معمای بازگشت حبیب نورماگومدوف ؛ در سر مبارز داغستانی چه می‌گذرد؟

حبیب نورماگومدوف اخیراً در اینستاگرام خود به بازگشت اشاره و هوادارانش را نسبت به بازگشت به مسابقات امیدوار کرده است.
کدخبر (163929) | 20 فروردین 1402 | ساعت 15:56
0 253
معمای بازگشت حبیب نورماگومدوف ؛ در سر مبارز داغستانی چه می‌گذرد؟
حبیب نورماگومدوف اخیراً در اینستاگرام خود به بازگشت اشاره و هوادارانش را نسبت به بازگشت به مسابقات امیدوار کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقات UFC همواره ستاره‌های بزرگی را به دنیای مبارزات معرفی کرده که قطعا کانر مک گرگور مهمترین آنهاست. با این حال هیچ کس نمی‌تواند از نام حبیب نورماگومدوف که در طول دوران حرفه‌ای خود مقابل هیچ رقیبی تن به شکست نداد، غافل شود. او که توانسته کانر مک گرگور را هم شکست دهد، پس از مبارز ایرلندی دومین چهره سرشناس ام ام ای محسوب می‌شود. بعد از مبارزه حبیب نورماگومدوف مقابل جاستین گیجی، این مبارز داغستانی تصمیم به خداحافظی از این عرصه گرفت اما حالا به نظر می‌رسد بازگشت دوباره به او رینگ غیرمحتمل نباشد.

معمای بازگشت حبیب نورماگومدوف ؛ در سر مبارز داغستانی چه می‌گذرد؟تلاش ها برای بازگشت حبیب نورماگومدوف

حبیب نورماگومدوف اخیراً در اینستاگرام خود به بازگشت اشاره و هوادارانش را نسبت به بازگشت به مسابقات امیدوار کرده است. حبیب علاوه بر اینکه در داغستان محبوبیت زیادی دارد، در میان مسلمانان هم چهره محبوبی محسوب می‌شود. او که از سنین کودکی فعالیت در این رشته را آغاز کرده، پس از بازنشستگی‌اش همواره این امید وجود داشته که روزی دوباره به عرصه رقابت برگردد و در رویدادهای مختلف شرکت کند. طرفداران حبیب نورماگومدوف همیشه درباره بازگشت او دیدگاه مثبتی داشتند. آنها همیشه امیدوار بودند که حبیب برگردد چراکه هنگام خداحافظی سن زیادی نداشت و رکورد 29 برد و عدم پذیرش هیچ شکستی، همچنان پابرجا مانده بود. در عین حال دانا وایت تمام تلاش خود را کرد تا حبیب نورماگومدوف را متقاعد کند که پس از بازنشستگی بازگردد اما نتیجه بخش نبود. پیش از آن حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور با هم در بالاترین سطح جنگیدند و بیشترین رکوردها را به خود اختصاص دادند. حالا اگر نورماگومدوف همانطور که خودش اشاره کرده، تصمیم به بازگشت بگیرد، احتمالا مهمترین اتفاق ام ام ای در سال 2023 را رقم خواهد زد. با وجود اینکه حبیب به بازگشت خود اشاره کرده اما مشخص نیست این بازگشت به مبارزات او مربوط می‌شود یا قرار است در زمینه دیگری فعالیت داشته باشد.

معمای بازگشت حبیب نورماگومدوف ؛ در سر مبارز داغستانی چه می‌گذرد؟کشتی نمایشی حبیب نورماگومدوف با جردون باروز ؟

این سوال همچنان باقی است که او برای انجام چه کاری بازخواهد گشت. پس از اینکه عبدالمناف نورماگومدوف پدر حبیب در سال 2020 درگذشت، مادر حبیب به او گفت که از رقابت دست بکشد. او به حرف مادرش گوش داد و بازنشسته شد. به همین دلیل به نظر می‌رسد منظور حبیب از بازگشت، حضور در مبارزات نمی‌باشد چراکه او به مادرش چنین قولی داده است. اشاره حبیب نورماگومدوف به بازگشت خود که با یک پست خود در اینستاگرامی صورت گرفت، می‌تواند معانی متعددی داشته باشد. همانطور که او به وضوح عنوان داشته، این بازگشت مربوط به ام ام ای نیست و می‌تواند یک ورزش رزمی دیگر باشد. حبیب نورماگومدوف یک کشتی گیر بوده و می‌تواند مانند بن آسکرن در برابر جردون باروز یک رقابت کشتی نمایشی انجام دهد. بسیاری از مبارزان ام ام ای توانایی رقابت در سه ورزش جداگانه را دارند. با وجود اینکه حبیب نورماگومدوف هرگز به عنوان یک مبارز جیو جیتسو فعالیتی نداشته اما همیشه رابطه خوبی با این ورزش داشته است. حتی روی یکی از تی‌شرت‌هایی که می‌پوشید، نوشته شده بود «اگر سامبو آسان بود، به آن جیوجیتسو می‌گفتند.» او می تواند در برخی از مسابقات گراپلینگ شرکت داشته باشد. احتمالات زیاد است و هواداران کنجکاو خواهند ماند تا بدانند حبیب نورماگومدوف برای حضور در چه عرصه‌ای به ورزش بازمی گردد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...