چگونه آرنولد شوارتزنگر توانست زندگی میلیون‌ ها بدنساز را تغییر دهد؟

محبوبیت آرنولد شوارتزنگر باعث شد تا عنوان قهرمانی مستر المپیا اهمیت پیدا کند و سایر بدنسازان برای دستیابی به آن تلاش کنند.
کدخبر (218955) | 23 مرداد 1402 | ساعت 06:07
0 145
چگونه آرنولد شوارتزنگر توانست زندگی میلیون‌ ها بدنساز را تغییر دهد؟
محبوبیت آرنولد شوارتزنگر باعث شد تا عنوان قهرمانی مستر المپیا اهمیت پیدا کند و سایر بدنسازان برای دستیابی به آن تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر، یکی از بزرگان تاریخ بدنسازی است که طرفدارانش همچنان به میراث ماندگار بلوط اتریشی ادای احترام می‌کنند. قهرمان 7 دوره مسابقات مستر المپیا با فیزیک بدنی عضلانی و کات و همچنین حضوری کاریزماتیک در رویدادهای مختلف، توانست ورزش بدنسازی را در تمام دنیا نهادینه کند. او به دنیا فهماند که بدنسازی یک ورزش بیهوده یا فقط یک سرگرمی نیست. بلکه این یک انتخاب شغلی آگاهانه برای کسانی است که می‌توانند بدن خود را مانند دیوید مجسمه دیوید ساخته شده توسط میکل آنژ با دقت بسازند. در همین حال بسیاری از رسانه‌ها و صفحات در شبکه‌های اجتماعی و یوتیوب به نقش و سهم آرنولد شوارتزنگر در توسعه رشته بدنسازی پرداخته‌اند. همچنین نظر طرفداران بدنسازی نیز در خصوص جایگاه این بدنساز افسانه‌ای در این ورزش و تاثیر او بر زندگی هزاران نفر، خواندنی است.

فیل هیث : آرنولد شوارتزنگر بزرگترین بدنساز تاریخ است

به تازگی کانال یوتیوبی Nick’s Strength and Power ویدیویی را با صحبت‌های نیک میلر خطاب به آرنولد شوارتزنگر منتشر کرده است. در این ویدیو این اینفلوئنسر بدنسازی ضمن تبریک تولد 76 سالگی آرنولد شوارتزنگر، به بررسی تاثیر بلوط اتریشی بر ورزش بدنسازی پرداخته است. به گفته میلر شهرت و اعتبار آرنولد باعث شد تا مسابقاتی مانند مستر المپیا، جایگاه خود را در دنیا بیابد. به گفته او مستر المپیا تنها زمانی به شهرت رسید و اعتباری برای خودش بدست آورد که آرنولد در آن شرکت کرد. در واقع محبوبیت آرنولد باعث شد تا عنوان قهرمانی مستر المپیا اهمیت پیدا کند و سایر بدنسازان برای دستیابی به آن تلاش کنند. به عبارتی دنیای بدنسازی محبوبیت و اعتبار مسابقات مستر المپیا را مدیون نسل طلایی این ورزش است. فیل هیث که در کنار آرنولد شوارتزنگر با 7 قهرمانی مستر المپیا، یکی از پرافتخارترین‌های این عرصه محسوب می‌شود، پس از انجام تمرین مشترک با این اسطوره بدنسازی، یادداشتی احساسی برای آرنولد نوشت و در آن آرنولد را به عنوان «رهبری خدمتکار که واقعا بهترین ها را برای همه می‌خواهد» توصیف کرد. در واقع آرنولد شوارتزنگر بیش از پنج دهه این ورزش را ترویج کرده است. به همین دلیل هر محتوایی که به دوران بدنسازی این ستاره هالیوودی مربوط می‌شود، بازخورد زیادی دارد و واکنش زیاری را از سوی کاربران به سوی خود جلب می‌کند.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


نظرات طرفداران درباره تولد 76 سالگی آرنولد شوارتزنگر

در واکنش به ویدئویی که از سوی این کانال یوتیوبی منتشر شده، یکی از هواداران نوشته:
آرنولد شوارتزنگر افسانه‌ای دلیلی است که من تا امروز به سختی ورزش می‌کنم، به اعتقاد من او بزرگترین بدنساز تاریخ است.
یکی دیگر از طرفداران با جملاتی مشابه اضافه کرد:
قهرمانی در 7 دوره مستر المپیا، بزرگترین خاطره آرنولد برای من بود.
بسیاری از طرفداران هم در نظرات خود به مستند «نبض آهن» اشاره کردند. این مستند که در سال 1977 منتشر شد، زندگی بسیاری از ورزشکاران بدنسازی را برجسته و آرنی را به سمت ستاره شدن سوق داد. همچنین مردم را با زندگی سالم و تناسب اندام آشنا کرد. چگونه آرنولد شوارتزنگر توانست زندگی میلیون‌ ها بدنساز را تغییر دهد؟این فیلم به یک بخش جدانشندنی از فرهنگ بدنسازی تبدیل شده است. یکی از طرفدارن آرنولد با یادآوری یکی از سکانس‌های این مستند نوشت:
در یکی از سکانس‌های این مستند، آرنولد، لو و سرژ نوبرت همگی در پشت صحنه در حال لیفت وزنه هستند. سرژ به آرنولد نگاه می‌کند و از گوشه چشمش او را زیر نظر دارد. او به آرنولد نزدیک می‌شود و می‌گوید به نظر من می‌توانم شما را ببرم. آرنولد می‌خندد و می‌گوید به نگاه کردن ادامه بده.
یکی دیگر از طرفداران نوشت:
نبض آهن و آرنولد، ورزش بدنسازی و زندگی بسیاری از جمله من را برای همیشه تغییر دادند. زندگی آرنولد و داستان او الهام بخش است.
آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...