تمرین مشترک حسین کریمی و اندرو جکد در باشگاه بینوس وان دبی + ویدئو

حسین کریمی بدنساز ایرانی دسته فیزیک مردان اخیرا در باشگاه بینوس وان دبی یک تمرین مشترک با اندرو جکد چهره شناخته شده دسته آزاد را پشت سر گذاشته است.
کدخبر (203106) 13 تیر 1402 | ساعت 12:58
0 274
حسین کریمی بدنساز ایرانی دسته فیزیک مردان اخیرا در باشگاه بینوس وان دبی یک تمرین مشترک با اندرو جکد چهره شناخته شده دسته آزاد را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، باشگاه بینوس وان دبی یکی از مشهورترین و بهترین باشگاه‌های جهان است، باشگاهی که در آن هر لحظه امکان ملاقات با یک چهره سرشناس وجود دارد! تقریبا هیچ بدنساز مشهوری نیست که در این باشگاه تمرین نکرده باشد، از بدنسازان سطح اول دسته آزاد گرفته تا چهره‌های شناخته شده سینما، یوتیوبرها و قهرمانان مچ اندازی. این باشگاه مجهز به یک بخش مچ اندازی خاص است و موفق شده بسیاری از قهرمانان مچ اندازی را جذب کند.

حضور چهره‌های سرشناس در باشگاه بینوس وان دبی

چهره‌های شناخته شده‌ای چون بیگ رامی، کای گرین، رونی کلمن، مایک اوهرن، اولیسس مدی، ژان کلود ون دام و ... سابقه حضور پیوسته و مقطعی در این باشگاه بدنسازی را داشته‌اند. در میان چهره‌های ایرانی نیز، هادی چوپان، موسی اسماعیل‌پور، وحید بادپی، حسین کریمی و ... بدنسازانی بوده‌اند که سابقه تمرین در این باشگاه را داشته‌اند. این باشگاه بدنسازی بدنسازان ثابت بسیاری از نقاط مختلف جهان دارد، اندرو جکد، لری ویلز آمریکایی (بدنساز، یوتیوبر و پاورلیفتر معروف که در تمام زمینه‌های قدرتی اقدام به تولید محتوا می‌کند)، آندره دیو (که سال‌ها زیر نظر هنی رامبد تمرین کرده بود) و ... از جمله این چهره‌ها هستند و اگر بخواهیم اسامی را لیست کنیم نیاز به یک لیست طولانی خواهیم داشت.

جلسه تمرینی مشترک حسین کریمی و اندرو جکد

حسین کریمی بدنساز ایرانی دسته فیزیک مردان که سال گذشته نیز در مستر المپیا روی استیج رفته بود اخیرا تمرینات خود را در باشگاه بینوس وان دبی پیگیری می‌کند و در یکی از جلسات تمرینی اخیر خود، همراه با اندرو جکد چهره شناخته شده دنیای بدنسازی و نفر سوم آرنولد کلاسیک 2023 وزنه زده است.

ویدئو: تمرین مشترک حسین کریمی و اندرو جکد

اندرو جکد برای حضور در مستر المپیا 2023 نیاز به قهرمانی در یکی از مسابقات حرفه‌ای پیش رو دارد. هدف او قهرمانی در تگزاس پرو 2023 و دفاع از عنوان قهرمانی در این رقابت است و پس از آن اندرو جکد برای حضور در میان 5 نفر برتر دسته آزاد تلاش خواهد کرد و به دنبال بهبود عملکرد خود نسبت به مستر المپیا 2022 خواهد بود، استیجی که این بدنساز با حضور در رده هشتم به کار خود پایان داده بود. اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...