روایت ولادیمیر پوتین از پیروزی حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگور

حبیب نورماگومدوف، اسطوره ام ام ای، پس از پیروزی مشهور خود برابر کانر مک گرگور مورد تمجید رئیس جمهور کشورش ولادیمیر پوتین قرار گرفته بود.
کدخبر (162314) | 17 فروردین 1402 | ساعت 19:47
0 449
روایت ولادیمیر پوتین از پیروزی حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگور
حبیب نورماگومدوف، اسطوره ام ام ای، پس از پیروزی مشهور خود برابر کانر مک گرگور مورد تمجید رئیس جمهور کشورش ولادیمیر پوتین قرار گرفته بود.

به گزارش سرخ نیوز، ولادیمیر پوتین پس از پیروزی حبیب نورماگومدوف در برابر کانر مک گرگور در UFC 229 با این مبارز روس دیدار کرده بود. مبارزه عقاب و بدنام یکی از سه مبارزه مشهوری بود که نورماگومدوف برای دفاع از کمربند خود انجام داد. این مبارزه در روز ششم اکتبر 2018 در تی‌موبایل آرنا شهر لاس وگاس به انجام رسید. ولادیمیر پوتین در دیداری که پس از مبارزه با نورماگومدوف ترتیب داده بود پیروزی او برابر مک گرگور را یک پیروزی «مقتدرانه» خواند و از پدر این مبارز داغستانی خواست که او را خیلی هم سخت تنبیه نکند. اشاره ولادیمیر پوتین احتمالاً به اتفاقاتی بود که پس از این مبارزه رخ داده بود. مبارزه حبیب با بدنام در راند چهارم و با سابمیشن به‌سود او خاتمه یافته بود. اما بیش از خود این مبارزه حاشیه‌های پس از آن بودند که سوژه‌ی رسانه‌ها شدند. در پایان مبارزه نورماگومدوف از روی رینگ بیرون پریده بود و به اعضای تیم مک گرگور حمله کرده بود. سپس از میان جمعیت کسی به درون رینگ پرید و مشتی نثار مک گرگور کرد. در درون رینگ بدنام با اعضای تیم نورماگومدوف درگیر شده بود و در بیرون از رینگ عقاب با اعضای تیم مک گرگور.

ولادیمیر پوتین و مبارزه جنجالی حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور

اشاره ولادیمیر پوتین به تنبیه احتمالی عقاب توسط پدرش، عبدالمناف نورماگومدوف پس از آن صورت گرفته بود که عبدالمناف در طی مصاحبه‌ای با RenTV گفته بود:
من به‌طور جدی به این موضوع رسیدگی خواهم کرد. برای من انضباط مقدم بر همه‌چیز است. او در درون رینگ می‌تواند هر کاری دلش خواست بکند. اما بیرون از رینگ جایی‌ست که شهروندان و زنان و کودکان حضور دارند.
بلوایی که پس از این جدال رخ داد، یکی از بزرگترین مبارزات تاریخ UFC را تحت‌الشعاع خود قرار داد. اما طرفداران UFC امیدوار بودند که یک‌بار دیگر نیز بتوانند شاهد تقابل این دو مبارز روی رینگ باشند. مک گرگور پس از مبارزه توییت کرده بود که به‌دنبال ترتیب دادن یک مبارزه مجدد است. دانا وایت، رئیس یو اف سی نیز پس از آن در مصاحبه با ESPN تأیید کرد که مبارز ایرلندی با او تماس گرفته و درخواست یک مبارزه مجدد را نموده است. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...