یک مبارز MMA برابر یک بدنساز برزیلی؛ مبارزه‌های عجیب بوکس ادامه دارد!

یکی از خشن‌ترین مبارزان MMA تاریخ قرار است برای اولین بار پا به روی رینگ بوکس بگذارد.
کدخبر (207563) | 23 تیر 1402 | ساعت 17:35
0 336
یک مبارز MMA برابر یک بدنساز برزیلی؛ مبارزه‌های عجیب بوکس ادامه دارد!
یکی از خشن‌ترین مبارزان MMA تاریخ قرار است برای اولین بار پا به روی رینگ بوکس بگذارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، واندرلی سیلوا پس از چهار سال دوری از میادین این‌بار برای انجام اولین مبارزه خود در بوکس به عرصه باز خواهد گشت. حریف سیلوا بدنساز برزیلی یعنی فلیپه فرانکو خواهد بود.

این مبارزه قرار است در روز 25 نوامبر (4 آذر) به انجام برسد و خبر آن هفته گذشته و در جریان یک رویداد بدنسازی در شهر سائوپائولو برزیل اعلام شد. سپس خود سیلوا نیز این خبر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود و نوید یک مبارزه وحشی و بی‌رحمانه را به طرفدارانش داد.

فلیپه فرانکو که سابقه رقابت در مسابقات آرنولد کلاسیک و مسابقات مستر المپیا را دارد قرار است برای اولین بار وارد عرصه ورزش‌های رزمی شود. در مقابل حریف او یکی از خشن‌ترین و بی‌باک‌ترین مبارزان در تاریخ ورزش MMA است.

کارنامه واندرلی سیلوا در MMA

واندرلی سیلوا دوران اوج خود را در مسابقات PRIDE سپری کرد و به‌واسطه‌ی سبک جسورانه‌ی مبارزات خود و ناک اوت‌های ویرانگرش شهرتی برای خود دست‌وپا کرد. او در اوایل شروع کار خود در ام ام ای سه مبارزه را نیز در UFC به انجام رساند و چند سال بعدی را در مسابقات PRIDE گذراند. سیلوا دوباره در سال 2007 به یو اف سی بازگشت اما نتوانست به موفقیت چشمگیری در این مسابقات دست یابد. این مبارز برزیلی در آخرین مبارزه‌اش در یو اف سی که در سال 2013 برگزار شد توانست برایان استان را در راند دوم ناک اوت کند.

نهایی شدن قرار یک مبارزه عجیب دیگر در بوکس؛ یک مبارز MMA برابر یک بدنساز برزیلی

دو مبارزه پایانی واندرلی سیلوا در ام ام ای در مسابقات Bellator به انجام رسید. سیلوا مبارزه اول را به چائل سونن و مبارزه دوم را به کوئینتون جکسون واگذار کرد. پس از این بود که وی به کارنامه حرفه‌ای خود در MMA پایان داد.

واندرلی سیلوا حالا و پس از بیش از چهار سال غیبت قصد دارد در سن 47 سالگی با یک مبارزه بوکس به عرصه ورزش‌های رزمی بازگردد. پیش از او چند مبارز برزیلی دیگر نیز بودند که راهشان از MMA به بوکس کشیده شد. از جمله این مبارزان می‌توان به اندرسون سیلوا و خوزه آلدو اشاره کرد.

آخرین اخبار ورزش MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...