5 بوکسور برتر تاریخ به انتخاب هوش مصنوعی؛ جای خالی جو فریزر، مایک تایسون و اسکار دلاهویا

هوش مصنوعی ۵ بوکسور برتر را معرفی کرده است.
کدخبر (219367) | 23 مرداد 1402 | ساعت 13:25
0 1162
5 بوکسور برتر تاریخ به انتخاب هوش مصنوعی؛ جای خالی جو فریزر، مایک تایسون و اسکار دلاهویا
هوش مصنوعی ۵ بوکسور برتر را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مبارزات برخی از بهترین بوکسورهای تاریخ از جمله مایک تایسون و فلوید می‌ودر در طول سال‌های متمادی توانسته به رینگ بوکس زیبایی ببخشد اما همیشه بحث در مورد اینکه چه کسی بزرگ‌ترین ورزشکاری بوده که پا در رینگ بوکس گذاشته، داغ و داغ باقی مانده است. بوکس ورزشی است که به مهارت، شجاعت و اراده زیادی نیاز دارد و این ورزش توانسته در مسیر طولانی و با قدمت خود، نام‌های بزرگی را برای نسل جدید به ارمغان بیاورد. در بسیاری از موارد، بوکسورها فقط به خاطر ویژگی‌های فنی و عملکردشان در رینگ در یادها نمانده‌اند. افرادی مانند محمد علی کلی و مانی پاکیائو و چهره‌های سرشناس دیگر در زمان خود توانستند دنیا را تسخیر و طرفداران قابل توجهی را در سراسر دنیا به خود جذب کنند. برخی از ما حتی آنقدر خوش‌شانس بودیم که بتوانیم شاهد رویارویی برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در رینگ بوکس باشیم. تعدادی از طرفداران بوکس، وقتی پای انتخاب بهترین‌ها به میان می‌آید، به‌سراغ نسل طلایی و بزرگان آن می‌روند اما بوکسورهای سرشناسی هم بودند که در عصر مدرن توانستند نگاه‌ها را به خود خیره کنند. به نظر می‌رسد در حال حاضر، هوش مصنوعی به یک راهکار عادلانه و منصفانه برای انتخاب بهترین‌ها و پیدا کردن جوابی برای مسائل بی‌جواب تبدیل شده است.

