داستان زندگی شاهانه خانواده تایسون فیوری ؛ هفتمین فرزند در راه است !

تایسون فیوری چهره مطرح دنیای بوکس در اینستاگرام همسرش برای هفتمین فرزندشان باردار است.
کدخبر (158626) | 06 فروردین 1402 | ساعت 15:30
0 670
داستان زندگی شاهانه خانواده تایسون فیوری ؛ هفتمین فرزند در راه است !
تایسون فیوری چهره مطرح دنیای بوکس در اینستاگرام همسرش برای هفتمین فرزندشان باردار است.

به گزارش سرخ نیوز، همین آگوست سال 2021 بود که خانواده تایسون فیوری به استقبال تولد دخترشان آتنا رفتند؛ دختری که تصور می‌شد آخرین فرزند این خانواده لقب بگیرد اما اینگونه نبود. حالا این بوکسور سنگین وزن در اینستاگرام اعلام کرده که قرار است لذت دیگری به زندگی آنها اضافه شود و همسرش پاریس برای هفتمین فرزندشان باردار است. تایسون فیوری با انتشار تصویری از خودش در کنار همسرش در سینما که مشغول خوردن عکس هستند، این خبر دلگرم‌کننده را به هوادارانش اعلام و عنوان کرد هفتمین فرزند آنها در اواخر سال جاری میلادی متولد خواهد شد. فیوری زیر پست این عکس نوشته:

هیچ چیز از بین نرفته است. من می‌توانم با همسر زیبای باردارم قرار ملاقات بگذارم. خدا بزرگ است. هفتمین بچه در راه است. خبر فوق‌العاده برای خوشحال کردن من.
داستان زندگی شاهانه خانواده تایسون فیوری ؛ هفتمین فرزند در راه است !پاریس که معشوقه دوران کودکی تایسون محسوب می‌شود، هنوز به طور رسمی بارداری خود را در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام نکرده است. تایسون فیوری و پاریس در سن 14 سالگی با هم آشنا شدند و پنج سال بعد زمانی که به ترتیب 20 و 19 ساله بودند، با یکدیگر ازدواج کردند. اولین دختر آنها ونزوئلا نام دارد که سیزده ساله است و بعد او پرنس جان جیمز 9 ساله، پرنس تایسون دوم 5 ساله، آدونیس 4 ساله و والنسیا 3 ساله متولد شدند. آتنا در آگوست 2021 مارس به دنیا آمد و سه دقیقه قبل از اینکه توسط پزشکان احیا شود، جان خود را از دست داد.

خبری که بعد از لغو یک مبارزه بزرگ اعلام شد

تایسون در حالی با خوشحالی خبر به دنیا آمدن هفتمین فرزند خود را اعلام کرد که این قهرمان دسته سنگین وزن بوکس جهان، به دنبال لغو رقابتش با الکساندر اوسیک شرایط روحی خوبی نداشت. مبارزه تایسون فیوری و الکساندر اوسیک برای قهرمانی بلامنازع بوکس جهان، روز چهارشنبه هفته گذشته پس از هفته‌ها تلاش هر دو تیم برای نجات این مبارزه، شکست خورد و در نهایت لغو شد. این در حالی بود که اوسیک با درخواست‌های طمعکارانه فیوری برای تقسیم سود این رقابت موافقت کرده بود اما نپذیرفت که دیدار مجددی میان آنها صورت بگیرد تا اینگونه تیم اوسیک از روند مذاکرات کنار بکشد. این اتفاق هواداران دنیای بوکس را کاملا ناامید کرد و واکنش‌های زیادی را از سوی آنها به همراه داشت. با لغو این مبارزه انتظار می‌رود الکساندر اوسیک به عنوان دارنده 3 کمربند قهرمانیWBA ،IBF و WBO تابستان سال جاری در مقابل دنیل دوبوآ یا فیلیپ هرگوویچ به دفاع اجباری از عناوین قهرمانی خود بپردازد. درسوی مقابل، اگر مبارزه فیوری و اوسیک به‌طور کلی لغو شود، مشخص نیست که بوکسور بریتانیایی چه برنامه‌ای برای مبارزات بعدی خود خواهد داشت. با ثروت 53 میلیون پوندی تایسون فیوری، بچه‌های او هیچ چیز در زندگی کم ندارند و از سبک زندگی مرفه خود لذت می‌برند. از تعطیلات افسانه‌ای گرفته تا جشن‌های تولد مجلل، در ادامه به زندگی پر زرق و برق بچه‌های تایسون نگاه می‌کنیم.

