ترفند عجیب جیسون موموا برای تبدیل شدن به یک بدنساز غول پیکر!

جیسون موموا بازیگر نقش آکوامن در دنیای دی سی و بازیگر سریال بازی تاج و تخت، از برنامه تمرینی و راز مخفی بدنسازی خود پرده برداشت.
کدخبر (163968) | 20 فروردین 1402 | ساعت 15:48
0 1435
ترفند عجیب جیسون موموا برای تبدیل شدن به یک بدنساز غول پیکر!
جیسون موموا بازیگر نقش آکوامن در دنیای دی سی و بازیگر سریال بازی تاج و تخت، از برنامه تمرینی و راز مخفی بدنسازی خود پرده برداشت.

به گزارش سرخ نیوز، جیسون موموا بازیگر آمریکایی به لطف بازی در نقش یکی از قهرمانان دنیای کمیک دی سی یعنی آکوامن، به یک سوپراستار سرشناس سینمای جهان تبدیل شده است. اما در این میان بازی کردن در چنین نقشی که محبوبیت قابل توجهی میان هواداران دارد، نیاز به داشتن فیزیکی فوق‌العاده است که یقینا جیسون موموا با آن بدن تنومند و فیزیک غول پیکر مناسب‌ترین بازیگر برای چنین نقشی بود. جیسون موموا بر موانع غلبه کرد و اکنون به لطف به تصویر کشیدن شخصیت افسانه‌ای آکوامن، طرفداران زیادی پیدا کرده است. ترفند عجیب جیسون موموا برای تبدیل شدن به یک بدنساز غول پیکر! با این حال این بازیگر برای بازی در چنین نقشی از روش عجیبی برای حفظ آمادگی جسمانی خود استفاده کرد. جیسون موموا مانند یک قهرمان بدنسازی تمرین کرد تا برای این نقش آماده شود. او در سال 2018 در مصاحبه با کریس ون ولیت در مورد بسیاری از جنبه‌های فیلم صحبت کردند اما کریس از شنیدن این که جیسون با کمک مصرف آبجو وزنش را کاهش داده و برای بازی در نقش آکوامن به تناسب اندام خوبی رسیده، کاملا متعجب شد. ترفند عجیب جیسون موموا برای تبدیل شدن به یک بدنساز غول پیکر!

راز بدن خارق العاده جیسون موموا بازیگر آکوامن فاش شد

کریس ون ولیت و جیسون موموا یک گفتگوی طولانی در مورد این فیلم داشتند. با این حال در این مصاحبه جیسون در مورد موضوعی صحبت کرد که تا پیش از آن هیچ وقت در مورد آن صحبتی نکرده بود. بازیگر سریال بازی تاج و تخت با یادآوری خاطرات دوران ساخت فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در سال 2016، از ترفندی که برای تبدیل شدن به یک غول بدنسازی در این فیلم استفاده کرده، می‌گوید.
من باید به تناسب اندام مناسب برای بازی در این فیلم می‌رسیدم و این چیزی نبود که به سادگی اتفاق بیفتد. من هر کاری که می‌توانستم را انجام دادم اما بدنم به شرایط خوبی نمی‌رسید و نمی‌توانستم آن طور که می‌خواهم باشم. به همین خاطر به سراغ مربی خودم رفتم و به او گفتم به من آبجوی گینس بدهد. درست پیش از فیلمبرداری صحنه‌هایی که زیر آب بود، دوتا از آنها را می‌خوردم و بدنم مثل بمب منفجر می‌شد. تمام بدنم به جنب و جوش در می‌آمد و می‌توانید ببینید رگ‌های بدنم بیرون می‌زد.
ترفند عجیب جیسون موموا برای تبدیل شدن به یک بدنساز غول پیکر! جیسون موموا به محض اینکه آبجو می‌خورد، بدنش حجیم می‌شد و این ترفندی است که او برای ایفای نقش‌های خاص مانند آکوامن از آن استفاده می‌کند. البته به گفته خودش این راهکاری است که برای او جواب می‌دهد نه هر کسی! طرفداران آکوامن هرگز حدس نمی‌زدند که جیسون موموا از این تکنیک عجیب برای رساندن فرم بدنش به شرایط ایده‌آل فیلمبرداری استفاده کرده باشد. ترفند عجیب جیسون موموا برای تبدیل شدن به یک بدنساز غول پیکر! انتظار می‌رود بازیگرانی که در فیلم‌های ابرقهرمانی بازی می‌کنند، آماده‌سازی فیزیکی قابل توجهی برای ایفای نقش‌هایشان داشته باشند. جیسون موموا هم برای به تصویر کشیدن نقش آکوامن در دنیای سینمایی دی سی، همین کار را کرد و به شکلی باورنکردنی خودش را تبدیل به یک غول بدنسازی کرد. آماده سازی موموا برای آکوامن ممکن است با آنچه دیگر بازیگران انجام می‌دهند، متفاوت باشد اما به او کمک کرد تا فداکاری لازم را برای ماندگار کردن چنین شخصیتی انجام دهد. ترفند عجیب جیسون موموا برای تبدیل شدن به یک بدنساز غول پیکر!

برنامه تمرینی جیسون موموا

برنامه تمرینی جیسون موموا او شامل دیپ با وزنه، کشش، شنا و اسکات است. دور اول شامل 7 ست با 7 بار تکرار و 7 ثانیه استراحت بین هر حرکت است. دور بعدی شامل شش ست با شش تکرار و شش ثانیه استراحت و دور آخر شامل پنج ست با پنج تکرار و پنج ثانیه استراحت است که حداکثر دو دقیقه استراحت بین هر راند وجود دارد. این تمام تمریناتی است که جیسون موموا برای خوش فرم ماندن در نقش آکوامن انجام داد. ترفند عجیب جیسون موموا برای تبدیل شدن به یک بدنساز غول پیکر! بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...