سورپرایز جنیفر لوپز برای هوادارانش؛ J Lo و تغییر چهره اساسی!

جنیفر لوپز قرار است تا به‌زودی از آلبوم جدیدش رونمایی کند.
کدخبر (198086) | 02 تیر 1402 | ساعت 14:24
0 180
سورپرایز جنیفر لوپز برای هوادارانش؛ J Lo و تغییر چهره اساسی!
جنیفر لوپز قرار است تا به‌زودی از آلبوم جدیدش رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جنیفر لوپز اخیراً با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی، از تغییرات ظاهری جدیدش رونمایی کرده است. این خواننده سرشناس موهایش را به شکل چتری و تا بالای ابروهایش کوتاه کرده و با موهایی به رنگ قهوه‌ای طلایی، حالا ظاهر کاملاً متفاوتی پیدا کرده است. او عکس جدیدش را همراه با عبارت «بنگ بنگ» منتشر کرده و برروی آن، آرایشگرش، لورنزو مارتین، و برند محصولات مراقبت از پوستش، یعنی «JL Beauty»، را نیز تگ کرده است. فالوورهای جنیفر لوپز هم واکنش مثبتی نسبت به این تغییر چهره داشتند. این درحالی است که این روزها آماده‌سازی آلبوم بعدی جنیفر لوپز به نام «این من هستم» (This is me) در کمال سکوت درحال انجام است و گویا این آلبوم، الهام‌گرفته از داستان عشق او با بن افلک است. سورپرایز جی لو برای هوادارانش: تغییر چهره اساسی جنیفر در این باره گفته:

بیست سال پیش من عاشق عشق زندگی‌ام شدم. من بر روی آلبومی به نام «این من هستم» کار می‌کردم و همه چیز درباره ثبت لحظات در آن زمان بود. الان، حیرت‌آورترین و فوق‌العاده‌ترین اتفاق رخ داده. دلیل اینکه ما اینجا هستیم، این است که می‌خواهم این لحظه را در زمانش ثبت کنم و حتی بهتر از دفعه اول آن.
آخرین آلبوم جنیفر لوپز، 9 سال پیش با نام «A.K.A» و در سال 2014 به بازار عرضه شده بود و حالا او خودش را آماده ارائه آلبوم جدیدش می‌کند. البته در طول این سال‌ها، جنیفر لوپز بیکار نبود و هنرش را در قالب تک آهنگ‌ها و یا همکاری با هنرمندانی از جمله آلوارو سولر با ترانه «El Mismo Sol»، جیسون درولو با آهنگ «Try me»، آبراهام متئو با آهنگ «Se acabo el amor» و کسپر مخیکو، نیو گارسیا، ویسین و یاندل با آهنگ «Te boe II» با هوادارانش به‌اشتراک می‌گذاشت. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...