الگویی که همه به دنبال تکرار آن هستند؛ مبارزه می ودر و مک گرگور تکرار می‌شود؟

تایسون فیوری و فرانسیس انگانو قرار است با یکدیگر به مبارزه بپردازند.
کدخبر (208257) | 25 تیر 1402 | ساعت 09:01
0 156
الگویی که همه به دنبال تکرار آن هستند؛ مبارزه می ودر و مک گرگور تکرار می‌شود؟
تایسون فیوری و فرانسیس انگانو قرار است با یکدیگر به مبارزه بپردازند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در سال 2017، می ودر با مک گرگور، قهرمان دو دسته وزنی متفاوت یو اف سی، در یک مبارزه بوکس روبه‌رو شد. این مبارزه، هنوز هم جزو یکی از پربیننده ‌ترین و موفق‌ترین مبارزات تمام دوران محسوب می‌شود. مبارزه ای که همه به دنبال شبیه سازی آن هستند / آیا فلوید می ودر در مقابل بدنام تکرار خواهد شد؟مبارزه ای که همه به دنبال شبیه سازی آن هستند / آیا فلوید می ودر در مقابل بدنام تکرار خواهد شد؟ درنهایت، این قهرمان بوکس همزمان با متوقف کردن حریف خود در دهمین راند مبارزه به پیروزی رسید و رکورد بی‌نقص خود را به 50 پیروزی بدون شکست تبدیل کرد و سپس از مبارزه کردن به‌طور رسمی کناره‌گیری کرد. با این حال، به عقیده بسیاری از طرفداران، هر دو مبارز به‌عنوان یک برنده از رینگ خارج شدند. «بدنام» برای این مبارزه بوکس، 76 میلیون پوند (100 میلیون دلار) دریافت کرد در حالی که می ودر، مبلغ 213 میلیون پوند (280 میلیون دلار) دریافت کرد. هم‌اکنون شش سال از این مبارزه می‌گذرد و دنیای بوکس با مسابقات عجیب و غریب ستارگان رسانه‌های اجتماعی و مبارزانی که به‌دنبال رسیدن به موفقیت می ودر و مک گرگور هستند، مواجه شده است.

مبارزه تایسون فیوری و فرانسیس انگانو

تایسون فیوری نیز می‌خواهد به همین شیوه توجه عموم را به‌دست آورد و در تاریخ 6 آبان 1402 (28 اکتبر 2023) با فرانسیس انگانو، قهرمان سابق سنگین ‌وزن یو اف سی در ریاض عربستان سعودی، به مبارزه بپردازد. صاحب عنوان قهرمانی WBC تصمیم گرفت تا به جای رویارویی در مسابقه‌ای تاریخی با الکساندر اوسیک، کسی که سه قهرمانی مهم در دسته سنگین وزن دارد، با بهترین مبارز سنگین وزن ام ام ای مبارزه کند. بسیاری درمورد مقدار درآمد تایسون فیوری و فرانسیس انگانو از مبارزه با یکدیگر سخن گفته‌اند و اگرچه این مبارزه، به بزرگی مبارزه می ودر و مک گرگور نیست، ولی احتمالاً هر دو مبارز با درآمدی هشت رقمی از رینگ خارج می‌شوند. براساس گفته مدیر برنامه‌های انگانو، شکارچی در ابتدای امسال، یک پیشنهاد 6.1 میلیون پوندی (8 میلیون دلار) برای هر مبارزه در یو اف سی را رد کرده اما حال، قرار است درآمد فوق‌العاده زیادی را از این مبارزه به‌دست بیاورد؛ طوری که احتمالاً در انتقالش به بانک با مشکل مواجه خواهد شد.

