فیل هیث، جی کاتلر و بازگشت مشروط بزرگان

فیل هیث و جی کاتلر علیرغم رقابت شدیدی که در اواخر دهه 2000 روی صحنه مسابقات داشتند، دوستی عمیق و جالبی با یکدیگر دارند.
کدخبر (219584) | 24 مرداد 1402 | ساعت 06:40
0 211
فیل هیث، جی کاتلر و بازگشت مشروط بزرگان
فیل هیث و جی کاتلر علیرغم رقابت شدیدی که در اواخر دهه 2000 روی صحنه مسابقات داشتند، دوستی عمیق و جالبی با یکدیگر دارند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دنیای بدنسازی شاهد بازگشت‌های بسیار بزرگی بوده است. خواه بازگشت غیرمنتظره آرنولد شوارتزنگر در مستر المپیا سال 1980 باشد یا کامبک مورد انتظار جی کاتلر در سال 2009. به تازگی جی کاتلر که با لقب «کودک بازگشته: The Comeback Kid» نیز شناخته می‌شود، در یکی از اپیزودهای پادکست «Cutler Cast» به همراه مربی خود تیم و میلوس سارسف در مورد مسائل مختلف گفت‌وگو کرده است. در این اپیزود آنها در میان صحبت بسیاری که از موضوعات مختلف داشتند، در مورد بازگشت احتمالی بسیاری از ورزشکاران از جمله بیگ رامی، براندون کری و فیل هیث بحث کردند.

دوستی عمیق فیل هیث و جی کاتلر

فیل هیث و جی کاتلر علیرغم رقابت شدیدی که در اواخر دهه 2000 روی صحنه مسابقات داشتند، دوستی عمیق و جالبی با یکدیگر دارند. آنها اخیرا برای شام جشن تولد 50 سالگی جی کاتلر دور هم جمع شدند. فیل همچنین ضمن تبریک تولد کاتلر، در اکانت اینستاگرام خود پیامی صمیمانه برای این بدنساز بزرگ نوشت. فیل هیث که سابقه 7 قهرمانی مسابقات مستر المپیا را دارد، پس از اینکه در مستر المپیا 2020 به مقام سومی رسید، از رقابت در این ورزش کناره‌گیری کرد. با این حال نکته قابل توجه در مورد فیل هیث این است که او دچار هیچگونه مصدومیتی نشده و در واقع هرگز به طور رسمی اعلام بازنشستگی نکرده است. دوست قدیمی او، جی کاتلر مدتی است که او را برای بازگشت به صحنه مسابقات تحت فشار قرار داده است. کاتلر در گفت‌وگو با سارسف عنوان کرد که در جشن تولدی که با فیل هیث داشته، تلاش کرده تا با شوخی و بازیگوشی او را برای بازگشت به رقابت ترغیب کند.
به فیل گفتم ما شام خوردیم و گفتم رفیق به نظر من تو در تمام مدت سلطنتت دست نیافتنی بودی و بهتر است برگردی. او هم به من گفت اگر تو برگردی، من هم برمی‌گردم.
19 قهرمانی مستر المپیا در یک قاب؛ دورهمی 3 اسطوره بدنسازی در یک رستورانفیل هیث در پستی که از تولد 50 سالگی جی کاتلر منتشر کرده، نوشته است:
ما برای تولد 50 سالگی جی، دور هم شام خوردیم و کنار ما رونی کلمن نشسته بود و با هم عکس یادگاری گرفتیم. من برای آنها احترام زیادی قائل هستم و آنها همیشه برای نمایانگر کمال، سختکوشی، نظم بیش از اندازه و نگرش درست به همه جوانب بوده‌اند.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


فیل هیث : به شرطی به صحنه برمی گردم که جی کاتلر هم برگردد!

هیث برای بازگشت احتمالی خود شرطی را مطرح کرده است. او تنها در صورتی به صحنه بازمی‌گردد که کاتلر نیز موافقت کند که بازگردد. اما کاتلر در این مرحله بدون معطلی ایده شرکت در یک رقابت بدنسازی را رد کرد. کاتلر با لبخند به مربی خود می‌گوید که فیل هیث به رقابت بازخواهد گشت. با این حال میلوس سارسف می‌گوید بعید است که بازگشت هیث یک اتفاق قطعی باشد. کاتلر با رد این موضوع گفت:
اگر فیل باشد، من او را انتخاب خواهم کرد. من دوست دارم مانند او باشم. او هنوز هم همه چیز دارد و دچار هیچ مصدومیتی نیست.
اظهارات کاتلر گمانه زنی‌ها را در مورد بازگشت احتمالی هیث برانگیخته است. در حالی که مشخص نیست فیل هیث چه زمانی را برای بازگشت انتخاب کرده، مطمئنا صحبت‌های کاتلر هیجان و کنجکاوی را در جامعه بدنسازی ایجاد کرده است. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...