عکسی نادر از بروس لی افسانه‌ای و زنده شدن خاطرات / اژدها وارد می‌شود!

تصویر جدیدی از بروس لی در فضای مجازی منتشر شده که نظرات کاربران را به خود جلب کرده است.
کدخبر (191539) | 20 خرداد 1402 | ساعت 12:56
0 128
عکسی نادر از بروس لی افسانه‌ای و زنده شدن خاطرات / اژدها وارد می‌شود!
تصویر جدیدی از بروس لی در فضای مجازی منتشر شده که نظرات کاربران را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، به‌تازگی تصویر جدیدی از بروس لی در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرده است. پیج اینستاگرامی بروس لی اخیراً تصویری قدیمی از او را در کنار همکارانش منتشر کرد؛ تصویری که به سال 1973 برمی‌گردد. بروس لی در آن زمان با سلبریتی‌های زیادی از دنیای فیلم و سریال در ارتباط بوده است. آنچه که توجه طرفداران را بیشتر از هر چیز دیگری به خود جلب کرد این بود که این تصویر مربوط به یکی از بزرگترین فیلم‌های بروس لی است؛ «اژدها وارد می‌شود». طرفداران پس از دیدن این عکس، به‌سرعت نظرات خود را در رابطه با این تصویر اظهار کردند. عکسی نادر از بروس لی افسانه‌ای و زنده شدن خاطرات / اژدها وارد می‌شود!

میراث بی عیب و نقص بروس لی!

با وجود اینکه بروس لی عمر کوتاهی داشت و هم‌اکنون سال‌ها از مرگ او می‌گذرد، فیلم‌ها و پروژه‌های او همواره یاد او را برای ما زنده نگه می‌دارند. بروس لی به تکنیک‌ها و مهارت‌های زیادی در هنرهای رزمی مسلط بود؛ تکنیک‌هایی که حتی در ام ام ای مدرن هم منحصربه‌فرد هستند. او حتی سبک دیگری از هنرهای رزمی به نام «جیت کون دو» را برای آموزش به دانش‌آموزان خود شکل داد. سبک مبارزه او با سبک هنرمندان رزمی معاصر، تفاوت چشمگیری دارد. او به جای آنکه روی مهارت‌های حمله خود تمرکز کند، سعی داشت تا بیش از هر چیز دیگری در دفاع بهتر از حریفان خود باشد. بروس لی که از او به «سیمرغ کوچک» نیز یاد می‌شود، با آوردن کونگ فو به سینما، نام کشورش را برای همیشه در تاریخ فیلم و سریال ثبت کرد. پیج اینستاگرامی بروس لی یک عکس قدیمی از او را در حال صحبت کردن با بازیگران آمریکایی دیگر منتشر کرد. در کپشن پست نوشته شده بود:
آماده فیلم‌برداری «اژدها وارد می‌شود»، به همراه جیم کلی و باب وال
این پست به‌سرعت توجه طرفداران بروس لی را به خود جلب کرد و آن‌ها نظرات خود را در رابطه با این پست اظهار کردند و یادی از گذشته کردند.

تصویر قدیمی از بروس لی و یادی از گذشته

متأسفانه، «اژدها» فقط شش روز پس از اکران این فیلم درگذشت اما یاد او هنوز هم در قلب طرفدارانش زنده است. یکی از طرفداران نوشت:
بروس لی قهرمان من است.
دیگری نوشت:
فیلم اژدها وارد می‌شود، فوق‌العاده است و فیلم موردعلاقه من در سبک کونگ فو است.
عکسی نادر از بروس لی افسانه‌ای و زنده شدن خاطرات / اژدها وارد می‌شود! یک طرفدار دیگر با دیدگاهی زیبا نوشت:
مردان خردمند سؤالات بسیاری دارند، اما وقت خود را صرف پاسخ به آن‌ها نمی‌کنند؛ به جای آن، راه حلی برای تغییر پیدا می‌کنند.
اگرچه این اسطوره چند دهه پیش از دنیا رفت اما میراث او همچنان در میان طرفدارانش زنده است. او واقعاً یک قهرمان بزرگ است. آخرین خبر ها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...