وقتی جان سینا فقیر بود / «قهرمان» پولی برای خرید پیتزا نداشت

کدخبر (214765) | 10 مرداد 1402 | ساعت 06:28
0 208
وقتی جان سینا فقیر بود / «قهرمان» پولی برای خرید پیتزا نداشت
اسطوره WWE یعنی جان سینا مسیر پر پیچ و خمی را برای رسیدن به شهرت و جایگاه کنونی خود طی نموده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جان سینا در سال 1999 و پس از فارغ التحصیلی در رشته فیزیولوژی ورزشی، از شهر وست نیوبری ایالت ماساچوست به لس آنجلس نقل مکان کرد. سینا در مصاحبه اخیر خود با کوین هارت گفته است که اگرچه سرانجام توانست در لس آنجلس شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود بیابد. اما اوضاع برایش دشوارتر از آنچه گمان می‌کرد پیش ‌رفت:

قصد من از نقل مکان به ایالت کالیفرنیا، مشغول شدن در صنعت سرگرمی نبود. من به اینجا آمدم تا شغلی مرتبط رشته تحصیلی‌ام را برای خود دست‌وپا کنم. و متوجه شدم که رسیدن به این هدف اصلا هم آسان نیست. هیچکس اینجا اعتباری برای آن تکه کاغذ (مدرک تحصیلی) قائل نبود.

  جان سینا می‌گوید که در آن دوران تلاش کرده تا در چند باشگاه بدنسازی استخدام شود اما در رسیدن به هدف ناکام مانده. سینا می‌گوید که در آن زمان در ماشینش می‌خوابیده و غذایش هم چیزی جز پیتزایی که به‌طور رایگان از یک فروشگاه محلی می‌گرفته نبوده است:

آنها شرط جالبی داشتند: اگر می‌توانستی کل پیتزایشان را بخوری مجبور نبودی پولش را پرداخت کنی. من شب‌ها آنجا می‌رفتم و کل پیتزا را می‌خوردم. من هیچ پولی نداشتم و از این طریق می‌توانستم غذای رایگان بخورم.

جان سینا پای تصمیم خود ماند و به نتیجه رسید

جان سینا می‌گوید که شرایطش در آن دوران بسیار سخت بوده است اما با این حال کمکش کرده تا به خودشناسی عمیق‌تری دست پیدا کند. سینا می‌گوید که یکی از گزینه‌هایش این بوده که برگردد و دوباره با پدر و مادرش زندگی کند. اما ترجیح داده که مقاومت کند و در کالیفرنیا بماند:

این انتخاب خودم بود که سختی بکشم. پدرم همیشه به من می‌گفت که تو پسر من هستی و من دوستت دارم؛ هروقت که خواستی می‌توانی به خانه برگردی. اگر به ماساچوست برمی‌گشتم غذایی داشتم که بخورم و سقفی بالای سرم بود. اما تصمیم گرفتم که بمانم.

مقاومت و ایستادگی جان سینا سرانجام برایش نتیجه داد. او سال بعد توانست شغلی برای خود بیابد و خیلی زود نیز کارنامه‌اش در WWE را آغاز نمود. سینا در طی دوران پرافتخار خود در کشتی کج به شانزده عنوان قهرمانی جهان دست یافت. او یکی از پردرآمدترین ستارگان در تاریخ دبلیو دبلیو ای است.

 جان سینا در ادامه این مصاحبه گفته است:

من در نوجوانی مسابقات کشتی کج را تماشا می‌کردم اما هرگز تصور نمی‌کردم که خودم هم یک کشتی‌گیر حرفه‌ای شوم. همیشه برای من اینطور بود که باید درسم را بخوانم و سرانجام یک شغل واقعی برای خودم دست‌وپا کنم. کشتی کج هرگز برای من یک شغل واقعی نبود.

جان سینا علاوه بر کشتی کج، مدتی است که در هالیوود نیز مشغول به کار شده و در فیلم‌هایی نظیر سریع و خشن، تفنگدار دریایی، جوخه انتحار، تعطیلات دوستانه، باربی و... به ایفای نقش پرداخته است. جان سینا می‌گوید که در مسیر زندگی خود بسیار خوش‌شانس بوده است و حتی قسمت‌های دشوار این مسیر نیز برایش عزیز هستند:

کل وجود من یک تصادف است. کل هستی من شکل‌گرفته از مجموعه‌ای از خوش‌شانسی‌ها و پدیده‌های تصادفی است.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...