نظر مایکل مارتین درباره مبارزه تایسون فیوری و فرانسیس انگانو

مارکل مارتین به خبرنگار ام ام ای گفت:
کیف پول او به‌قدری بزرگ است که شاید در راه بانک آن را برروی زمین بیاندازد. من نمی‌دانم دشمنان چه می‌خواهند بگویند اما دوباره مثل همیشه ثابت خواهد شد که اشتباه می‌کنند. این دقیقاً همان چیزی است برنامه‌ریزی و تصور کردیم و به همین دلیل خوشحالیم.
مبارزه ای که همه به دنبال شبیه سازی آن هستند / آیا فلوید می ودر در مقابل بدنام تکرار خواهد شد؟مبارزه ای که همه به دنبال شبیه سازی آن هستند / آیا فلوید می ودر در مقابل بدنام تکرار خواهد شد؟ وقتی از مارتین پرسیده شد که آیا درآمد انگانو از این مبارزه بیشتر از درآمد تمام 14 مبارزه‌اش در یو اف سی است یا خیر، او پاسخ داد:
خدای من، به‌طور قطع، چند برابر.
مبارزه ای که همه به دنبال شبیه سازی آن هستند / آیا فلوید می ودر در مقابل بدنام تکرار خواهد شد؟مبارزه ای که همه به دنبال شبیه سازی آن هستند / آیا فلوید می ودر در مقابل بدنام تکرار خواهد شد؟ فیوری نیز تأکید کرد که حریف بعدی او درآمد خوبی از مبارزه‌شان خواهد داشت اما به این سؤال درمورد مقدار دقیق درآمد او پاسخ نداد. او در پادکست Out of Interest گفت:
مقدار درآمد خصوصی است اما بگذارید بگوییم این مقدار 10، 20، 30 یا حتی 50 برابر مقدار درآمدی است که انگانو از یو اف سی دریافت کرده است.

درآمدهای مبارزه بوکس فیوری و انگانو

انگانو در آخرین مبارزه‌اش در یو اف سی، 440 هزار پوند درآمد داشت. چند ماه بعد، فیوری با ناک‌ اوت کردن دیلیان وایت در ورزشگاه ومبلی، 26.2 میلیون پوند کسب کرد. به هر حال، هنوز اطلاعات کاملی درمورد مقدار درآمد فیوری برای نخستین مبارزه‌اش در خاورمیانه منتشر نشده است. در اردیبهشت ماه 1402 (مه 2023)، سایمون جوردن اعلام کرد که شایعاتی شنیده است که فیوری در مبارزه‌ای با اوسیک، نزدیک به 90 میلیون پوند درآمد خواهد داشت. این مبارزه قرار بود بخشی از یک رویداد بزرگ سنگین وزن در عربستان سعودی باشد که شامل مبارزه آنتونی جاشوا با دیانتی وایلدر نیز بود. مبارزه ای که همه به دنبال شبیه سازی آن هستند / آیا فلوید می ودر در مقابل بدنام تکرار خواهد شد؟مبارزه ای که همه به دنبال شبیه سازی آن هستند / آیا فلوید می ودر در مقابل بدنام تکرار خواهد شد؟ ESPN در سال 2021 گزارش داد که پس از توافق بین فیوری و جاشوا برای مبارزه با یکدیگر در عربستان، هر دو مبارز باید حدود 57 میلیون پوند (75 میلیون دلار) دریافت کنند اما با این حال، این مبارزه به‌دلیل مشکلاتی برگزار نشد. انتظار می‌رود که فیوری و انگانو، بعد از کسب مقدار زیادی درآمد از این مبارزه، به انجام مبارزه‌های حرفه‌ای در ورزش‌های انتخابی خود بازگردند. شکارچی قراردادی برای پیوستن به یکی از رقبای یو اف سی، یعنی پی اف ال، امضا کرده و قصد دارد در سال 2024 برای این سازمان مبارزه کند. علی‌رغم مذاکرات ناموفق قبلی، هنوز هم طرفداران بسیاری خواستار برگزاری این مبارزه هستند و درصورت رویارویی با یکدیگر، هر دو مبارز می‌توانند در حین کسب مقدار زیادی درآمد، فرصتی برای ثابت کردن خود به‌عنوان بهترین سنگین وزن جهان در بوکس داشته باشند. آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...