تمرینات نفس‌گیر کریستوفر نولان برای ستاره پیکی بلایندرز! + تریلر فیلم اوپنهایمر

کیلیان مورفی ستاره شناخته شده دنیای سینما برای بازی در فیلم جدید کریستوفر نولان، اوپنهایمر، وزن زیادی را از دست داده است.
کدخبر (209160) 26 تیر 1402 | ساعت 17:05
0 120
کیلیان مورفی ستاره شناخته شده دنیای سینما برای بازی در فیلم جدید کریستوفر نولان، اوپنهایمر، وزن زیادی را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اگر بگوییم هیچ کارگردانی مانند کریستوفر نولان نمی‌تواند فیلم‌های علمی تخیلی بسازد، اغراق نکرده‌ایم. او با فیلم‌های بین ستاره‌ای، تلقین یا Tenet، با روایت پویای خود از تخیل خلاق مخاطب پیشی می‌گیرد. او اکنون در حال آماده شدن است تا داستان «پدر بمب اتمی»، اوپنهایمر را از روز 21 جولای به مخاطبان معرفی کند. بازیگران نولان اغلب تحت تمرین‌های وحشتناکی قرار می‌گیرند تا شخصیت‌های او را با اطمینان کامل به تصویر بکشند. کارگردان 52 ساله فیلم «بتمن آغاز می‌کند»، کریستین بیل را مجبور کرد تا برای درخشش در نقش بروس وین، افزایش وزن زیادی داشته باشد. در حال حاضر، مخاطبان شاهد دگرگونی فوق‌العاده کیلیان مورفی برای بازی در نقش جی رابرت اوپنهایمر خواهند بود. این بازیگر در مصاحبه‌ای با گاردین، رویکرد خود را در مورد این فیلم و اینکه چقدر نقش آفرینی در نقش این فیزیکدان نظری آمریکایی جذاب بود، به اشتراک گذاشت.

اوپنهایمر ، آخرین اثر کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر در طول جنگ جهانی دوم پروژه‌ای به نام منهتن را رهبری کرد که منجر به تولید اولین سلاح هسته‌ای در جهان شد. کریستوفر نولان بیوگرافی این دانشمند هسته‌ای را در فیلم اوپنهایمر اقتباس کرده و کیلیان مورفی نقش اصلی را در این فیلم برعهده دارد. این بازیگر ایرلندی در مصاحبه با شارلوت ادواردز از گاردین، اشتیاق خود را از بازی در چنین فیلمی ابراز کرد. او با بیان اینکه درباره تعداد وعده‌های غذایی و فاصله میان آنها نگران نبوده، ابراز کرد:
برای بازی در این فیلم انرژی دیوانه‌واری را صرف کردم.
این در حالی است که کیلیان مورفی برای بازی در این فیلم به طور قابل توجهی مصرف مواد غذایی خود را کاهش داده است. این بازیگر 47 ساله همچنین افزود که خود اوپنهایمر هرگز غذا نمی‌خورد و با پیپ و سیگار زندگی می‌کرد. اگرچه مورفی برای این نقش وزن قابل توجهی از دست داد اما هیچگاه میزان کاهش وزن خود را فاش نکرده است. او همچنین عنوان کرد که پیش از آنکه پروژه ایفای نقش این فیزیکدان اتمی به پایان برسد، از طرف همسر نولان تماس تشکرآمیزی داشته است.

تمرینات نفس‌گیر کریستوفر نولان برای ستاره پیکی بلایندرز! + تریلر فیلم اوپنهایمرکیلیان مورفی چگونه تبدیل به نقش اول فیلم جدید نولان شد؟

کارگردان برجسته هالیوود در فیلم‌های بتمن، تلقین و دانکرک با کیلیان مورفی همکاری داشته است. با این حال او هرگز نقش اصلی را در هیچ یک از آنها بازی نکرد. با این حال یکبار اما توماس، همسر نولان که تهیه کننده  فیلم‌های اوست، با مورفی تماس گرفت و او را برای این پروژه کاری فراخواند. جالب است بدانید که نولان خودش تلفن همراه ندارد. در حالیکه تلفن همراه توماس روی بلندگو بود، فیلمساز هالیوودی گفت:
کیلیان، دوست دارم که نقش اصلی را در این فیلم جدید بازی کنی!

تریلر فیلم اوپنهایمر ، آخرین اثر کریستوفر نولان

و بالاخره شانس به این بازیگر محبوب رو کرد. نولان پس از نوشتن فیلمنامه، مورفی را انتخاب کرد. زمانی که او به جلد کتاب پرومتئوس آمریکایی خیره شده بود، متوجه شد که ویژگی‌هایی مانند چشمان آبی و خیره شدن عجیب این دانشمند با ویژگی‌های کیلیان مورفی مطابقت دارد. به زودی این فیلم در تمام کشورهای دنیا اکران می‌شود و می‌توانیم شاهد نقش آفرینی جذاب کیلیان مورفی در آن باشیم؛ فیلمی که گفته می‌شود موردفی با آن می‌تواند جایزه اسکار را به خانه ببرد. آخرین فیلم نولان به نام Tenet حدود دو سال قبل اکران شد. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...