افشاگری هولناک قویترین بدنساز جهان؛ برایان شاو، ادی هال، هافتور بیورنسون و...همگی بیمار هستند!

کدخبر (219555) | 24 مرداد 1402 | ساعت 15:28
0 808
افشاگری هولناک قویترین بدنساز جهان؛ برایان شاو، ادی هال، هافتور بیورنسون و...همگی بیمار هستند!
استن افردینگ درباره مشکلات مربوط با سلامتی ورزشکاران سنگین وزن صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استن افردینگ عنوان متفاوت قویترین بدنساز جهان را یدک می‌کشد. او همچنین یکی از معدود مردانی است که توانسته در رقابت های پاور لیفتینگ رکورد مجموع پاور بالای 1000 کیلو را به نام خود ثبت کند. اکنون افردینگ از سالها تجربه خود برای توصیه به سایر ورزشکاران قدرتی در مورد تغذیه، تکنیک تمرین و موارد دیگر استفاده می‌کند. افردینگ علاوه بر بدنسازان و پاورلیفترها، با ورزشکاران مسابقات قویترین مردان هم سروکار دارد. چندی پیش در میلوس سارسف، مربی سرشناس بدنسازی، نگاهی اجمالی به اپیزود آینده پادکست «The Menace» داشت که با حضور استن افردینگ به اشتراک گذاشته شده بود. سارسف به همراه دنیس جیمز و کریس کورمیر در حالی قسمت آینده این پادکست را مورد بررسی قرار داده‌اند که در کلیپ تبلیغی منتشر شده از این پادکست، استن افردینگ در مورد سلامتی برخی از غول‌های بالای 140 کیلوگرمی رشته قویترین مردان، افشاگری کرده است.

افشاگری استن افردینگ ؛ اینجا خبری از سلامت بهینه نیست!

در این گفت‌وگو استن افردینگ در مورد ورزشکاران قدرتمند و این واقعیت که سلامت آنها بهینه نیست، صحبت کرده است. افردینگ از سه مرد قدرتمند نام برد که دو نفر از آنها برندگان سابق قویترین مرد جهان بودند. این بدنساز توضیح داد:

بیگ راک، هافتور، برایان شاو... همه آنها درجاتی از سندرم متابولیک داشتند. همه این ورزشکاران بخاطر وزن‌های بالایی که دارند، دچار چنین بیماری هستند.

افشاگری هولناک قویترین بدنساز جهان؛ برایان شاو، ادی هال، هافتور بیورنسون و...همگی بیمار هستند!سارسف هم همین بخش از گفت‌وگو را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده و از هواداران بدنسازی خواسته تا به صحبت‌های افردینگ توجه داشته باشند.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


همچنین افردینگ به شرایط غیر بهینه‌ای اشاره می‌کند که تعدادی از قویترین مردان جهان مانند شاو و هافتور بیورنسون با آن درگیر بودند.

همه آنها کمی کبد چرب داشتند و مقداری مقاومت به انسولین. همه آنها کمی فشار و قند خون بالا دارند.

این بخش از گفت‌وگو در همین قسمت به پایان می‌رسد و حالا باید منتظر پخش این پادکست ماند تا ببینیم استن افردینگ در ادامه دست به چه افشاگری‌های دیگری می‌زند. با این حال افردینگ تنها کسی نیست که به چنین مواردی اشاره کرده و برخی دیگر از ورزشکاران در مورد سلامت کسانی که در رشته قویترین مردان فعالیت دارند، صحبت کرده‌اند.

افشاگری هولناک قویترین بدنساز جهان؛ برایان شاو، ادی هال، هافتور بیورنسون و...همگی بیمار هستند!مشکلات سلامتی قوی ترین مردان جهان

قهرمانان قویترین مرد جهان مانند برایان شاو، ادی هال و دیگران در مورد تأثیر این ورزش بر بدن خود صحبت کرده‌اند. فعالیت با وزن بیش از 140 کیلوگرم و مصرف مقدار قابل توجهی از کالری، عوارض خود را دارد. از صدمات شدید گرفته تا تمام علائم زمینه‌ای که افردینگ به آن اشاره کرد. این بهایی است که یک ورزشکار رشته قویترین مردان باید برای رسیدن به بالاترین جایگاه بپردازد. همچنین به همین دلیل است که حتی بهترین ورزشکاران رشته قویترین مردان مانند ادی هال، برایان شاو و هافتور بیورنسون در سنین نسبتا جوانی از این ورزش کناره‌گیری کرده‌اند. ادی هال در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفته است:

من به بدنم آسیب زده‌ام چراکه بدن انسان ظرفیت پذیرش چنین تغییراتی را ندارد.

افشاگری هولناک قویترین بدنساز جهان؛ برایان شاو، ادی هال، هافتور بیورنسون و...همگی بیمار هستند! آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...