تمرینات تناسب اندام «زن عنکبوتی» با قوطی نوشابه؛ سرخوشی سیدنی سویینی در نقش یک ابرقهرمان!

سیدنی سویینی که یکی از چهره‌ های محبوب هالیوود در میان جوانان محسوب می‌شود، قرار است به زودی به عنوان دومین زن عنکبوتی به ایفای نقش بپردازد.
کدخبر (220028) | 25 مرداد 1402 | ساعت 06:19
0 326
تمرینات تناسب اندام «زن عنکبوتی» با قوطی نوشابه؛ سرخوشی سیدنی سویینی در نقش یک ابرقهرمان!
سیدنی سویینی که یکی از چهره‌ های محبوب هالیوود در میان جوانان محسوب می‌شود، قرار است به زودی به عنوان دومین زن عنکبوتی به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سیدنی سویینی از بازیگران موفق جوان هالیوود است که قرار است به زودی نقش زن عنکوبی را در فریلم «مادام وب» بر عهده داشته باشد. این بازیگر که با سریال موفق «سرخوشی» نامی برای خود دست و پا کرده، حالا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که قرار است در نقش جولیا کارپنتر حضور داشته باشد. سویینی به تازگی در استوری اینستاگرامی خود به تبلیغ یک نوشیدنی میوه‌ای در یک خواربار فروشی معروف پرداخته است. به نظر می‌رسد سویینی در تبلیغات نوشیدنی، اوقات خوشی داشته و برای انجام این تبلیغ یک برنامه تمرینی تناسب اندام را دنبال کرده است.

سیدنی سویینی برای ایفای نقش زن عنکبوتی مناسب است؟

این ستاره 25 ساله، سه استوری اینستاگرامی را با مشارکت این شرکت نوشیدنی انرژی زا به اشتراک گذاشت. در تصویر اول درون یک سبد خرید دیده می‌شود که این نوشابه انرژی‌زا را در دست دارد و از تماشاگران می‌خواهد که به سراغ این محصول بروند. در استوری بعدی او به تبلیغ نوشابه می‌پردازد و در استوری سوم از این نوشابه انرژی زا به عنوان دمبل استفاده کرده و با آن عضله دو سر خود را به نمایش می‌گذارد و با آن فیگور می‌گیرد. به نظر می‌رسد استوری سوم سویینی تاثیر بیشتری روی طرفدارانش داشته باشد چراکه از نظر محتوایی نیز تناسب هم دارد. تمرینات تناسب اندام «زن عنکبوتی» با قوطی نوشابه؛ سرخوشی سیدنی سویینی در نقش یک ابرقهرمان!او که یکی از چهره‌های محبوب هالیوود در میان جوانان محسوب می‌شود، قرار است به زودی به عنوان دومین زن عنکبوتی به ایفای نقش بپردازد و احتمالا برای چنین فیلمی می‌بایست از نظر فیزیکی دارای تناسب اندام قابل قبولی باشد. استوری‌های تبلیغاتی سویینی توانسته واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته باشد و برخی از هواداران تناسب اندام آن را روشی هوشمندانه برای نشان دادن توانایی این بازیگر برای نقش زن عنکبوتی دانسته‌اند.

سیدنی سویینی در نقش جولیا کارپنتر در فیلم سونی پیکچرز

سویینی همیشه به نقش‌های ابرقهرمانانه علاقه داشته و حالا می‌تواند در این فیلم شانس خود را امتحان کند. او در یک استوری دیگر اعلام کرد که برای حضور در این فیلم هیجان دارد و نمی‌تواند بیش از این برای آشنا شدن با جزئیات کاراکترش در این فیلم منتشر بماند. علاوه بر سیدنی سویینی، بازیگران مطرح دیگری همچون داکوتا جانسون، ایزابلا مرسد و سلست اوکانر در فیلم جدید مارول حضور خواهند داشت. اخیرا تایید شده است که سویینی نقش جولیا کارپنتر را در این فیلم سونی پیکچرز بازی خواهد کرد. تمرینات تناسب اندام «زن عنکبوتی» با قوطی نوشابه؛ سرخوشی سیدنی سویینی در نقش یک ابرقهرمان!در حالی که فیلم حول یک خط داستانی مشابه فیلم اصلی مرد عنکبوتی می‌پیچد، از نظر جذابیت توانسته متفاوت از آن فیلم عمل کند. جولیا کارپنتر پس از قرار گرفتن ناآگاهانه در معرض آزمایشات علمی، به قدرت‌های ماورایی دست پیدا می‌کند. به او سم عنکبوت همراه با عصاره‌های گیاهی عجیب و غریب تزریق می‌شود و همین او را به یک زن عنکبوتی تبدیل می‌کند. کارپنتر یک موفقیت بزرگ در کتاب های کمیک بود، حتی در اولین جنگ های مخفی مشارکت داشت و در نهایت تبدیل به یک انتقام جو شد. این فیلم ابرقهرمانانه چند نقش جذاب دیگر هم دارد که داکوتا جانسون برای نقش مادام وب و اوکانر در نقش ابرقهرمانان جهان‌های دیگر انتخاب شده‌اند. این فیلم قرار است اوایل سال آینده اکران شود. آخرین اخبار چهره های سینمایی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...