مایا جاما و نیلام گیل چه کسانی هستند؟/ پارتی دی کاپریو با دو بانوی مرموز

عصر پنجشنبه لئوناردو دی کاپریوی 48 ساله با دو دختر جوان در لندن دریک پارتی رویت شد.
کدخبر (208877) | 26 تیر 1402 | ساعت 09:46
0 153
مایا جاما و نیلام گیل چه کسانی هستند؟/ پارتی دی کاپریو با دو بانوی مرموز
عصر پنجشنبه لئوناردو دی کاپریوی 48 ساله با دو دختر جوان در لندن دریک پارتی رویت شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لئوناردو دی کاپریو بازیگر سرشناس هالیوودی این روزها در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی اش است و پنجشنبه شب همراه با دو دختر به نامهای مایا جاما و نیلام گیل در یک پارتی شبانه دیده شد. این بازیگر 48 ساله در پارتی تابستانی ووگ در چیلترن فایر هاوس حضور داشت. اینسایدر در گزارشی به این نکته اشاره کرده که دی کاپریو دراین میهمانی حسابی خوش گذراند و نزدیک دی جی بوث ایستاده بود. اما حالا این سوال مطرح می شود که مایا جاما و نیلام گیل چه کسانی هستند؟

مایا جاما : چیزی بین من و دی کاپریو نیست

در ماه آوریل بود که نام جاما، میزبان «Love Island» در کنار نام دی کاپریو مطرح شد و حتی شنیده می شد که او گردنبندی به نام «Leo» را به گردنش می اندازد که البته او بلافاصله این ادعاها را تکذیب کرد. در آن زمان جاما در شبکه های اجتماعی نوشت:
من در تعطیلات روی تجارتم تمرکز کرده ام و به این داستانهای احمقانه واکنشی نشان نمی دهم و توجهی نمی کنم ولی شما هم باید الان متوقف شوید. لئو ماه تولد من است. داستانی بین ما نیست.. دست از سرم بردارید لطفا.

مایا جاما و نیلام گیل چه کسانی هستند؟/ پارتی دی کاپریو با دو بانوی مرموزرابطه مرموز نیلام گیل با لئوناردو دی کاپریو

نیلام هم ماه گذشته در کشتی تفریحی دی کاپریو دیده شده بود. در ماه فوریه بود که لئوناردو دی کاپریو در میهمانی قبل از مراسم بفتا، در کنار این دو دختر رویت شده بود. بعد از برگزاری این مراسم نیز این دو نفر در میهمانی بعد از بفتا در کلاب آنابل نیز حضور یافتند. مایا قبلا نامزد بن سیمونز، بازیکن بسکتبال بود و سال گذشته و بعد از تنها هشت ماه ارتباط از هم جدا شدند. او به علاوه بین سالهای 2015 تا 2019 نیز با استورمزی، رپر بریتانیایی در ارتباط بود. اما در مورد زندگی شخصی نیلام اطلاعات زیادی در دست نیست و در طول این مدت گمانه زنی هایی درمورد ارتباط او با زاین مالیک به گوش می رسید. آخرین اخبار چهره های سینمایی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...