آیا کامبک در راه است؟ آمادگی فوق العاده فیل هیث قهرمان هفت دوره مستر المپیا

فیل هیث با انتشار ویدیویی از تمرینات بدنسازی خود نشان داد که هنوز هم آمادگی بدنی بالایی دارد و ممکن است به مسابقات بازگردد.
کدخبر (148056) 08 اسفند 1401 | ساعت 13:37
0 234
فیل هیث با انتشار ویدیویی از تمرینات بدنسازی خود نشان داد که هنوز هم آمادگی بدنی بالایی دارد و ممکن است به مسابقات بازگردد.

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث بدنسازی است که با یکی از بهترین فیزیک ها خود را در این ورزش ثابت کرد. در ویدیویی که اخیرا در اینستاگرامش بارگزاری شده، او بسیار آماده به نظر می‌رسد و تمرینات بسیار سختی را انجام داد و به نمایش گذاشت. فیل هیث در اواخر دهه 2000 و 2010 توانست در این ورزش در دسته آزاد مردان نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. طرفداری نیست که تا به حال در مورد حجم و تراکم عضلات او نشنیده باشد. هیث زمانی که در اوج بود با نام های بزرگی چون قهرمان چهار دوره مستر المپیا جی کاتلر، دکستر جکسون، شان رودن و کای گرین رقابت کرد. او موفق شد اولین ساندو خود را در مستر المپیا 2011 به دست بیاورد. بعد از اولین قهرمانی، هیچ کس جلودار او نبود و او 7 بار متوالی قهرمانی مستر المپیا را از سال 2011 تا سال 2017 از آن خود کرد. هیث بعد از بازنشستگی رقابت های مختلف را بررسی می‌کند و معمولا نظر خود را در رابطه با مسابقات مهم اظهار می‌کند. او که بسیار در این حرفه تجربه دارد، بدنسازان با استعداد این حرفه را دنبال می‌کند. او قبل از برگزاری دوره گذشته مستر المپیا، از هادی چوپان حمایت کرد و باور داشت که او می‌تواند بیگ رامی را شکست دهد. پیش بینی های او در رابطه با مستر المپیا 2022 تقریبا درست بود و چوپان قهرمان شد، درک لانسفورد نایب قهرمان شد و واکر در جایگاه سوم قرار گرفت.

آیا کامبک در راه است؟ آمادگی فوق العاده فیل هیث قهرمان هفت دوره مستر المپیا

تمرینات فیل هیث ؛ آیا بازگشت در راه است؟

با وجود اینکه او دیگر به طور حرفه ای رقابت نمی‌کند، همچنان به تمرینات خود ادامه می‌دهد و به خوبی فیزیک بدن خود را حفظ کرده است. مدتی قبل هیث تایید کرده بود که ممکن است دوباره به طور حرفه ای به دنیای بدنسازی بازگردد. او برنامه ریزی کرد تا قبل از گرفتن این تصمیم، به مدت سه ماه بدن خودش را امتحان کند. او ماه گذشته در رابطه با استفاده اش از استروئیدها صحبت کرد. او استفاده از آن ها را زمانی شروع کرد که به حداکثر پتانسیل ژنتیکی خود رسیده بود و توانست بر سایر رقبایی که از استروئید استفاده می‌کنند برتری یابد. او استفاده از استروئیدها را زمانی شروع کرد که به صورت طبیعی به اوج خود رسیده بود. ریگان گریمز اخیرا در رابطه با تمرینات این بدنساز غول پیکر صحبت کرده و این موضوع باعث شده تا احتمال بازگشت او به بدنسازی بیش از پیش افزایش یابد. گریمز به شوخی این موضوع را عنوان کرد که هیث خود را برای آرنولد کلاسیک 2023 آماده می‌کند. طرفداران با توجه به بدن فوق العاده آماده هیث باور دارند که او در آینده ای نزدیک بازخواهد گشت. ماه گذشته هیث مجبور به انجام جراحی فتق شد. او از روتین روزانه اش برای بهبود وضعیت خود بعد از این جراحی صحبت کرد. همچنین از عضلات شکم خود تعریف کرد و مدعی شد که آب سرد نیز می‌تواند کمک کننده باشد.

فیل هیث اخیرا آمادگی بدن خیره کننده خود را به نمایش گذاشت

بدن هیث در پستی که اخیرا در اینستاگرام خود بارگزاری کرده، بسیار غول پیکر به نظر می‌رسد. او در این پست در حال انجام تمرینات بازو بود و این پست، بازگشت او را به یکی از محتمل ترین گزینه ها تبدیل کرده است.
فیل هیث در رابطه با انگیزه اش برای رقابت، ذهنیتش، عضلاتش و روحیه اش گفت:

من همواره برای رقابت و تلاش انگیزه دارم. یکی از انگیزه های من که به سختی برای آن تلاش می‌کردم، تصویر خودم در آینه بود. من به آینه نگاه نمی‌کردم که خودم را بدن فوق العاده خودم را تحسین کنم، بلکه به قسمت هایی نگاه می‌کردم که همچنان به تمرین نیاز داشتند. نه فقط در رابطه با بدن و عضلاتم، بلکه در مورد ذهنیت و روحیه ام.

ذهنیت استراتژیک من همیشه برای من مانند یک ماجراجویی بوده است و همواره در رابطه با اهدافم، در های جدیدی را به روی من باز کرده است. دلیل تلاش هایم، نسخه جدید خودم در آینده است که به هر آن چیزی که تمام روح و جانم را صرفش کردم، خواهد رسید.

من به همه شما توصیه می‌کنم که در خود بگردید و ببینید آن چه چیزی در عمق وجود شماست که شما را رو به جلو حرکت می‌دهد. آن را پیدا کنید و برایش بجنگید. شما همین الان هم در جنگ با زندگی هستید، پس چرا هدف خود را پیدا نکنید و برای آن تلاش نکنید؟ مطمئن باشید در این مسیر اتفاقات جذابی برای شما رخ خواهد داد.

عاشق همه شما هستم!!!

-فیل هیث"

مشکل بدنی فیل هیث

اخیرا فیل هیث پیامی انگیزه بخش را در رابطه با اختلالی روانی مرتبط با بدشکلی بدن خودش منتشر کرده است. شاید برای بسیاری جالب باشد که بدانند هیث بیشتر از دو دهه است که از اختلال بیگورکسیا (بیماری روانی مرتبط با رشد عضلات که بیشتر در جوانان رخ می‌دهد) رنج می‎‌برد. او به طرفداران خود یادآوری که علاقه به خود را تمرین کنند تا بتوانند بر این مشکل غلبه کنند. درباره بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...