بعد از ممانعت از حضور پسران در جشن عروسی عمویشان؛ شکیرا پسرانش را با ویک بردینگ سرگرم می کند

ساشا و میلان، دو فرزند جرارد پیکه و شکیرا، به جای حضور در مراسم عروسی عمویشان، در ورزش آبی ویک بردینگ دیده شده اند.
کدخبر (202760) | 12 تیر 1402 | ساعت 22:25
0 184
بعد از ممانعت از حضور پسران در جشن عروسی عمویشان؛ شکیرا پسرانش را با ویک بردینگ سرگرم می کند
ساشا و میلان، دو فرزند جرارد پیکه و شکیرا، به جای حضور در مراسم عروسی عمویشان، در ورزش آبی ویک بردینگ دیده شده اند.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا همسر سابق جرارد پیکه، در هفته های اخیر بهترین بهره را از آفتاب گرم تابستان برده و تابستان را به بهترین نحو ممکن در سواحل سپری می کند. او بعد از آنکه چند روزی با موج سواری مشغول بود، اخیرا روی به فعالیت آبی دیگری آورده: ویک بردینگ. هفته گذشته و دو روز قبل از برگزاری جشن عروسی مارک پیکه، برادر جرارد پیکه بود که شکیرا و دو پسرش ساشا و میلان در هنگام عصر مشغول ویک بردینگ مشاهده شدند. چند روز قبل از برگزاری این جشن ازدواج و از آنجا که شکیرا با حضور پسرانش در جشن عروسی عمویشان مخالفت کرده بود، پیکه دو پسرشان را به میامی و به نزد مادرشان برگرداند. شکیرا پسرانش را با ویک بردینگ سرگرم می کند

اختلافات جدید پسران پیکه و کلارا چیا

به نظر می رسید که پیکه امیدوار بود تا بتواند شکیرا را متقاعد کند که دو پسرشان چند روز بیشتر پیش او مانده و در این جشن که با اولین حضور رسمی کلارا چیا، نامزد جدید این مدافع سابق اسپانیایی در جمع خانواده پیکه همراه بود، شرکت کنند اما با پاسخ منفی شکیرا روبرو شد.

شکیرا و پسرانش در حال موج سواری در دریا

در هر صورت به نظر می رسد که پسران پیکه و شکیرا به بهترین نحو ممکن تعطیلات تابستانی را پشت سر می گذارند و چند هفته دیگر سال جدید تحصیلی شان را آغاز خواهند کرد. شکیرا پسرانش را با ویک بردینگ سرگرم می کند طبق گزارش منتشره در لاوانگاردیا، شکیرا و پیکه مدرسه Miami Country Day School را برای تحصیل فرزندانشان انتخاب کرده اند که شهریه سالانه این مدرسه برای هر دانش آموز حدود 40 هزار دلار است. این مدرسه، یک مدرسه خصوصی و چند فرهنگی است که به نظر می رسد در آن حریم خصوصی ساشا و میلان به خوبی حفظ خواهد شد.

شکیرا : به حریم خصوصی فرزندانم احترام بگذارید

در ماه آوریل شکیرا با انتشار بیانیه ای از رسانه ها خواست تا به حریم خصوصی فرزندانش احترام بگذارند. او در آن زمان در این رابطه نوشت:
از شما تمنا می کنم تا از دنبال کردن پسرانم در داخل و خارج از مدرسه اجتناب کنید. جلوی در منتظر آنها نایستید و در فعالیت های فوق درسی همراهی شان نکنید تا از آنها عکس بگیرید.
شکیرا پسرانش را با ویک بردینگ سرگرم می کند این خواننده کلمبیایی بعد از جدایی از همسر سرشناسش جرارد پیکه، در ماه آوریل همراه با دو پسرش به میامی آمریکا نقل مکان کرد و در طول این مدت او با انتشار چندین ویدیو در صفحه رسمی اش در اینستاگرام، حسابی جنجال ساز بوده. او در هفته های اخیر حسابی درگیر ورزش موج سواری و یادگیری ترفندها و مهارتهای جدید این ورزش بود و حتی ویدیویی از خودش در حال موج سواری را منتشر کرد. آخرین اخبار چهره های موسیقی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...