ترفند ساده ریچ گاسپاری برای داشتن عضلات شکمی شش تکه؛ عملیات مورفئوس 8 برای جوان ماندن!

ریچ گاسپاری در صفحه اینستاگرامش یک راه ساده برای داشتن عضلات شکم شش تکه بیان کرده است.
کدخبر (204097) 15 تیر 1402 | ساعت 16:33
0 206
ریچ گاسپاری در صفحه اینستاگرامش یک راه ساده برای داشتن عضلات شکم شش تکه بیان کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وقتی لی هنی سلطنت خود را بر مسابقات مستر المپیا در دهه 80 میلادی آغاز کرد، دیگر کسی نتوانست بالاتر از این اسطوره دنیای بدنسازی در رده نخست قرار بگیرد. یکی از بدنسازانی که در آن سال‌ها زیر سایه سلطه لی هنی قرار گرفت، کسی نبود جز ریچ گاسپاری. هنگامی که او عرصه حرفه‌ای بدنسازی را رها کرد، با تأمین مکمل‌ها و ویتامین‌های موردنیاز تمرین بدنسازان، وارد جنبه تجاری این ورزش شد. علاوه‌بر این، او دانش و نظرات کارشناسی خود را درمورد این ورزش با جامعه بدنسازی به اشتراک می‌گذارد.

ترفند ساده ریچ گاسپاری برای داشتن عضلات شکمی شش تکه؛ عملیات مورفئوس 8 برای جوان ماندن! 02گاسپاری 60 ساله هنوز به‌صورت فشرده و با جدیت تمرین می‌کند و توانسته فیزیک بدنی کات خود را حفظ کند. ریچ گاسپاری اخیراً یک برنامه تمرینی دیگر را با فالوورهایش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و بر اهمیت آن در حفظ عضلات شکمی زیبا تأکید کرده است.

تمرینات پا ریچ گاسپاری

توسعه عضلات شکم یکی از فعالیت‌های حیاتی در ورزش بدنسازی است و بسیاری از بدنسازان تمرینات مختلف را برای داشتن عضلات شکمی با جزئیات و برجسته انجام می‌دهند. حالا ریچ گاسپاری به‌عنوان یکی از بزرگان بدنسازی، ترفندی را برای ایجاد شکمی فوق‌العاده ارائه کرده است.
  ریچ گاسپاری در پست اینستاگرامی خود درحال انجام مکرر تمرینات بالا بردن پا دیده شد. او در توضیح این عکس نوشته است:
تمرین عضلات شکم، ساختار بدن شما را تقویت می‌کند و می‌تواند به شما در تمرین سایر قسمت‌های بدن کمک کند.
این عضو تالار مشاهیر بدنسازی با اشاره به ماهیت این تمرین گفت:
بالا بردن پاها برای تمرین عضلات پایین شکم عالی است. من همچنین کرانچ شکمی را برای کار کردن روی تمامی عضلات و همچنین کرانچ‌های چرخشی برای کار بین دنده‌ای انجام می‌دهم.

رازهای ریچ گاسپاری برای جلوگیری از پیری زودرس

به توصیه ریچ گاسپاری، تمرینات شکمی باید حداقل دو تا سه بار در هفته انجام شود و دامنه تکرار روی شکم باید بین 15 تا 50 باشد. گاسپاری یکی از بدنسازانی است که به زیبایی درحال پیر شدن است و برای جلوگیری از پیری زودرس، رازهایی دارد که آن‌ها را افشا کرده است. تلاش برای جوان‌تر به نظر رسیدن در بین انسان‌ها غیرمعمول نیست. با خاکستری شدن موها و بیرون آمدن چین و چروک‌ها، افراد به‌دنبال روش‌های مختلفی هستند که می‌توانند به کندکردن روند پیری کمک کنند. گاسپاری هم همین ذهنیتی را دارد و تلاش دارد ظاهر جوانش را حفظ کند. بنابراین او برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک صورت خود، به درمان مورفئوس 8 روی آورده است. او در پست قبلی خود نوشت:
امروزه مردان می‌خواهند جوان به‌نظر برسند و این روش درمانی مانند لیفت صورت، بدون جراحی و در زمان استراحت است.
ترفند ساده ریچ گاسپاری برای داشتن عضلات شکمی شش تکه؛ عملیات مورفئوس 8 برای جوان ماندن! ریچ گاسپاری با به اشتراک گذاشتن فعالیت‌هایش در بدنسازی با هوادارانش، فعالانه در این ورزش مشارکت می‌کند. رژیم‌های تمرینی و غذایی او می‌تواند به بدنسازان تازه کار کمک کند تا نکات و ترفندهای مختلفی را برای مسابقه یاد بگیرند. اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...