حبیب نورماگومدوف و یک احتمال جذاب ؛ مبارزه با جرج سنت پیر در راه است ؟

حبیب نورماگومدوف در صورت بازگشت به دنیای مبارزه ممکن است با جرج سنت پیر وارد رینگ شود.
کدخبر (165488) 26 فروردین 1402 | ساعت 12:55
0 173
حبیب نورماگومدوف در صورت بازگشت به دنیای مبارزه ممکن است با جرج سنت پیر وارد رینگ شود.

به گزارش سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف با اعلام کناره‌گیری خود از UFC در سال 2021 به دنیای UFC شوک بزرگی وارد کرد. باور کردن این موضوع کار بسیار سختی بود؛ چراکه او دقیقاً در اوج خود، زمانی که به رکورد 29 پیروزی بدون شکست دست پیدا کرده بود، کناره‌گیری کرد. موضوع دیگر این بود که نورماگومدوف موفق شده بود تا بیش از هر مبارز دیگری، قهرمانی دسته سبک‌وزن را از آن خود نگه دارد. این «عقاب» یکی از بزرگترین و بهترین مبارزان تاریخ MMA به شمار می‌رود. با این حال به عقیده بسیاری از طرفداران، جورج سنت پیر، برترین مبارز تاریخ MMA محسوب می‌شود. سنت پیر موفق شد تا در دوران حرفه‌ای خود به 26 پیروزی و 2 شکست دست پیدا کند و قهرمانی دو دسته سبک‌وزن و میان‌وزن را از آن خود کند. جورج سنت پیر در سال 2013 در حالی که قهرمان دسته سبک‌وزن بود از UFC خداحافظی کرد. با این حال او در سال 2017 دوباره به رینگ بازگشت تا با مایکل بیسپینگ در دسته میان‌وزن مبارزه کند؛ او پیروز این مبارزه شد اما بعدها اظهار کرد که او به‌دلیل مشکلات مربوط به سلامتش، از این حرفه کناره‌گیری کرده است.

بازگشتی سریع پس از کناره گیری ؛ بازگشت حبیب نورماگومدوف ، دروغ یا واقعیت ؟ 02هم‌اکنون شایعاتی در رابطه با این دو اسطوره UFC مطرح می‌شود و آن این است که شاید آن‌ها دوباره به رینگ بازگردند و رو به روی یکدیگر قرار بگیرند. «عقاب» در گذشته به هوادارانش گفته بود که ممکن است در ماه‌های آینده اتفاقات جالبی بیافتد.

جورج سنت پیر و احتمال بازگشت به رینگ

سنت پیر در UFC 287 در رابطه با این موضوع صحبت کرد. یکی از هواداران کنجکاو بود که بداند که آیا ممکن است در آینده، مبارزه‌ای بین او و نورماگومدوف برگزار شود؟ سنت پیر در پاسخ به این سؤال گفت:
به این موضوع توجه کنید که همواره شایعات مختلفی مطرح می‌شوند. این را بدانید که حتی اگر این مبارزه هم انجام شود، فقط به خاطر کار خیر است و پولی که از آن حاصل می‌شود، به سازمان‌های خیریه بخشیده خواهد شد.
بازگشتی سریع پس از کناره گیری ؛ بازگشت حبیب نورماگومدوف ، دروغ یا واقعیت ؟او در ادامه گفت:
شاید من دوباره مبارزه کنم اما نه برای اینکه اثبات کنم که قوی‌ترین شخص روی زمین هستم و هیچ علاقه‌ای به انجام چنین کاری ندارم. اما من همیشه برای مبارزه کردن آماده هستم و برای من، چیزی به نام غیرممکن وجود ندارد.
حبیب نورماگومدوف سه روز گذشته در اینستاگرام خود ویدیویی از خودش را که در آن در حال تمرین بود، منتشر کرد. او در کپشن این پست نوشت:
من باید آماده باشم (نه برای MMA).
به نظر می‌رسد که باتوجه به نشانه‌هایی که ما از هر دو مبارز می‌بینیم، ممکن است که آن‌ها در آینده‌ای نزدیک، روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند. هواداران زیادی وجود دارند که همواره به‌دنبال تماشای مبارزه‌ای بین جورج سنت پیر و نورماگومدوف بوده‌اند. به هر حال شایعات مختلفی در این رابطه مطرح شده و تنها زمان است که مشخص می‌کند که آیا آن‌ها با یکدیگر مبارزه خواهند کرد یا خیر.

پیشنهاد دانا وایت به حبیب نورماگومدوف

کناره‌گیری «عقاب» از UFC موجب ناراحتی دانا وایت رییس UFC شد. او تلاش بسیاری کرد تا قهرمان سابق دسته سبک‌وزن را قانع کند تا او دوباره به UFC بازگردد. یکی از پیشنهادات وایت به نورماگومدوف، پیشنهاد مبارزه او با سنت پیر بود. علی عبدل العزیز، مدیر برنامه‌های نورماگومدوف، نیز این پیشنهاد را پذیرفت اما با این حال این پیشنهاد نظر حبیب نورماگومدوف را جلب نکرد و او این پیشنهاد را رد کرد. با این حال تنها زمان مشخص می‌کند که آیا او مقابل سنت پیر قرار خواهد گرفت یا خیر. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...