روزی روزگاری، شرو کلاسیک 2011 ؛ از پایان جی کاتلر به شروع دوران طلایی فیل هیث

دو پیشکسوت افسانه ای بدنسازی، فیل هیث و جی کاتلر رابطه دوستانه عمیق و قدیمی با یکدیگر دارند و همیشه اخبار جدیدی پیرامون فعالیت های مشترکشان منتشر می شود.
کدخبر (203222) | 15 تیر 1402 | ساعت 09:14
0 358
روزی روزگاری، شرو کلاسیک 2011 ؛ از پایان جی کاتلر به شروع دوران طلایی فیل هیث
دو پیشکسوت افسانه ای بدنسازی، فیل هیث و جی کاتلر رابطه دوستانه عمیق و قدیمی با یکدیگر دارند و همیشه اخبار جدیدی پیرامون فعالیت های مشترکشان منتشر می شود.

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث و جی کاتلر دو اسطوره مسابقات مستر المپیا، بیش از یک دهه است که یکدیگر را می‌شناسند. نه تنها این دو بدنساز افسانه‌ای به تنهایی محبوبیت قابل توجهی دارند بلکه دوستی‌شان هم در نوع خود میان طرفداران این ورزش جایگاه خاصی دارد. حفظ دوستی در این ورزش رقابتی دشوار است. با این حال این دو بدنساز بزرگ ثابت کرده‌اند که در این فرضیه اشتباهاتی هم وجود دارد و آنها موفق شده‌اند تا به امروز، رابطه بسیار سالمی را با یکدگر داشته باشند و اغلب تصویری از فیگور گیری خود را در کنار یکدیگر در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. اخیرا جی کاتلر که در اینستاگرام بسیار فعال است، تصویری از فیگور فیل هیث، قهرمان هفت دوره مسابقات مستر المپیا را در کنار خودش منتشر کرده است.

روزی روزگاری، شرو کلاسیک 2011 ؛ از پایان جی کاتلر به شروع دوران طلایی فیل هیثفیگورگیری فیل هیث و جی کاتلر در سال 2011

در این عکس این دو بدنساز نمادین به دوربین لبخند زده‌اند. جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا، این تصویر را با عنوان «روزی روزگاری در سال 2011» به اشتراک گذاشته است. جی کاتلر با یادآوری روزهای خوب گذشته و ابراز خرسندی نسبت به موفقیت هیث، اضافه کرد: «این آغاز دوران فیل هیث است.» سال 2011 یک سال متمایز و شاخص برای فیل هیث بود. او سیزدهمین قهرمان مستر المپیا لقب گرفته بود و به روند موفقیت‌هایش در شش سال آینده نیز ادامه داد. البته اهمیت این سال فقط به قهرمانی او ارتباط نداشت بلکه همین که توانسته بود جی کاتلر را از تخت پادشاهی خود پایین بکشد، یک موفقیت بزرگ دیگر بود. پیش از آن کاتلر دو بار در سال‌های 2006 و 2007 و همچنین سال‌های 2009 و 2010 به قهرمانی مستر المپیا رسیده بود. فیل هیث در واکنش به تصویر منتشر شده، در شبکه‌های اجتماعی پاسخ کاتلر را داد و گفت:
باور می‌کنی 12 سال گذشته است؟ یکی از خشن‌‌ترین سفرهای تاریخ.

روزی روزگاری، شرو کلاسیک 2011 ؛ از پایان جی کاتلر به شروع دوران طلایی فیل هیثجی کاتلر و فیل هیث در شرو کلاسیک هند

جی کاتلر و فیل هیث پس از اولین رویارویی خود، راه طولانی را پیموده‌اند. آنها اولین بار در سال 2003 در یک رویداد بدنسازی با هم آشنا شدند. جی کاتلر به تازگی در دومین آرنولد کلاسیک شرکت کرده بود و به عنوان مهمان در NPC North Colorado، جایی که هیث اولین حضورش را به عنوان یک بدنساز نیمه سنگین وزن تجربه می‌کرد، فیگور گرفت. تصویر منتشر شده مربوط به سفر آنها به هند است. جی کاتلر و فیل هیث برای شرکت در اولین رویداد سالانه شرو کلاسیک که در بمبئی برگزار می شد، مسافت زیادی طی کرده بودند. در این رقابت نیز هیث عنوان قهرمانی را بدست آورد و قهرمان 4 دوره مستر المپیا در جایگاه دوم قرار گرفت. این قهرمانی جایگاه فیل هیث را به عنوان بهترین بدنساز جهان تثبیت کرد. شرو کلاسیک یکی از بزرگترین رویدادهای بدنسازی در آسیا است که توسط IFFB تایید شده است. اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...