رژیم غذایی درک لانسفورد ؛ افشای صادقانه اطلاعات محرمانه

رژیم غذایی درک لانسفورد قهرمان پیشین دسته 212 پوند مستر المپیا از سوی این بدنساز در اختیار مخاطبانش قرار گرفته است.
کدخبر (166922) | 27 فروردین 1402 | ساعت 12:22
0 617
رژیم غذایی درک لانسفورد ؛ افشای صادقانه اطلاعات محرمانه
رژیم غذایی درک لانسفورد قهرمان پیشین دسته 212 پوند مستر المپیا از سوی این بدنساز در اختیار مخاطبانش قرار گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، اولویت جامعه بدنسازی برای پرورشِ اندامی ورزیده، بهره‌گیری از یک رژیم غذایی و برنامه تمرینی مناسب است. نام‌های بزرگی همچون رونی کلمن و جی کاتلر و کریس بامستد بارها بر نقش کلیدی تغذیه مناسب در مسیر دستیابی به موفقیت‌های خود، صحه گذاشته‌اند. یکی دیگر از این افراد درک لانسفورد  است و رژیم غذایی درک لانسفورد به طور مرتب از سوی وی در کانال یوتیوبی وی به اشتراک گذاشته می شود. او در دو سال اخیر به مقام قهرمانی دسته ٢١٢ پوند و نایب‌قهرمانی دسته آزاد در مسابقات مستر المپیا دست یافته است. درک در ویدئوی اخیر خود غافلگیری ویژه‌ای را برای هوادارانش رقم زده است. این ورزشکار که طول عضله جلو بازو او به ٢٢ اینچ می‌رسد، لیستی از مواد غذایی را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است که می‌توانند ازطریق آن، یک برنامه تغذیه‌ای کامل را پشت سر بگذارند. ویژگی منحصربه‌فرد رژیم غذایی درک لانسفورد این است که تهیه آن، کمتر از صد دلار برای شما خرج برخواهد داشت.

رژیم غذایی درک لانسفورد ؛ افشای صادقانه اطلاعات محرمانهرژیم غذایی درک لانسفورد؛ از سفیده تخم مرغ تا برنج و روغن زیتون

لیست رژیم غذایی درک لانسفورد شامل درشت‌مغذی‌هایی نظیر پروتئین، کربوهیدرات و چربی است. پروتئین این لیست از سینه مرغ بدون استخوان، گوشت کبابی سردست و سفیده تخم مرغ تأمین می‌گردد. درک البته حین خرید تخم مرغ برای لیست خود غافلگیر شده است:
با دیدن قیمت‌های جدید تخم مرغ، مغزم سوت می‌کشد. دیوانه‌وار است.
برنامه پیشنهادی رژیم غذایی درک لانسفورد نیازمند میزان بسیار زیادی از تخم مرغ است. او اغلب پروتئین مورد نیاز بدنش را از همین سه منبع، به‌علاوه پودر پروتئین تأمین می‌کند:
ماهی قزل‌آلا نیز یک منبع بسیار عالی پروتئین برای برنامه‌های تغذیه پیش‌فصل است. باید اعتراف کنم که من به‌طور مرتب قزل‌آلا می‌خورم.
رژیم غذایی درک لانسفورد ؛ افشای صادقانه اطلاعات محرمانهبا این حال، ماهی قزل‌آلا جایی در لیست رژیم غذایی درک لانسفورد ندارد؛ چون او در تلاش است که یک لیست ارزان گردآوری کند. این بدنساز شناخته شده درخصوص کربوهیدرات‌ها گفته است:
برنج احتمالاً یکی از ارزان‌ترین چیزهایی است که می‌توانید بخرید.
لانسفورد به بحث درباره انواع مختلف برنج از جمله برنج قهوه‌ای، یاسی و سفید پرداخته است. او می‌گوید اینکه کدام یک از این برنج‌ها مناسب‌تر هستند، بستگی به هدف و ترجیحات خود فرد دارد. درک، فیبر موردنیاز بدنش را نیز از میوه و جو تأمین می‌کند:
در میان میوه‌ها، شاه توت و بلوبری را ترجیح می‌دهم.
درک لانسفورد سپس رو به خرید چربی‌های سالمی نظیر آووکادو، گردو و روغن زیتون می‌آورد. او حین اضافه کردن چند کلوچه به سبد خرید خود می‌گوید:
ما در دوره پیش‌فصل قرار داریم. پس خوردن چند کلوچه و شیرینی، گناه کبیره‌ای محسوب نخواهد شد.
مبلغ صورت‌حساب او تنها 93.93 دلار بود.

رژیم غذایی درک لانسفورد ؛ افشای صادقانه اطلاعات محرمانهواکنش کاربران به رژیم غذایی درک لانسفورد

درک لانسفورد با بارگذاری این ویدئو، فالوئرهای بیشتری را برای کانال یوتیوب خود دست‌وپا کرد. اما به اشتراک گذاشتن چنین اطلاعات حیاتی و تا حدودی محرمانه‌ای، باعث شد که طرفداران به‌گرمی از او تقدیر کنند. این‌ها شماری از کامنت‌های ویدئوی او بودند:
- درک! از تو بابت تهیه این ویدئو و به اشتراک گذاشتن آن با مایی که غذایمان را خودمان می‌خریم و آماده می‌کنیم، متشکرم! - نمی‌دانستم که این پسر اینقدر خاکی و مهربان و بامرام است. تو یک طرفدار جدید داری! - این مرد در حال تبدیل شدن به بدنساز مورد علاقه من است. بی‌ریا، بامزه و آموزنده! - رفیق! این یک ویدئوی فوق‌العاده است. - مطمئنم بسیاری از افراد عاشق این ویدئو می‌شوند و از این لیست استفاده می‌کنند. - تو چقدر صاف و بی‌شیله‌پیله هستی! سابسکرایب شدی!
از درک لانسفورد بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...