایکاردی در این برنامه، آمده است:

به زودی مهمان ویژه‌ای خواهیم داشت. مائورو ایکاردی قرار است تخصص خود را در آشپزخانه به نمایش بگذارد. آیا سرآشپزها می‌توانند از پس این چالش برآیند؟
آنها در پستی دیگری، گفتند:
به زودی مهمانی در مسترشف خواهیم داشت که کل کشور درباره آن صحبت می کند و یک چالش بسیار ویژه است.
ملاقات غیرمنتظره واندا نارا و مائورو ایکاردی در برنامه تلویزیونی علاوه بر این، به نظر می رسد مهاجم آرژانتینی تجربیاتی در زمینه آشپزی دارد. مائورو ایکاردی در یک تیزر تبلیغاتی ظاهر شد و گفت:
آنها از تخصص من در مورد گوشت، آگاه خواهند شد.

آیا واندا نارا و مائورو ایکاردی باز هم وارد رابطه شدند؟

مائورو ایکاردی و واندا نارا، یک جدایی پر سر و صدا از هم داشتند که توسط رسانه‌های بسیاری در سراسر جهان پوشش داده شد. سلبریتی‌های بسیاری در مورد پایان ارتباط آن‌ها واکنش نشان دادند و خود این دو چهره شناخته‌شده نیز بارها در مورد یکدیگر صحبت کردند. البته محور اکثر این صحبت‌ها، نسبت دادن خیانت به طرف مقابل بود! حالا اما به نظر می رسد که مائورو و واندا، این اتفاقات ناخوشایند را پشت سر گذاشته و تلاش می‌کنند روابط جدیدی را آغاز کنند. وندا نارا پس از بازگشت به مائورو ایکاردی می‌گوید:
تا زمانی که آن‌ها تو را خوش‌حال می‌کنند، کجا بهتر از خانواده؟ ارزش ها و اولویت های من همین هستند. وقتی پدر یا مادر هستید، شادی شما از شادی فرزندانتان می گذرد. خانواده من برای من همیشه مهمترین چیز بوده و خواهد بود. من فقط زمانی می توانم خوشحال باشم که آن ها خوشحال باشند.

ماجرای آشنایی وندا نارا و مائورو ایکاردی

داستان آشنایی ایکاردی و واندا بسیار معروف است. آنها زمانی شروع به قرار گذاشتن با یکدیگر کردند که واندا، همسر رسمی ماکسی لوپز، هم‌تیمی مائورو ایکاردی در سمپدوریا بود. همانطور که آغاز ارتباط آن‌ها جنجالی بود، جدایی آن‌ها نیز خبرساز شد. واندا نارا پس از متهم کردن مائورو ایکاردی به خیانت، در شبکه‌های اجتماعی علیه او نوشت:
یک خانواده دیگر را به خاطر یک دختر خراب کردی.
این باعث شد که ایکاردی تمرینات PSG را ترک کند تا بتواند رابطه خود با واندا را بهبود بخشد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...