خاطرات بیگ شو از جان سینا : او به باشگاه می‌رفت و همه رکوردها را جابجا می‌کرد

جان سینا گرچه یکی از برترین رجزخوانان تاریخ WWE است اما با این حال هرگز درباره شماری از دستاوردهای خود هیچ حرفی نزده است.
کدخبر (213767) | 07 مرداد 1402 | ساعت 14:24
0 358
خاطرات بیگ شو از جان سینا : او به باشگاه می‌رفت و همه رکوردها را جابجا می‌کرد
جان سینا گرچه یکی از برترین رجزخوانان تاریخ WWE است اما با این حال هرگز درباره شماری از دستاوردهای خود هیچ حرفی نزده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پل وایت که او را با نام بیگ شو نیز می‌شناسند در سال‌های دور همکاری‌های نزدیکی را با جان سینا صورت داده است و به خوبی از رازهای این تمرینی این دارنده شانزده عنوان قهرمانی WWE آگاه است. بیگ شو همچنین یک گیمر حرفه‌ای نیز هست و بارها با جان سینا پلی استیشن بازی کرده است. بیگ شو در مصاحبه اخیر خود با TalkSPORT گفته است که با توجه به تعهد و روحیه حرفه‌ای جان سینا مطمئن بوده که او در هالیوود نیز موفق می‌شود:

او یک روحیه رقابت‌جویی فوق‌العاده دارد و همواره تمرکز کاملش را بر هر کاری اختصاص می‌دهد. او هر جزئی از کار را در ظرافت و کمال مطلق به انجام می‌رساند و هیچ حرفی هم در این بین نمی‌زند. این ذهنیت جان سینا است.

بیگ شو درباره روحیه رقابت‌جویی جان سینا

جان سینا که در حال حاضر برای فیلمبرداری یک فیلم در کشور انگلیس به‌سر می‌برد، اخیرا با ورود ناگهانی خود به یک باشگاه بدنسازی در لیورپول ورزشکاران حاضر در باشگاه را غافلگیر نمود. بیگ شو می‌گوید سینا بهترین کشتی‌گیری بوده است که تا بحال مقابلش قرار گرفته است. او در ادامه این مصاحبه گفته است:

به یاد دارم که جان سینا همیشه به باشگاه‌های غریبه می‌رفت و پیش از هر چیز به رکوردهایی که روی دیوارها ثبت شده بود نگاه می‌کرد. او سپس به گوشه‌ای از باشگاه می‌رفت و تمام رکوردها را جابجا می‌کرد. او اصلا سروصدا هم راه نمی‌انداخت. من نگاهش می‌کردم و می‌گفتم مرد، می‌دانم که آن گوشه چه‌کار کردی و او فقط چشمکی به من می‌زد. او با خودش رقابت می‌کند. سینا همواره به دنبال به چالش کشیدن خودش است و برای همین است که اینقدر در همه‌چیز موفق است.

 بیگ شو که 230 کیلوگرم وزن دارد می‌گوید که جان سینا یکی از معدود کشتی‌گیرانی است که می‌تواند او را از روی زمین بلند کند. او درباره روحیه چالش‌پذیر سینا گفته است:

بسیاری از افرادی که در باشگاه‌های بدنسازی شروع به شکستن رکوردها می‌کنند این کار را برای ارضای حس خودپسندی خود انجام می‌دهند. اما جان سینا این کار را صرفا برای به چالش کشیدن خود انجام می‌داد. رقابت او همواره بین خودش و خودش بود. به‌نظرم به همین خاطر است که موفقیت‌های سینا هرگز تمامی ندارد. او این روحیه را سال‌هاست که حفظ کرده و هنوز هم همان جان سینای سابق است.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...