راز و رمز تتو های سیلوستر استالونه ؛ راکی و یک بدن پر از خالکوبی! + عکس

سیلوستر استالونه بازیگر نقش راکی بالبوا از رمز و راز تتوهای روی بدنش رونمایی کرد.
کدخبر (207796) | 23 تیر 1402 | ساعت 21:14
0 1000
راز و رمز تتو های سیلوستر استالونه ؛ راکی و یک بدن پر از خالکوبی! + عکس
سیلوستر استالونه بازیگر نقش راکی بالبوا از رمز و راز تتوهای روی بدنش رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سیلوستر استالونه در دهه 1970 به دلیل نقش آفرینی در فیلم ‌های مشهور راکی به شهرت رسید . او نقش راکی بالبوا را در هشت فیلم راکی بازی کرد. این فیلم‌ها مسیر را برای شهرت او در هالیوود به همراه آرنولد شوارتزنگر به عنوان یکی از ستارگان اکشن محبوب دنیای فیلم و سریال در آن زمان باز کرد. هر چند، سیلوستر استالونه به خاطر تتو هایش هم از شهرت خاصی برخوردار است. او در حال حاضر چهار تتو روی بدنش دارد اما در واقع شش بار تتو انجام داده است. دو تتوی اضافی برای پوشاندن بعضی از جراحات استالونه از همسرش می‌باشد. در اینجا رمز و راز این تتو ها را همراه یکدیگر کشف می‌کنیم.

کشف رمز و رازهای خالکوبی های یک مرد بزرگ / تتوهای راکی بالبوا چه معنایی دارند؟

علت تعدد تتو های سیلوستر استالونه چیست؟

به نظر می‌رسد فعالیت هایی که به او شهرت داده علت تتو های سیلوستر استالونه می‌باشد. او در سال 2012 دلایل ایجاد این تتو ها را بررسی کرد و توضیح داد و گفت:
سینه من انواع مختلف جراحت ها را دیده است. در فیلم راکی 2، رگم را پاره کردم و 60 بخیه خوردم. اگر فیلم راکی بالبوا را دیده باشید، می‌دانید که چقدر بد هستند. وضعیت بدتر و بدتر شد و مردم، مدام درباره رگ های پاره من صحبت می‌کردند بنابراین من آنها را با یک تتو از همسرم پوشاندم.
یکی از اولین تتو های او، ترکیبی از یک جمجمه و کلاغ با گل‌ های رز بود. او این دو تتو را در ناحیه سینه و بازو خود جهت پوشاندن آسیب هایش زد. او در مصاحبه با مجله Shortlist توضیح داد که این تتو ها به سرتاسر شانه او رسیده‌اند. استالونه در این رابطه گفت:
تتو شروع به رشد کرد و به یک جمجمه تبدیل شد و قبل از اینکه بفهمم، تبدیل به یک نقاشی دیواری شدم.
تتوی پشت استالونه یک هنر شگفت انگیز است که توسط Fzeff Kogu انجام شده است. این تتو تصویر یک فرشته است که بین دو تتوی بازو های او قرار دارد. نام دخترانش سوفیا، سیستین و اسکارلت به همراه فرشته تتو شده‌اند. او تصویر زیبای همسر خود را نیز روی شانه راست خود تتو کرده است و همچنین روی بازوی چپ خود، یک اسب و چشمان فلاوین همسرش را تتو کرده است. با این حال، تغییراتی در دو تتو او ایجاد شده است.

کشف رمز و رازهای خالکوبی های یک مرد بزرگ / تتوهای راکی بالبوا چه معنایی دارند؟

چرا استالونه تتو همسرش را پوشاند؟

در سال 1988 زمانی که فلاوین 19 ساله بود و استالونه 42 سال داشت آن ها با یکدیگر وارد رابطه شدند. با این حال در سال 1994 گزارش شده بود که استالونه قرار است با جنیس دیکینسون فرزندی داشته باشد و این موضوع باعث جدایی استالونه و فلاوین شد. اما شایعات غلط بودند و در سال 1995، او و فلاوین دوباره با یکدیگر وارد رابطه شدند. آنها دو سال بعد از آن ازدواج کردند و صاحب سه دختر شدند. تتو تصویر فلاوین روی بازوی راست استالونه توسط سگ محبوبش با اسم بوتکوس پوشانده شد. در حالی که شایعاتی وجود داشت که تتو به دلیل صورت گرفتن طلاق بین فلاوین و استالونه پوشانده شده است، سخنگوی استالونه این ادعا را رد کرد. به گفته یکی از سخنگویان استالونه به روزنامه دیلی میل، استالونه قصد داشت تصویر تتوی جنیفر همسرش را مرمت کند اما نتیجه آن ناموفق بود و متأسفانه قابل بهبود نیز نبود. به همین دلیل، او مجبور شد تصویر اصلی را با یک تتو از سگش در فیلم راکی به نام بوتکوس پوشش دهد. سیلوستر استالونه خانواده‌اش را دوست دارد و در حال حاضر، او و خانواده‌اش در حال فیلم‌برداری یک برنامه هستند که در شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد. به نظر می‌رسد که طلاق آنها لغو شده است. استالونه و فلاوین دوباره با هم هستند و در حال تبلیغ برنامه جدیدشان هستند. با این حال، حتی تتو چشمان فلاوین روی بازوی استالونه با چشمان یک پلنگ نیز تعویض شده است. جدیدترین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...