خواننده سرشناس سکوتش را شکست/ دلیل غیبت رمزآلود اخیر لیدی گاگا چه بود؟

لیدی گاگا اخیراً نامه بلندبالایی را در اینستاگرام منتشر کرده است.
کدخبر (198052) | 02 تیر 1402 | ساعت 18:57
0 144
خواننده سرشناس سکوتش را شکست/ دلیل غیبت رمزآلود اخیر لیدی گاگا چه بود؟
لیدی گاگا اخیراً نامه بلندبالایی را در اینستاگرام منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لیدی گاگا، خواننده سرشناس دنیا، اخیراً با انتشار نامه‌ای در اینستاگرام، هوادارانش را در جریان مسائل اخیر زندگی‌اش قرار داده و درمورد غیبت چندماهه‌اش توضیحاتی ارائه داده است. او در یک نامه سرگشاده بلندبالا از 55 میلیون فالوورش در اینستاگرام تشکر کرده و درباره برنامه‌های آینده‌اش با آن‌ها صحبت کرده است. دلیل غیبت رمزآلود اخیر لیدی گاگا چه بود؟

نامه سرگشاده لیدی گاگا در اینستاگرام

این خواننده برنده جایزه گرمی درمورد پروژه‌های مختلفی که در طول این مدت با آن‌ها درگیر بوده، نوشت:
من از تابستان گذشته، خلاقیت را در مسیری خاص و متفاوت تجربه کردم.
لیدی گاگا به این نکته اشاره کرده که مشغول نوشتن و ساخت موسیقی برای یک پروژه خاص بوده و خودش را برای نقش‌آفرینی در فیلم جوکر آماده می‌کرده و از حضورش در فیلم‌برداری این فیلم خبر داده. او در عین حال به این نکته اشاره کرد که استارت آپ شخصی‌اش به نام Haus Labs را راه‌اندازی کرده و به‌علاوه، در امور بشردوستانه مشارکت داشته و همچنین برروی تدوین فیلم Chromatica Ball کار می‌کرده. لیدی گاگا یادآوری کرده که غیبتش در شبکه‌های اجتماعی، بر سلامتی‌اش تأکید زیادی داشته و نوشته:
برای اولین بار در سال‌های اخیر می‌توانم بگویم که عشق من به هنر، موسیقی، مد و حمایت از جامعه، هرگز به این اندازه نبوده است.
لیدی گاگا ابراز امیدواری کرده که هوادارانش این موضوع را درک کنند که این دوره دوری از شبکه‌های اجتماعی ماهیتی شفابخش و انرژی‌بخش برای او داشته و نوشته:
امیدوارم شما بدانید که این زمان دوری برای قلب، ذهن، بدن و خلاقیت من بسیار شفابخش و انرژی‌بخش بوده تا بتوانم برای خودم یک زندگی شخصی خوب را بسازم.
او بر این نکته تأکید داشت که این دوره انزوا، با میل او به تنهایی و رشد شخصی‌اش همراه بوده:
خیلی خوب است که مدت زمانی تنها باشی و بدانی که کافی هستی.
او همچنین آرزو کرد که ای کاش می‌توانست به زمان قبل برگشته و به لیدی گاگای جوان درباره اهمیت ارزش دادن به شخص خودش نکاتی را یادآوری می‌کرد. نامه سرگشاده او، از تعهدش به هوادارانش و درعین حال عشق عمیقش به هنر خبر می‌دهد. لیدی گاگا در طول دوران دوری از کانون توجهات، تمرکزش را برروی کامیابی و آرامش قرار داد و خلاقیت‌هایش را بیش از پیش شکوفا کرد و در حالی ماجراجویی‌های جدیدی را آغاز می‌کند که واقعاً از هوادارانش ممنون است و بی‌صبرانه منتظر است تا دستاوردهای جدیدش را با آن‌ها به اشتراک بگذارد. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...