برترین بوکسورهای تاریخ به انتخاب هوش مصنوعی

حالا از هوش مصنوعی خواسته شده تا به ما در حل این بحث که چه کسی بزرگ‌ترین بوکسور تاریخ بوده، کمک کند و مطمئناً اکتشافات جالبی را به همراه داشته است. 5 بوکسور برتر تاریخ در حالی توسط هوش مصنوعی انتخاب شده که نام اسکار دلاهویا، مایک تایسون و جو فریزر در میان آن‌ها دیده نمی‌شود.
  1. هنری آرمسترانگ
آرمسترانگ یکی از بدنسازان نسل گذشته است که با 191 مبارزه باورنکردنی که منجر به 101 ناک اوت شده، توانسته با اعتبار بالایی در بین 5 نفر برتر این لیست قرار بگیرد. با این حال، همین را هم نمی‌توان به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد او قلمداد کرد. این ستاره آمریکایی سه کمربند را در سه وزن به‌طور همزمان بدون از دست دادن آن‌ها در دست داشت؛ شاهکاری که از آن زمان تاکنون، هیچگاه تکرار نشده و بعید است به دلیل سیاست فعلی در بوکس، از جمله دفاع اجباری، تغییر پیدا کند. قطعاً نام هنری آرمسترانگ در میان طرفداران بوکس کمتر شنیده شده و آن‌ها او را در میان بوکسورهای اصلی و سرآمد تاریخ قرار نمی‌دهند اما او دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی بود که باعث شد پس از مرگش، بلافاصله در تالار مشاهیر بوکس قرار بگیرد. علی‌رغم متحمل شدن 20 شکست، این بوکسور بااستعداد توانست برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در 19 مبارزه متوالی به پیروزی برسد.
  1. فلوید می ودر
فلوید می ‌ودر نامی است که به‌خاطر پیروزی در 50 پیاپی‌اش، در میان همه مخاطبان، ورزش به‌ویژه در دوران مدرن، شناخته می‌شود. برای یکی از ستاره‌های ورزش آمریکا که در مهارت‌های اصلی بوکس از جمله دفاع کردن و تکنیک تمام‌کنندگی بی‌نظیر بود، کلمات زیادی مورد نیاز نیست. او دوران خود را در رقابت با بزرگانی مانند پاکیائو، کانلو آلوارز و اسکار دلاهویا پشت سرگذاشت و به پرفروش‌ترین ستاره پرداخت به ازای بازدید این ورزش تبدیل شد. او بوکسوری بود که مسیر را برای کسب درآمد دیگر بوکسورها باز کرد و هنوز هم در مسابقات نمایشی به میدان می‌رود. به ندرت کسی را بتوانید پیدا کنید که فلوید می ودر را نشناسد. او اگرچه الگویی برای بوکسورهای دسته سبک وزن محسوب می‌شود اما در طول دوران فعالیت خود، بوکسورهای سنگین وزن را هم از دم تیغ گذرانده است.
  1. جو لوئیس
یکی دیگر از چهره‌های آشنا در این لیست، جو لوئیس، قهرمان سنگین‌وزن است که دوره‌ای از نبردهای باورنکردنی‌ترین را پشت سر گذاشت. عملکرد او را می‌توان مشابه آندرسون سیلوا، قهرمان میان‌وزن UFC، دانست. لوئیس توانست به مدت 12 سال، عنوان قهرمانی را در اختیار داشته باشد و در این مدت، 25 بار از این عنوان دفاع کرد. در جملات، گفتن این موضوع ساده است اما در عمل، کار لوئیس واقعاً بزرگ بود. او در این مسیر توانست برخی از رقبایش را ناک داون کند. لوئیس در یک دوره پرتلاطم بوکس می‌کرد. حتی در طول دوران حضورش در رینگ برای دفاع از پرچم ملی کشورش در طول جنگ جهانی دوم و در حالی که حرکات بزرگی از جمله کمک‌های مالی به امور خیریه انجام می‌داد، در ارتش آمریکا ثبت نام کرد. شاید اگر کمی خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم شاهد ادامه دوران موفق لوئیس و مبارزه احتمالی او و محمد علی کلی باشیم.
  1. شوگر ری رابینسون
هوش مصنوعی نام بوکسوری را در رده دوم این لیست قرار داده که بسیاری او را بهترین بوکسور وزن به وزن تاریخ می‌دانند. او که در سن 19 سالگی به یک بوکسور حرفه‌ای تبدیل شد، 91 مبارزه را بدون شکست پشت سرگذاشت. این در حالی بود که دوران فعالیت او طولانی نبود و روزهای کمتری را در بوکس سپری کرد. رابینسون توانست در 5 موقعیت مختلف، عنوان قهرمانی دسته میان وزن را از آن خود کند تا موقعیت بهتری در تاریخ بوکس نصیبش شود. با وجود اینکه او در دسته سنگین وزن مبارزه نمی‌کرد، اما توانست تاریخ‌ساز شود و حتی توسط هوش مصنوعی هم در میان بهترین‌ها قرار بگیرد.
  1. محمد علی
برای محمد علی کلی که با سخنان خردمندانه و سبک متفاوت و کاریزماتیکی وارد دنیای بوکس شد و از ورزش و جامعه فراتر رفت، نیاز به گفتن جملات گزافی نیست. اسطوره سنگین وزن بوکس جهان با ابداع برخی حرکات مشخص مانند علی شافل و طناب دوپ، با برخی از بهترین‌های بوکس دنیا مبارزه کرد و جذاب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین مبارزی بود که رینگ بوکس به خود دیده است. خیلی‌ها آمده و رفته‌اند اما محمد علی هم در داخل رینگ و هم در بیرون از رینگ رفتاری متفاوت داشت و توانست در مبارزه با مسائلی همچون جنگ و نژادپرستی سرآمد باشد. او تغییرات مثبتی هم برای بوکسورها و هم برای انسان‌ها ایجاد کرد و قبل از مرگش، تبدیل به یک قهرمان فراملی در سراسر جهان شد. بعید است بوکسور دیگری بتواند به دستاوردها و میراثی که او از خود بر جای گذاشته، نزدیک شود؛ هرچند که هر بوکسوری که وارد این ورزش می‌شود، این آرزو را دارد که جا پای محمد علی کلی بگذارد. آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...