بیگ شو و مسیر تبدیل شدن به یک ستاره؛ از یک فروشنده دوره‌گرد تا ستاره WWE!

کدخبر (214622) | 10 مرداد 1402 | ساعت 12:38
0 355
بیگ شو و مسیر تبدیل شدن به یک ستاره؛ از یک فروشنده دوره‌گرد تا ستاره WWE!
بیگ شو برای رسیدن به جایگاه فعلی خود، راه سختی داشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پل وایت، اسطوره دنیای کشتی کج که بیشتر با نام بیگ شو شناخته می‌شود، در طی دوران حرفه‌ای خود در این حوزه 23 میلیون دلار درآمد کسب کرده اما اوضاع برای او همیشه هم اینقدر خوب سپری نشده است.

بیگ شو در نوجوانی استعداد خوبی در بسکتبال از خود نشان داده بود. اما رقم خوردن مجموعه‌ای از اتفاقات ناگوار -از جمله مرگ پدر و پدربزرگ- باعث شد که او این ورزش را کنار بگذارد.

او سپس در چند شغل کم‌درآمد مختلف مشغول به کار شد تا اینکه سرانجام به‌واسطه اسطوره WWE یعنی هالک هوگان فرصت یافت که در مبارزات کشتی کج خودی نشان دهد.  

بیگ شو یکی از ثروتمندترین کشتی‌گیران تاریخ است

بیگ شو در مصاحبه با talkSPORT گفته است:

من بسکتبال را کنار گذاشتم؛ از مربی جدیدی که آمده بود خوشم نمی‌آمد. البته چیزی ندارم که علیه او بر زبان بیاورم و مطمئنم که او انسان خوبی است اما ارتباط خوبی میانمان برقرار نشد. از آن پس تا مدتی همینطور برای خودم معطل می‌گشتم. مدتی ماشین‌های قراضه می‌فروختم. مدتی در چند کافه و می‌خانه به‌عنوان مامور حفظ نظم مشغول به کار بودم. مدتی متصدی پاسخ به تلفن بودم. مدتی خانه به خانه می‌گشتم و مواد بهداشتی و شوینده می‌فروختم. باید بگویم که این آخری بدترینشان بود.

 بیگ شو که حالا 51 ساله است، 22 سال را در WWE سپری کرد و در حال حاضر در کمپانی AEW مشغول به کار است و طی این سال‌ها، توانسته میلیون‌ها دلار ثروت کسب کند. در حقیقت بیگ شو از حیث میزان درآمد در میان تمام سوپراستارهای تاریخ دبلیو دبلیو ای در جایگاه چهارم قرار دارد. ثروت 23 میلیون دلاری بیگ شو، او را بالاتر از نام‌های بزرگی چون آندرتیکر، کریس جریکو و تریپل اچ قرار می‌دهد. بیگ شو یکی از سنگین‌ترین مبارزان تاریخ WWE و صاحب یکی از بزرگترین جثه‌ها در تاریخ این مسابقات است. او در دوران اوجش روزانه ۱۸ هزار کالری مصرف می‌کرد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...