درک لانسفورد : رونی کلمن و دوریان یتس عامل ظهور هیولاهای توده ای امروز هستند

درک لانسفورد با تمرینات فشرده خود در تلاش است تا بتواند به عنوان قهرمانی در مستر المپیا برسد.
کدخبر (161929) | 15 فروردین 1402 | ساعت 22:47
0 615
درک لانسفورد : رونی کلمن و دوریان یتس عامل ظهور هیولاهای توده ای امروز هستند
درک لانسفورد با تمرینات فشرده خود در تلاش است تا بتواند به عنوان قهرمانی در مستر المپیا برسد.

به گزارش سرخ نیوز، درک لانسفورد، نایب قهرمان مستر المپیا 2022، در روزهای خارج از فصل تمرینات فشرده خود را دنبال می‌کند تا به آرزوی خود، که همان قهرمانی در مستر المپیا و به‌دست آوردن اولین ساندو است، دست پیدا کند. درک لانسفورد بیش از هر چیزی روی تمرینات قفسه سینه و زیر بغل تمرکز کرده تا ضعف خود را در دوره قبلی مستر المپیا پوشش دهد. درک لانسفورد در ویدئویی که در کانال یوتیوبش منتشر شده، حین تمرین شانه با تیم بودشیم، بدنساز لیگ حرفه‌ای فدراسیون بین‌المللی بدنسازی و فیتنس، نظرات خود را در مورد نسل جدید بدنسازان بیان کرده است. با وجود هادی چوپان به عنوان قهرمان مستر المپیا 2022 و مدعیانی مانند نیک واکر و سامسون داودا قهرمان سال 2023 آرنولد کلاسیک، درک لانسفورد معتقد است که این ورزش همواره در حال تکامل است و هر نسل جدید آن را به سطح بالاتری می‌برد.

نسل جدید بدنسازی در مقابل بدنسازی در دهه 90

در این ویدیو، بودشیم از لانسفورد می‌پرسد که چگونه می‌توان بدنسازان دهه 90 را با بدنسازان امروزی مقایسه کرد. لانسفورد در پاسخ می‌گوید:
بدنسازان آن دوران مانند دوریان یتس و رونی کلمن به دیگر ورزشکاران فشار آوردند تا بزرگ‌تر، خردشده‌تر و عجیب‌تر شوند. این اتفاق زمینه را برای ظهور هیولاهای توده‌ای مانند بیگ رامی، قهرمان دو دوره مستر المپیا را فراهم کرد تا در کانون توجه قرار گیرند. درست مانند هر ورزش دیگری، بدنسازی به تکامل و سخت‌تر شدن ادامه می‌دهد. هر نسلی آن را به سطح بعدی می‌برد.
لانسفورد معتقد است که فیزیک بدن در این ورزش به سمتی هدایت شده تا بدنسازان فعلی زیبایی، سایز و فرم بهترین‌های تمام دوران را باهم ترکیب کند و این در حالی است که به‌طور همزمان، رقابت میان مدعیان اصلی شدیدتر شده است. درک لانسفورد : رونی کلمن و دوریان یتس عامل ظهور هیولاهای توده ای امروز هستند

بدنسازی مانند سایر ورزش ها تکامل می یابد

لانسفورد برای نام بردن از بزرگترین بدنساز تاریخ، از یک تشبیه رایج در بسکتبال استفاده کرد. او می‌گوید:
مایکل جردن، لبرون جیمز یا کوبی برایانت؟ کدام یک بهترین هستند؟ هیچ‌کس نمی‌داند؛ زیرا آن‌ها در دوره‌های مختلف مقابل ورزشکاران مختلفی بازی کردند. شاید بتوان گفت که اکنون دفاع در بسکتبال بهتر از زمانی است که جردن بازی می‌کرد. تجزیه و تحلیل نحوه بازی، تمرین و رقابت نیز تکامل یافته است، بنابراین تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کسی قطعاً بهتر است، برای همیشه بی‌پاسخ خواهد ماند. همین موضوع در مورد بدنسازی نیز صادق است. زمانی بود که مردم به‌دنبال دیدن هیولای عجیب و غریب بودند، اما اکنون زیبایی بدن را به‌همراه عضلات دیوانه‌وار و فرم عالی می‌خواهند. این ورزش تنها باید به تکامل بیشتر و بیشتر ادامه دهد.
لانسفورد با یادآوری خاطره‌ای از زمانی که برای اولین بار در سال 2015 با وزنی کمتر از 80 کیلوگرم وارد دنیای بدنسازی شد، عنوان کرد:
می‌دانستم که اگر می‌خواهم در دسته 212 قهرمان مستر المپیا شوم، نه‌تنها باید به آنچه که افرادی مانند فلکس لوئیس و جی کاتلر و فیل هیث انجام داده‌اند، دست پیدا کنم؛ بلکه باید از آن‌ها پیشی بگیرم. چراکه افراد زیادی هستند که همان کاری را انجام می‌دهند که من انجام می‌دهم.
لانسفورد مسلماً سعی می‌کند خود را با بدنسازان افسانه‌ای گذشته مقایسه نکند. در عوض او تلاش می‌کند تا با تمرینات و پرورش خود از موانع پیش رویش عبور کند. او تلاش دارد به تکامل و رشد بدنسازی کمک کند. بیشتر از درک لانسفورد بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...