نه واکینگ استریت پاتایا، نه بودای اعظم پوکت؛ جاذبه جدید تایلند یک بدنساز است + عکس

جک براوو یک بدنساز تایلندی است که تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.
کدخبر (219389) | 23 مرداد 1402 | ساعت 09:30
0 644
نه واکینگ استریت پاتایا، نه بودای اعظم پوکت؛ جاذبه جدید تایلند یک بدنساز است + عکس
جک براوو یک بدنساز تایلندی است که تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جک براوو بدنساز و فیتنس ترینر تایلندی است که انتشار تصاویری از او این روزها در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است. فیزیک منحصر به فرد، تمرینات خاص، لایف‌استایل متفاوت و عکس‌هایی که این بدنساز تایلندی با حس و حال هنری از خودش منتشر می‌کند سبب شده تا نظرات به براوو جلب شود و حتی شاهد جنجال‌هایی در همین رابطه بوده‌ایم که در ادامه برخی از آنها را بررسی خواهیم کرد. جک براوو در یک شهر کوچک در جنوب تایلند متولد شده و از کودکی به ورزش‌های رزمی گرایش داشته، با این حال وی در نوجوانی مجذوب بدنسازی می‌شود و از آن زمان بدون وقفه مشغول تمرین و تلاش بوده است. او علاوه بر آماده سازی خود برای حضور در مسابقات، به عنوان مربی آنلاین و مربی تمرین دهنده در باشگاه‌های تایلند مشغول به فعالیت و آموزش شاگردانش است. جک براوو با نام اسون دیون در دنیای بدنسازی نیز شناخته می‌شود و در دسته فیزیک کلاسیک فعالیت دارد.

بدنسازی در تایلند

بدنسازی در تایلند بیشتر به عنوان مکمل ورزش‌های رزمی استفاده می‌شود و تایلندی‌ها به هیچ وجه با بدنسازی غریبه نیستند. با این حال تمرکز تایلندی‌ها در بدنسازی، افزایش استقامت در ورزش‌های رزمی است. جک براوو در چند سمینار سخنرانی کرده و سعی می‌کند که توجه بخشی از مردم تایلند را به ورزش قهرمانی بدنسازی معطوف کند. نه واکینگ استریت پاتایا، نه بوادی اعظم پوکت؛ جاذبه جدید تایلند یک بدنساز است + عکسجک براوو این روزها به شدت در حال تمرین و آماده سازی خود برای حضور در جمع حرفه‌ای‌ها است. او در ماه‌های گذشته در چندین تورنمنت شرکت کرده و آخرین بار در ایوولن اندونزی در دسته دوم فیزیک کلاسیک قهرمان شد و پیش از آن نیز در گلوبال کلاسیک ویتنام به مقام قهرمانی رسیده بود.

جنجال های مجازی جک براوو

در روزهای ابتدایی فعالیت جک براوو در شبکه‌های اجتماعی، عکس‌ها و ویدئوهایی تمرینی منتشر شده توسط وی، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. نه واکینگ استریت پاتایا، نه بوادی اعظم پوکت؛ جاذبه جدید تایلند یک بدنساز است + عکسفیزیک متفاوت و خاص وی، عضلات تا سر حد استخوان کات، موهای بلند و تم و پس زمینه‌ای از جنگل که وی در محتواهای خود از آن استفاده می‌کند (مانند حضور فیل در پس زمینه بسیاری از تصاویر منتشر شده توسط وی) یادآور شخصیت محبوب کارتونی، تارزان، بود و بسیاری از دنبال کنندگان وی، از جک براوو به عنوان ورژن تایلندی تارزان یاد می‌کردند و همین موضوع سبب شده بود تا توجهات بیشتری به وی جلب شود. نه واکینگ استریت پاتایا، نه بوادی اعظم پوکت؛ جاذبه جدید تایلند یک بدنساز است + عکسزمانی که وی اقدام به اشتراک گذاری برخی تصاویر خود در مسابقات در شبکه‌های اجتماعی کرد، خبری از نسخه بی‌نقصی که قبلا از او می‌دیدیم، نبود. پارگی سینه چپ وی به شدت توی ذوق می‌زد و این در حالی بود که در تصاویر هنری سابق وی تنها ردی از آن مشخص بود و این پارگی در آن با این شدت مشخص نبود.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


این موضوع سبب جنجال‌های زیادی به پا شد و برخی مدعی شدند که جک براوو، استاد فتوشاپ است و تصاویر هنری وی دستکاری شده بوده‌اند. به تدریج توجه افراد بیشتری به این موضوع جلب شد و عده‌ای مدعی شدند که دستکاری در عکس‌ها فقط در سینه نبوده و او در تصاویر هنری، کمر خود را باریک‌تر، عضلات چهارسر و دست‌های خود را حجیم‌تر نشان داده است.

تغییر رویه جک براوو در فضای مجازی

باید توجه داشت که زمانی که بدن برای مسابقات کاملا خشک می‌شود، پارگی عضلات به خصوص عضلات سینه در مقایسه با آف سیزن بسیار بیشتر نمایان می‌شود. به نظر می‌رسد در برخی تصاویر هنری وی حداقل ایراد عضلات سینه تا حدودی دستکاری شده باشد، هر چند این مورد، ادعایی نیست که بتوانیم به طور قطع تایید کنیم. در سایر موارد چیزی به طور قطعی قابل رد یا تایید نیست. از روزی که این ادعاها مطرح شده، جک براوو موفق شده در چند مسابقه قهرمان شود و اخیرا او برای پایان دادن این شایعات، ویدئوهایی از فیگور گیری های خود منتشر می‌کند و کمتر به سراغ عکس می‌رود تا به نوعی به این جنجال‌ها و شایعات دستکاری عکس‌ها پایان دهد.

نه واکینگ استریت پاتایا، نه بوادی اعظم پوکت؛ جاذبه جدید تایلند یک بدنساز است + عکسبا شناختی که از جک براوو به دست آورده‌ایم، این موضوع کامل روشن است که وی مردی سخت‌کوش است و لایف استایل منظم و حرفه‌ای دارد و فارغ از جنجال‌های مجازی نشان داده که در حال پیشرفت است و همان طور که خودش در سمینارها مدعی شده، با نظم، دیسیپلین و سخت‌کوشی می‌توانید به هر آنچه می‌خواهید برسید.

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...