تعبیر هواداران از عضلات سه بعدی فیل هیث ؛ به زیبایی جهنم !

فیل هیث نکات جالبی از بدنسازی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت.
کدخبر (156848) 02 فروردین 1402 | ساعت 14:12
1 153
فیل هیث نکات جالبی از بدنسازی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش سرخ نیوز، بدنسازان تلاش می‌کنند بدن تراش خورده خود را به رخ دیگران بکشند اما واقعیت این است که تمرین دادن ماهیچه‌ها اصلا کار آسانی نیست. این مساله در تمرین دادن عضلات کوچکتر، مشهودتر است. فیل هیث اسطوره بدنسازی که سابقه 7 قهرمانی مسابقات مستر المپیا را دارد، در ویدئویی در اینستاگرام، در مورد تمرین عضلاتی صحبت می‌کند که بسیاری از دوستداران بدنسازی آن را نادیده می‌گیرند.

تعبیر هواداران از عضلات سه بعدی فیل هیث ؛ به زیبایی جهنم ! اگرچه در این ویدیو فیل هیث سعی می‌کند آگاهی و علم خود را درباره این موضوع با هوادارانش به اشتراک بگذارد، اما طرفداران این اسطوره بدنسازی توجهشان به مساله دیگری جلب شده است. آنها نتوانستند احساسات خود را با دیدن هیکل بی عیب و نقص فیل هیث پنهان کنند و در بخش نظرات این پست اینستاگرامی از او خواستند تا برای رسیدن به هشتمین عنوان قهرمانی خود، در مستر المپیا 2023 شرکت کند.

سرشانه‌های سه بعدی فیل هیث

سرشانه‌های سه بعدی چیزی است که بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام سعی می‌کنند به آن دست یابند. با این حال، احتمالاً به دلیل عدم آگاهی یا حرکات نادرست، خیلی از آنها در این کار موفق نمی‌شوند. فیل هیث ضمن نمایش سرشانه‌های سه ‌بعدی خود، ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرده و به این موضوع پرداخته است. هیث در این ویدئو می‌گوید:
در حال حاضر من تازه دارم گرم می‌شوم. باید کار با چند دستگاه سیمی را انجام داد. حرکت سیمکش از پشت و از بغل مناسب است. پس از آن روی عضلات سرشانه از عقب کار می‌کنم که این به خیلی از افراد در باشگاه‌ها گفته نمی‌شود چراکه معمولا افراد تمریناتی که خودشان نبینند را آموزش نمی‌دهند
در ادامه این ویدیو، هیث در مورد چیزی که باعث ناآگاهی و اشتباه ورزشکاران می‌شود، صحبت می‌کند؛ موضوعی که اجازه نمی‌دهد آنها به سرشانه‌های سه بعدی دست پیدا کنند. هیث می‌گوید:
آنها متوجه نیستند که سه عضله سرشانه در عقب، کنار و جلو دارند. معمولاً آنها  تمرین عضله عقب را در انتها انجام می‌دهند چرا که می‌خواهند روی پرس‌ها تمرکز کنند که همانطور که گفتم باعث می‌شود ماهیچه کوچک را فراموش کنند. اما با وجود کوچک بودن ماهیچه، نقش مهمی در بدن دارد. این عضله کوچک به ماهیچه‌های سر، ماهیچه ذوزنقه‌ای و سرشانه‌های عقب، جلو و کنار کمک می‌کند. شما باید در آنجا چربی و گوشت داشته باشید تا بتوانید سرشانه سه بعدی ایجاد کنید.
فیل هیث در ادامه می‌گوید چه چیزی باعث شده تا او چنین ظاهر سه بعدی را پیدا کند:
همه دوست دارند درباره این مساله صحبت کنند اما شما باید اطمینان پیدا کنید که آموزش سه بعدی شدن عضلات را به درستی دریافت می‌کنید. به همین خاطر من چنین تمریناتی را به شما ارائه داده‌ام. شاید شما این را به عنوان تمرین خود در نظر بگیرید اما در واقع این پیش تمرین من است. من چند تمرین از جلو را انجام می‌دهم، طناب بین پاهایم را به این شکل انجام می‌دهم و سپس می‌توانم مستقیماً وارد حرکات پرس شوم.
با وجود همه اطلاعات مفیدی که فیل هیث در مورد ساختن عضلات سه بعدی به هوادارانش انتقال داده اما با این حال آنها تمام تمرکز خود را بر روی بازگشت این اسطوره بدنسازی قرار داده‌اند. به ازای هر ویدیوی تمرینی یا تصویری که هیث در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد، طرفداران از او می‌خواهند تا برای هشتمین قهرمانی مستر المپیا، به صحنه برگردد. در این ویدیو هم مثل چند بار گذشته در بخش نظرات طرفداران از او پرسیدند که آیا امسال به صحنه بازمی‌گردد یا خیر. یکی از آنها نوشته: «ما نیاز داریم تا تو به صحنه برگردی». دیگری نوشته: «برای آخرین بار این هیکل عالی را در المپیا به نمایش بگذار». همچنین در دیگر کامنت‌ها آمده: «به زیبایی جهنم» و «شماره 8 در حال بارگذاری است». فیل هیث یکی از بهترین بدنسازانی است که این ورزش به خود دیده است. حالا هواداران هیث انتظار دارند تا یک بار دیگر شاهد فیزیک شگفت انگیز او روی صحنه باشند. فیل هیث همواره فیزیک خود را طوری حفظ کرده که هر لحظه می‌تواند به عرصه رقابت برگردد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
شاید فیل هیث ، پس از چندین سال حضور و تلاش موثر در صحنه های رقابتی اینچنینی موفق بشه جای خالی اسطوره هایی مثل جی کاتلر و و رونی کولمن و کوین لورورن و ناصر الصونباطی و شاون ری رو پر کنه
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...