سفرهای پنج ستاره خانواده تایسون فیوری

در ژانویه امسال تایسون و پاریس هر شش فرزند خود را به مدت دو هفته به تنریف بردند و پرنس جان جیمز و پرنس تایسون دوم را از مدرسه خارج کردند. والدین از بیرون بردن بچه‌ها از مدرسه دولتی در طول تحصیلی منع می‌شوند مگر اینکه شرایط استثنایی وجود داشته باشد. در این تعطیلات خانواده تایسون فیوری‌ در جزایر قناری، در یک هتل پنج ستاره با سالن بدنسازی، پارک آبی و نمایش‌های زنده اقامت کردند؛ جایی که هزینه اتاق‌های آن شبی 750 پوند است.

داستان زندگی شاهانه خانواده تایسون فیوری ؛ هفتمین فرزند در راه است !سوپرقایق تفریحی 18 هزار پوندی

در یک سفر دیگر خانواده فیوری در یک قایق تفریحی 18 هزار پوندی در جنوب فرانسه اقامت کردند. این قایق دارای جکوزی و همچنین هفت کارمند بود. خانواده تایسون فیوری در ماه می سال گذشته در یک سفر مجلل دیگر به ریویرای فرانسه رفته و کنار هم از آن لذت بردند که البته بیشتر وقت خود را در یک سوپرقایق تفریحی لوکس که شبی 18 هزار پوند برایشان هزینه داشت، سپری کردند. در داخل قایق جکوزی، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری شیک و سوئیت بزرگ و همچنین حداقل هفت خدمه برای پاسخگویی به نیازهای خانواده وجود داشت. همچنین جت اسکی اختصاصی هم در این قایق دیده می‌شد. تایسون، پاریس و بچه‌هایشان که به اقامت در این قایق جذاب راضی نبودند، بقیه سفر خود را در نیس در هتل مجلل Boscolo به پایان رساندند؛ جایی که اتاق‌ها شبی 400 پوند قیمت دارند.

ست ورساچه

تایسون از طرفداران بزرگ برند ورساچه است و اغلب این برند را در مسابقات بوکس و در زندگی روزمره خود می‌پوشد. در ماه می 2021، زمانی که در میامی حضور داشت، به طور اتفاقی همه فرزندانش را به عمارت خیره‌کننده ورساچه برد و این در حالی بود که همه خانواده تایسون فیوری لباس‌هایی از این برند را به تن داشتند. مجموع لباس‌های این خانواده حدود 3 هزار پوند ارزش داشت و در همان زمان واکنش‌های زیادی را برانگیخت. در آن شب تایسون یک پیراهن که نیمی از پوست مار و نیمی از پیراهن باروکو بود را پوشیده بود؛ پیراهنی که قیمت آن 930 پوند است. داستان زندگی شاهانه خانواده تایسون فیوری ؛ هفتمین فرزند در راه است !

کمدهای گرانقیمت

علاقه تایسون فیوری و فرزندانش فقط به برند ورساچه نیست چرا که در کمد لباسهایشان اغلب از برندهای گرانقیمت Givenchy و Kenzo لباس‌هایی نیز دیده می‌شوند. در ماه می سال گذشته، پاریس تصویری زیبا از چهار فرزند خود را به اشتراک گذاشت که همگی لباس‌های برند بالمن را بر تن داشتند که در مجموع بیش از 1246 پوند ارزش داشت.

کالسکه گرانقیمت

کالسکه‌ای که پاریس برای آتنا خریده بیش از 1800 پوند ارزش دارد. بعد از اینکه پاریس در آگوست 2021 آتنا را به دنیا آورد، او کالسکه گرانقیمت دخترش را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت. داستان زندگی شاهانه خانواده تایسون فیوری ؛ هفتمین فرزند در راه است !

جشن تولد با تم وگاس

وقتی ونزوئلا 13 ساله شد، پدر و مادرش سنگ تمام گذاشتند و یک مهمانی با تم لاس وگاس برگزار کردند. این مهمانی عجیب دارای دکوری با مضمون کازینو شامل کارت، تاس و بازی رولت و همچنین میز بزرگی از غذا و حروف نورانی غول‌پیکری بود که نام ونزوئلا را نشان می‌داد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...