یک احتمال هیجان‌انگیز؛ راک در سامراسلم 2023 به رینگ کشتی کج باز می‌گردد؟

کدخبر (214647) | 10 مرداد 1402 | ساعت 00:01
0 442
یک احتمال هیجان‌انگیز؛ راک در سامراسلم 2023 به رینگ کشتی کج باز می‌گردد؟
مبارزه دواین جانسون و گریسون والر در سامراسلم 2023، دور از ذهن نیست.

به گزارش سرخ نیوز، از آخرین مبارزه دواین جانسون در WWE سال‌ها می‌گذرد. طرفداران کشتی کج دیگر از انتظار برای بازگشت او به‌ روی رینگ خسته شده‌اند.

در طی این مدت بارها شایعه‌ی بازگشت راک به میادین منتشر شده است اما این اتفاق هرگز محقق نشده است. اخیرا دوباره شایعه‌ی بازگشت دواین جانسون به WWE بر سر زبان‌ها افتاده است.

حالا که در آستانه‌ی برگزاری رویداد سامراسلم 2023 قرار داریم گویا احتمال حضور راک در این ایونت چندان هم دور از انتظار نیست.

اخیرا در صفحه توئیتر Elite Rockers اخباری مبنی بر حضور احتمالی جانسون در سامراسلم منتشر شده است:

به احتمال زیاد راک در سامراسلم حاضر خواهد شد و با گریسون والر مبارزه خواهد کرد. بر اساس گزارش منابع داخلی این مبارزه کمتر از پنج دقیقه به طول خواهد انجامید.

با در نظر گرفتن قواعد و عرف‌های بازگشت یک سوپراستار به WWE باید گفت که فرضیه‌ی بازگشت دواین جانسون در حال حاضر کاملا محتمل است. اکنون بیش از چهار سال از خداحافظی رسمی راک از دنیای کشتی کج می‌گذرد. شاید جانسون در طول این مدت به دنبال یک فرصت طلایی می‌گشته تا بازگشت خود را رقم بزند.

صفحه Elite Rockers در توئیتر ادعا کرده است که مبارزه راک و گریسون والر در سامراسلم 2023 یک مبارزه حدودا پنج دقیقه‌ای خواهد بود. با توجه به اینکه انجام مبارزات طولانی معمولا به تمرینات آماده‌سازی مفصل و پرفشاری نیاز دارد می‌توان حدس زد که بازگشت احتمالی راک با یک مبارزه کوتاه رقم خواهد خورد. با کنار هم قرار دادن تمام جزئیات امر اینطور به‌نظر می‌رسد که شایعه بازگشت دواین جانسون به WWE واقعا حقیقت داشته باشد.

شایعه مبارزه راک و رومن رینز در رسلمنیا

همانطور که گفتیم این نخستین بار نیست که شایعه بازگشت دواین جانسون در دنیای کشتی کج پخش شده است. یکی از شایعه‌های قبلی پیش از رسلمنیا 39 پخش شده بود. در آن زمان شایعه‌ها حاکی از این بودند که راک در رسلمنیا در برابر عموزاده‌ی خود یعنی رومن رینز قرار خواهد گرفت.

اما طرفداران کشتی کج دوست ندارند که دواین جانسون در بازگشت خود به WWE متحمل شکست شود. صد البته خود دبلیودبلیوئی هم مایل نیست کمربند قهرمانی را به کسی بدهد که مشخص نیست مبارزه بعدی‌اش چه زمانی انجام خواهد شد. بنابراین شایعه‌ی رویارویی راک و رومن رینز در رسلمنیا 39 از همان آغاز بی‌اساس به‌نظر می‌رسید. دبلیودبلیوئی این شعار را برای رسلمنیا 39 انتخاب کرده بود: رسلمنیا به هالیوود می‌رود! شاید همین شعار بود که باعث شد شایعه‌ی حضور یکی از بزرگترین ستارگان هالیوود یعنی دواین جانسون در این مسابقات به ذهن بیاید. اما سرانجام مشخص شد که شایعه‌ها شایعه‌ای بیش نبودند و خبری هم از راک در رسلمنیا نبود. تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا سامراسلم 2023 نیز به همین سرنوشت دچار خواهد شد یا نه.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...