مارگو رابی از عادات ورزشی و رژیم غذایی اش می گوید

باربی، فیلم جدیدی که مارگو رابی قرار است در آن ایفای نقش کند، این روز ها حسابی سر و صدا کرده و خود او هم در گفت و گو با ووگ آمریکا جزئیات متعددی درباره آماده سازی اش برای حضور در این فیلم بر زبان آورده است.
کدخبر (192448) | 20 خرداد 1402 | ساعت 17:22
0 309
مارگو رابی از عادات ورزشی و رژیم غذایی اش می گوید
باربی، فیلم جدیدی که مارگو رابی قرار است در آن ایفای نقش کند، این روز ها حسابی سر و صدا کرده و خود او هم در گفت و گو با ووگ آمریکا جزئیات متعددی درباره آماده سازی اش برای حضور در این فیلم بر زبان آورده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مارگو رابی بازیگر سرشناس استرالیایی قرار بر این است که در فیلم باربی ایفای نقش کند و حالا او در مورد آنچه او را برای ایفای نقش در این فیلم متقاعد کرده، تا احساسش نسبت به جذاب بودن باربی و روند آماده سازی‌اش برای حضور در ،این فیلم صحبت کرده است. مارگو رابی بازیگر سرشناس استرالیایی در این فیلم رایان گاسلینگ در نقش کن در کنار او ایفای نقش خواهد کرد و در بخشی از تریلر این فیلم، آنها را در حال پیاده روی در کنار یکدیگر و همچنین اسکیت بازی می بینیم.

مهارت عجیب مارگو رابی در اسکیت سواری

مارگو هنگامی که انجام اسکیت بازی بود، خواستار آن شد تا این گفت‌وگو ادامه پیدا کند. او مهارت حیرت آوری در حرکت کردن با اسکیت داشت و در همان هنگام نیز ژست‌های زیبایی در مقابل دوربین می گرفت. مارگو رابی بازیگر در فیلم باربی او در جریان این گفت‌وگو اعلام کرد که اصلا دوست ندارد که در هنگام اسکیت بازی کردن ترمز بگیرد:
من هرگز برروی اسکیت روی یخ ترمز نداشتم؛ پس داشتن ترمز، تمرکز مرا به هم می ریزد.

یادگیری اسکیت و مزایای آن

مارگو به این نکته اشاره کرد که در پشت صحنه Babylon، به یک اسکیت باز حرفه ای پیشنهاد داده که این ورزش را به او آموزش دهد:
ما در مورد اسکیت بازی کردن با هم صحبت می کردیم. من به او پیشنهاد کردم که آیا می تواند در تعطیلات آخر هفته به من کمی اسکیت بیاموزد؟ و او هم قبول کرد. ما قرار گذاشتیم و او به من یاد داد که چطور می توانم در پیست اسکیت حرکات موزون انجام دهم.
مارگو رابی بازیگر در فیلم باربی نتایج تحقیق انجام شد در دانشگاه کنستانتس حکایت از آن دارد که اسکیت بازی با سرعتی متوسط، می تواند ضربان قلب شما را به 140 تا 160 تپش در دقیقه افزایش دهد؛ اگر سرعتتان را بالا ببرید، این عدد به 180 ضربان در دقیقه می رسد و همین سلامت قلب شما را افزایش داده و گردش خون را بهبود می بخشد. طبق تحقیق انجام شده توسط دانشگاه ماساچوست، اسکیت بازی کردن، 50% کمتر از دویدن، به مفاصل شما ضربه و آسیب می زند و از همین رو یک تمرین هوازی کم ضرر تلقی می شود.

رژیم غذایی مارگو رابی

مارگو رابی در ادامه راجع به عادات تغذیه‌اش نیز صحبت کرد. او که در هنگام صرف صبحانه مصاحبه‌اش با ووگ را انجام داد، برای اولین وعده غذایی روزش، تست آووکادو، پنیر هالوومی کبابی و بیکن استرالیایی سفارش داد و از پیشخدمت خواست تا آنها را کاملا برشته برای او سرو کند. او بعد از انجام تمرینات اسکیت هم به مغازه بستنی فروشی موردعلاقه اش رفت. رژیم غذایی مارگو رابی این بازیگر استرالیایی همچنین به این نکته اشاره کرد که اهل آشپزی کردن نیست:
در گروه دوستانه ما در لس آنجلس و لندن، مردان آشپزی می کنند. آن‌ها عاشق آشپزی هستند و در این کار مهارت دارند. هیچ یک از دخترها آشپزی نمی‌کنند.
جدید ترین خبر ها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...